Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 06:00 - Откачалки
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 696 Коментари: 0 Гласове:
2



- Докторе, много съм зле! Вечер си лягам рано, сутрин ставам късно, и въпреки това по цял следобед се въртя и не мога да заспя!



В лудницата лудите се хванали през кръста, обикалят на горе-на долу и викат:
- Пуф-паф, пуф-паф...
Идва главния доктор и вика на началника на отделението:
- Абе, не ти ли пречи тоя шум?
- Шума не, ама само дето пушека е много.



- Докторе, жена ми ме напусна, взе и децата, изгониха ме от работа, изгониха ме от квартирата, само пиенето ми остана... Какво да правя?
- Ами как да ти кажа? Като лекар мога само да ти кажа да оставиш алкохола, обаче като човек - не те съветвам.



Пациент при психиатъра:
- Лекарят в службата ме посъветва да се обърна към вас, макар, че не мога да разбера защо. Имам прекрасен брак, сигурна работа, много приятели, никакви грижи...
- Хм... И от колко време сте в това състояние?



Млада дама към психиатър:
- Как разбирате, че един човек е душевно неуравновесен?
- Задавам му някакъв въпрос.
- Например?
- Например този: капитан Кук е направил три пътешествия около земята. По време на едно от тях умира. По време на кое?
- Трябва ли въпросите непременно да са от историята? - засмива се нервно дамата.



В кабинета на психиатъра:
- От какво се оплаквате? - пита лекарят.
- Постоянно ми се струва, че някой ме преследва!
- И от кога е това чувство?
- От както избягах от затвора.



Двама луди се люлеят на втория етаж на прозореца на къщата си с една дъска. Палави деца звънят на звънеца и бягат. Лудият от външната страна казва на лудия от вътрешната:
- Ти си по-близо, върви да видиш кой звъни!
Лудият от вътрешната страна отива да види кой звъни, а другия пада от втория етаж заедно с дъската и застава пред вратата. Лудият отвътре отваря вратата и като вижда другаря си казва:
- Ако знаех, че си ти, изобщо нямаше да слизам.



При психиатъра нахлува нервен пациент:
- Вие сте крадец, разбойник, бандит, грабител! Месеци наред ме заблуждавахте и ми разказвахте, че съм болен от шизофрения и неврастения и всичко това, за да ми измъкнете колкото се може повече пари. Унищожихте ме финансово, а нищо не направихте за здравето ми!
- Каква неблагодарност - кротко отвръща психиатърът. - Като си помисля само, че дадох вашето име на моята нова яхта...



Луд отива при психиатър и му казва:
- Докторе, аз съм птица!
Доктора:
- Добре, тогава идете да полетите малко из чакалнята, а аз през това време ще ви уредя гнездо в болницата.



- Докторе, имам мания за преследване! Където и да ида, каквото и да правя, все има някакви хора дето вървят след мене! Морета минавам, през пустини вървя, все ме следват!
- Интересно... Я да запишем тук в тефтера - как се казвате?
- Мойсей.



- Колко психолога са нужни да завият една крушка?
- Няма значение. Важното е крушката да го иска!



При психиатър човек се оплаква от проблемите си.
- Имате ли роднини? - пита психиатърът.
- Да, брат-близнак. Никой не може да ни различи. Всеки път, когато моят брат направи някакво безобразие, обикновено наказваха мен. Като пораснахме, веднъж го осъдиха на две години затвор, но бях принуден да ги излежа аз. След излизането ми от затвора се сгодих за прекрасна, сладка девойка, ала той се ожени за нея. Сега обаче му отмъстих, само, моля ви, докторе, не казвайте на никого: миналата неделя аз умрях, обаче погребаха него!



Отива един човек за риба. Намерил едно закътано място, замаскирал се хубаво, седнал удобно и хвърлил въдицата. Седи и чака. По едно време чува някакъв глас отдалече - "Ходи се шибай!"
Уплашил се човека, че някой му крещи на него, наострил уши. Този път от по-близо отново се чува "Ходи се шибай!". Човекът бързо събрал въдиците и се приготвил да бяга. Изведнъж гледа - по реката плува лодка, а вътре някакъв дебил гребе с лъжици.
- Абе, човек, защо гребеш с лъжици? - попитал той учуден.
- Ходи се шибай!



Срещат се двама приятели на улицата и единия пита другия:
- Къде си се забързал?
- Отивам на психиатър.
- Тъй ли, че защо, изглеждаш ми здрав...
- Абе, нещо започнах да помня като слон...
- Че това не е чак толкова лошо!?
- Може и да си прав, има и хубави неща - замечтано отговаря първият - зелената джунгла, първата слоница...



Лекар в психиатрична клиника моли неколцина от пациентите да му помогнат при пренасянето на мебелите.
Един грабва стол, друг - закачалка, трети - кресло, а четирима се залавят за гардероба.
Когато лекарят се връща да провери защо се бавят, заварва само трима.
- Какво стана с Боби? Оставих го тук, с вас!
- Докторе, гардеробът беше много тежък с всички тези дрехи. Затова Боби влезе да ги държи.



- Докторе, да не ме считате за идиот?
- Не, но може и да греша!



В двора на лудницата един от лудите се разхожда и влачи след себе си един конец. Среща го доктора и го пита:
- Какво правиш?
- Разхождам си кучето.
- Ама как може така бе! Я му сложи веднага намордник!



Шефа на лудницата решил да иде да види какво правят пациентите и каквo да види,всички се хвърлят в празен басейн,а един седи без да мърда.Доктора си казал "Тоя сигурно се е оправил?" и го попитал защо не плува и той му отговорил:
"Ами защото ще се удавя!"



Един ден отговорниците на лудниците решили да проверят кой
се е оправил поне малко.Боядисали една пейка и чакали да видят кой ще се осети.Почти всички седнали,но един им направил особенно впечатление като си сложил вестник под него
и зачел книга.Решили те, че тоэи човек се е оправил го попитали:
-Защо си седнал на този вестник!-попитали го те.
А той им отговорил:
-За да ми е по високо!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15726525
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930