Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2011 12:00 - Лято e!
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2928 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
MEN AT WORK - Down Under

image

Traveling in a fried-out combie
On a hippie trail, head full of zombie
I met a strange lady, she made me nervous
She took me in and gave me breakfast
And she said,

"Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Can"t you hear, can"t you hear the thunder?
You better run, you better take cover."

Buying bread from a man in Brussels
He was six-foot-four and full of muscles
I said, "Do you speak-a my language?"
He just smiled and gave me a vegemite sandwich
And he said,

"I come from a land down under
Where beer does flow and men chunder
Can"t you hear, can"t you hear the thunder?
You better run, you better take cover."



Lyin" in a den in Bombay
With a slack jaw, and not much to say
I said to the man, "Are you trying to tempt me
Because I come from the land of plenty?"
And he said,

"Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Can"t you hear, can"t you hear the thunder?
You better run, you better take cover."
Yeah!

Living in a land down under
Where women glow and men plunder
Can"t you hear, can"t you hear the thunder?
You better run, you better take cover!

Living in a land down under
Where women glow and men plunder
Can"t you hear, can"t you hear the thunder?
You better run, you better take cover!





Тагове:   лято,


Гласувай:
5



1. анонимен - Упорити са тия от БЛОГ. БГ. . . Про...
31.07.2011 18:04
Упорити са тия от БЛОГ.БГ... Продължават да не ми пращат инфо на пощата че си постнал нещо отново, до гуша ми дойде! Поздрави!
цитирай
2. blogena - 1. colobur,
31.07.2011 18:40
барни си настройките де :)))
така си пожелал
разгледай си отметките

Известия при: Бюлетин (Newsletter) на Blog.bg

При получаване на лично съобщение

При нов коментар на мой постинг

При отговор на мой коментар

Когато някой ме е добави в "Любими блогове"

Когато блогър, избран в любими, публикува нов постинг

Когато някой добави мой постинг към блог вълна

Запази



извинете, че се намесих
ама щото да съм полезна ;)
цитирай
3. анонимен - С настройките всичко е наред, даже ...
31.07.2011 21:40
С настройките всичко е наред, даже редовно ги отмятам заради този случай! Само от него не получавам...
цитирай
4. gothic - Егати, не знам. . . . . не съм слагал ...
01.08.2011 07:50
Егати, не знам.....не съм слагал никакви ограничения
цитирай
5. анонимен - Не съм казвал подобно нещо. Проб...
01.08.2011 08:16
Не съм казвал подобно нещо. Проблема е отдавна, и преди съм ти писал... Рибата смърди откъм главата...:)))
цитирай
6. gothic - Не, просто се чудех защо се получава ...
01.08.2011 09:45
Не, просто се чудех защо се получава така...
цитирай
7. анонимен - И това е само за твоя блог, за всички ...
01.08.2011 10:10
И това е само за твоя блог, за всички други получавам известие! Няма проблем, ще търся щом ми е интересно!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15646618
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031