Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2009 11:18 - Съботен детски кът
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 1133 Коментари: 2 Гласове:
0



Как стана юнак?

Момченце, момченце,
как стана юнак?
Пих мляко с каймак.
Как станаха
твоите бузки червени?
Играх си на двора
през дните студени.
Пощипна ме вятърът
уж на шега,
а с бузки червени
съм и досега.

 

Смешно сапунче
 

Ех, че смешно сапунче -
ту се пени,
ту се шегува с мене
и гледа да ми влезе в очите!
Знам, иска да ме разплаче,
но аз стиснах клепачи.
То се разсърди тогава
и почна да се стопява.
Плиснах го с топла вода.
Къде си, сапунче?
Изчезна.
Не остави дори и следа.

 

Крушке-дружке
 

Крушке- дружке,
слез по-надолу!
Защо?
Да те погаля по жълтата бузка!
Не можеш да ме излъжеш:
аз съм крушка-хитрушка.
Кой знае дали си хитрушка,
но май че си киселушка.
Стой си по-добре горе
в листата зелени,
а като станеш
крушка-медушка,
вятърът ще те събори
при мене!

 

На плажа
 

Златни, златни песъчинки,
ситни бели раковинки,
парите ми босите петички,
боцкате ми голите ръчички,
аз не искам и да зная!
Край морето ще играя,
ще се пръскам с морска пяна
цяло негърче ще стана!
 

Кате, Кате
 

Кате, Кате с бяла блузка,
защо е червена
едната ти бузка?
Ядох ябълка.
Ако ми дадеш
още едничка,
ще се зачерви
и другата ми страничка.
 

                 Леда Милева
 

 

 

 




Гласувай:
0



1. mamas - В ПЛАНИНАТА
11.04.2009 11:33

Моето момиче мило
в планината днес е било.

Край поточе, на полянка -
крило се в елхова сянка.

Зрели боровинки брало
и под храстчето заспало...

В миг по горската пътечка
се задала страшна мечка.

Но...момиченцето сладко
има смел и силен батко!

Той пред мечката застанал
и я за ушите хванал!

Ей ги - идат по пътечката
Хейли, Ицето и ... мечката!
цитирай
2. gothic - mamas,
11.04.2009 13:16
трябва да ги издадеш тези стихчета :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15715390
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930