Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2009 08:49 - Съботен детски кът
Автор: gothic Категория: Изкуство   
Прочетен: 346927 Коментари: 5 Гласове:
0



Зимна дружка 

Имам си шейничка вита.
Колко бързо полетя!
В тая зима снеговита
първа дружка ми е тя.

Колко много, колко много
с нея ще се спускам аз!
Даже зайче бързоного
ще превари тя завчас!

Дружке весела, хвърката,
пак надолу ме спусни!
И от хълма до реката
три шейнички надмини!


Злояд 

Събко е зайчар голям.
Девет зайчета изхрани.
А самият той от лани
не наддаде нито грам.


Наказана

Сийка е като топлийка.
Тя, дечица, е наказана,
че се плаши от филийка
с масълце и мед намазана.


На море 

Браво, браво! Дайте апаратче,
за да снемем Пенкиното братче
натопи си храброто момченце
кутрето на лявото краче!


За мое здраве 

Зная, че за мое здраве
Слънчо прави чудеса.
Кожата ми черна прави,
златна – моята коса.


Ягодки 

Пак играете на жмичка,
ягодки червенки!
Но намирам ви самичка:
тук – една, там – двечки.
Ягодки за да ядеш,
трябва да се наведеш.


Вързана козичка 

Виж, въженцето завчас
ще развържа, не врещи:
с него да подскачам аз,
а без него, мила – ти.


Молба 

Лято с весели ята,
дай ни още топли нощи.
Да прощава есента,
но не си отивай още.


Рибка и дете 

Рибке, рибке, как така
само ти на хладинка
плуваш в нашата река?
Чуваш ли ме? Отпуши
рибешките си уши -
да се гмурна разреши!


Карантина 

Момичето настина.
Лежи, тъжи в леглото.
Картина без пъртина
то вижда през стъклото.
Лежи под карантина.
И съжалява то,
че правеше пъртина
без шал и без палто.


Цветан Ангелов













Гласувай:
0



1. анонимен - Добро утро, Гот!
04.04.2009 09:25
Да си оправиш малко таг-а ;)
През тези кътчета - постинги трябва да минават поне полвината блогъри ;)
Приятен уикенд!:)
цитирай
2. mamas - Здравей от София!
04.04.2009 10:32
Тук съм на гости и за среща с приятели (обявена е в блога ми).

Ето поредното стихотворение, посветено на внука ми:

Ицковата дрешка

Всеки да научи
днес какво се случи!
С Ицковата дрешка
стана малка грешка.
Мама я изпрала,
баба я простряла.
Слънчицето мило
в миг я изсушило.

Ала страшна хала
в двора връхлетяла,
скъсала въжето,
грабнала прането!
Скачала, лудувала,
буен танц танцувала.
Най-подир се спряла
цяла отмаляла...

А на Ицко дрешката?

Горе! На черешката!

Красив слънчев ден пожелавам на всички!
цитирай
3. gothic - Тага си е добре, който иска да мин...
04.04.2009 10:43
Тага си е добре, който иска да минава....:))))

Хубав ден и на теб, приятно забавление :))))
цитирай
4. krotalka - Добро ти утро!
04.04.2009 11:36
С удоволстви чета тези детки стихчета!
Мързи ме да преглеждам назад, за да видя дали не си го пускал вече това стихче,

Сърдитко

Все за нещо ще намери
да се начумери
ту млекото му горещо,
ту пък друго нещо.
Николинка, батко, Митко
викат му сърдитко!
цитирай
5. gothic - Кроти,
04.04.2009 11:46
няма значение...и да съм го пускал, все тая - колкото по-често, толкоз по-добре :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15719085
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930