Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2011 14:00 - Случки на пътя....
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 848 Коментари: 0 Гласове:
1



Разговор между контрола и пътник в градски автобус:
- Вашето билетче?
- Моето билетче.
- Вашето билетче?
- Моето билетче.
- Вашето билетче?
- Моето билетче.
- Вие какво зациклихте ли? Други думи не знаете ли?
- Знам. Прахосмукачка...
- А бе вие да не сте болен?
- А вие да не сте доктор?
- Аз не съм доктор!
- А пък аз не съм водопроводчик.
- Май ви хлопа дъската...
- Що, да не сте дърводелец?... А, ето я и мойта спирка !



Стои една мадама на улицата, маха и вика:
- Такси, такси!
Минава едно такси, шофьора маха през прозореца и вика:
- Пешеходец, пешеходец!



Полицай спира мотоциклетист.
- Много ли бързо карах?
- Много ниско летяхте...



Таксиджия качва чисто гола жена. Тя сяда на задната седалка, а шофьорът непрекъснато я наблюдава в огледалото.
- Ти какво гледаш, бе - никога ли не си виждал гола жена?
- Абе виждал съм, само че ми е интересно откъде ще извадиш пари да си платиш сметката?!



Кондуктора:
- Господине, качили сте се на скоростен влак, а билетът ви е за обикновен, пътнически... Ще трябва да доплатите...
- А защо по-добре не намалите скоростта.. Аз не бързам...



Шофьор нервно се оглежда и казва на полицая, който преглежда документите му:
- Моля ви, по-бързо, че ме гонят ваши колеги!



Един стоял на автогарата и се смеел. Смеел се, смеел се...
Другият до него се учудил и го попитал:
- Абе ти защо се смееш като луд бе?
- Изиграх кондуктора.
- Как?
- Купих си билет и не се качих.



Умряли в един ден един поп и един шофьор, качили се заедно при Свети Петър, за да влезнат в рая...
- Накъде бе попе, ти си за ада бе, само шофьорчето е за тука! - казал Свети Петър.
- Ама, аз такова нали съм божи служител, аз нали таковата се молих... - заоправдавал се попа.
- Знам те аз тебе, докато в твоята църква всички спяха, в неговия рейс всички горко се молеха...



- Ало, полицията ли е?
- Да.
- Обаждам се да съобщя за една катастрофа. Ударих тука две патки с колата... Какво да правя?
- Ами остави ги на бордюра да не ги газят другите коли и си заминавай.
- Ами добре, щом казвате... А какво да правя с мотора им?



Пийнал човечец се качва в автобуса и се чуди с кого да си поговори. Вижда, че до него един младеж разглежда географска карта и го пита:
- Каква е тази карта?
- Това е карта на Африка - обяснява младежът.
- Младежо, струва ми се, че ти си се качил не в този автобус, който ти трябва.



В автосервиз:
- Какво можете да направите за колата ми?
- Да вземем двата номера и между тях да сложим нова кола.



Става автомобилна катастрофа с много жертви. Единственият оцелял - една маймуна седяща на тавана на сплескан микробус. Инспекторът като на шега пита маймуната:
- Ех да можеше да говориш, щеше да ми кажеш какво се е случило.
Маймуната хваща едно шише и почва да имитира пиене.
- Значи са употребили алкохол! А друго какво?
Маймуната имитира биене на инжекция.
- О, и наркотици... А друго видя ли?
Маймуната имитира секс.
- Ооо и това ли... А ти горкичката маймунка какво прави тогава?
Маймуната хваща волана и почва да го върти имитирайки каране...



Трамваят рязко спира и един човек се хваща неволно за рамото на близкостояща жена.
- Господине - сърди се тя - не можете ли да се хванете за нещо друго?
- О, госпожо, моля ви се, не ме изкушавайте.



Тъмна нощ с мъгла. Пътува си Пешо с колата и хоп нацелва идиота отпред, които току що си е загасил фаровете. Излиза разярен навън:
- Кретен! Защо си загаси фаровете? Не виждаш ли каква е тъмница?
- Мислех си, че в моя гараж мога да правя каквото си поискам!



В час пик в градския транспорт:
- Ама господине, какво правите отгоре ми?
- Ами навалица бе госпожо, какво да правя...
- Ами направете нещо де.



Шофьори на автобус седят в гаража и пият в памет на загинал колега:
- Да, добър човек беше, когато го помолиш винаги взимаше нощна смяна.
- И ако се наложеше и допълнителни часове взимаше.
- Да, бе, и пари на заем даваше винаги.
- Да, и хубаво умря, докато спеше, а не като останалите 42-ма пътници.



На изпит по кормуване:
- Пропътували сте триста метра, когато изведнъж забелязвате, че сте забравили ключа. Какво ще направите?
- Веднага ще отбия вдясно и ще сляза, за да видя кой глупак ме е бутал през цялото време.



Семейство си купува нова кола. Бащата качва шестгодишния си син, за да го повози. След завръщането малкият се хвали на майка си:
- Беше много хубаво. По пътя изпреварихме трима идиоти, седем говеда, петима глупаци, девет мърльовци и една маймуна!



Качва се една жена в трамвая. Тя била с тежки торби, много й се седяло, и рекла:
- Тук кавалери има ли?
Един господин жлъчно й отговорил:
- А бе, кавалери има, ама свободни места няма...



Влакът безнадеждно закъснява.
Изнервен пътник пита машиниста:
- Извинете, господине, не можете ли да се движите с по-голяма скорост?
- Мога, разбира се, но ми е забранено да напускам локомотива!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15716881
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930