Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2011 06:00 - Шофьорът Джон Смит от щата Северна Каролина решил да провери нощно време със запалена клечка кибрит има ли бензин в резервоара му. Имало.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 868 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кара си един тираджия камиона и гледа на пътя - стопаджийка. С едната ръка маха, с другата държи дамаджанка. Спира, качва я.
- Ти какво, ракийка ли си носиш?
- Не, бензин.
- Ха, че за какво ти е бензин като се движиш на стоп?
- Знам ви аз вас шофьорите! Още на първата горичка и ви свършва бензина.



Двама се блъскат на пътя. Излизат от колите, оглеждат. По едно време единия вади бутилка уиски и казва:
- Дай да пием по едно...
Другия изпива половината шише на екс и му го връща:
- Ха пийни и ти.
- А, не, аз ще изчакам полицията да дойде и тогава.



Един руснак заминал на екскурзия в щатите със своя Запорожец.
За нещастие там се повредил двигателя. Закарал колата в сервиза и работниците му обещали, че ще стане готов на следващата сутрин.
На сутринта руснака плаща, качва се в колата и тръгва. Запорожеца се движи 100 метра, спира и тръгва назад. Отново се движи 100 метра, спира и пак тръгва напред. След като това се повторило няколко пъти руснака отишъл в сервиза и попитал какво става.
Излязъл механика и казал:
- Виж какво, всъщност ние му сложихме двигател от чистачките на Кадилак...



Една баба се качва в рейс и заговаря първия седнал човек, който вижда:
- Моля ви се, ще ми отстъпите ли място?
- Но... отзад е пълно с празни места!
- Да... но аз не мога да стигна дотам.
- Не можете ли да помолите някой да ви помогне, аз не мога да стана.
- Моля ви.
Така след 3-4 настоятелни молби от страна на бабата човекът казал:
- Ехх... тогава ще карам прав!



Красива дама се вози с такси. Вече пристигат до местопредназначението и дамата понечва да извади пари за да плати, но уви не намира - просто ги е забравила:
- Забравила съм си портфейла! - започва да се вайка тя.
- Така ли?! - казва шофьора и подкарва в непозната за нея посока.
Стига до една гора, вади чаршаф от багажника и го постила на земята...
- Но моля ви се, как така - та аз имам две деца, не може такова нещо! - мънка тя, явно примирена - да става каквото става!
- Няма значение - казва шофьора - аз имам в къщи десет заека! Започвай да скубеш трева и слагай в чаршафа!



Варна, Цветния квартал.
Прибира се съпругата от работа и минавайки покрай гаража, какво да види: мъжът й под колата, по къси гащи, нещо ремонтира, а оная му работа на вън. Навела се тя, поприбрала му малко такъмите, че съседките само това чакат, и се качила. Звъннала на вратата - отваря й мъжът й. Смутила се, отишла да си върши домакинската работа. След минута, на вратата се звъни на пожар. Мъжът й отваря, тя наднича и вижда грамаден мъж, по къси гащи и омазнен, с кървяща рана на челото.
- Пешо, ибати курвите у вашия квартал, като ма хвана за пакета, гледай ко са направих в дифиринциала.



Един човек си карал Трабанта по магистралата, когато го задминал като стрела някакъв с Мерцедес.
След 2 часа и двамата се срещат в болницата, гипсирани. Този с Мерцедеса обяснява:
- Както се бях залетял с 250 км/ч и не намалих на завоя, и ето ме тук. Ами ти с твоя трабант какво си правил, че си тук?
- А, ми аз като видях как ме мина като пътен знак, помислих, че съм спрял и слязох да видя какво се е повредило...



Баровска кола минава през някакво село и затъва в канавка, пълна с кал.
Минава тракторист, закача я, измъква колата и казва на шофьора:
- 50 кинта!
- Ама защо толкова скъпо?
- Ами да не мислиш че е лесно да я поддържам тая канавка кална в тази суша?



- Внимавай, газим хора!
- Ти караш!



Един човек си ходел по тротоара, но изведнъж някакъв с кола изгубил контрол и го бутнал леко.
Отвътре излязъл шофьорът и казал:
- Много се извинявам, не беше нарочно. Но пък да знаете само какъв късметлия сте, че ви бутнах днес - по професия съм шофьор на камион, ама днеска ми е почивния ден.



В автобус в градския транспорт:
- Моля, направете място, вече 2 спирки стоя на един крак.
- И к"во от това, аз съм стъпил на два, ама не са мойте...



Жена притеснява по телефона мъжа си:
- В карбуратора на колата има вода!
- Айде, взе и от карбуратори да разбираш. Ти не знаеш ни к"во представлява, ни къде е? Къде е колата?
- В плувния басейн!



Едно джудже отива на бензиностанцията и пита:
- Колко струва една капка бензин?
Продавача отговаря:
- Ами нищо!
- Тогава накапи ми ако обичаш 20 литра!



Едно джудже отива на бензиностанцията със своята миниатюрна количка и казва на бензинаджията:
- Може ли да ми капнете една капка бензин ?
А той отговорил:
- А да ти пръдна в гумите не искаш ли ?



Една жена с много голям бюст кара стар ЗАЗ. Завалява дъжд и тя спира да му сложи чистачките. Минава един пиян и вика:
- Ш-ш-ш другарке, колкото и да го кърмиш Жигули няма да стане.



В автобус от софийския градския транспорт:
- Моля, слезте от перфоратора, тука има и по възрастни от вас, и те трябва да седнат!
- Ама ние тука сме трима!



Мадама пристига в автосервиз с потрошена кола, вади един куп чаркове от багажника и казва:
- Вчера катастрофирах, събрах каквото беше изпаднало от колата на пътя и идвам да ми я оправите.
Монтьорът почва да преглежда частите:
- Това е запазено, ще го монтираме. Това е счупено, ще ви го сменим. А тоя капак от шахта ще идете да си го върнете където е бил...



Между приятелки:
- Взе ли си шофьорския изпит?
- Не знам, инструкторът още не е дошъл в съзнание.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15717855
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930