Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2012 10:00 - Три деца не са ми по джоба, казало кенгуруто…
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 686 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Един от начините да забогатеете по време на криза: Да напишете книга озаглавена “Как да забогатеем по време на криза?”.



Жената с предменструален синдром (ПМС) става агресивна, иска секс, храна, внимание, не й се работи нищо… накратко – държи се като мъж.



Блондинка пристига в автосервиза:
– Резервоарът на колата ми се е подул!
– Моля????
– Преди в него се събираше бензина за 100 лева, а сега вече за 120!



Злобарка по пернишки: копаеш дупка в земята, слагаш си члена в нея и чакаш да те разтърси.



Асен Блатечки е в болница с опасност за живота. Оказало се, че и Кубрат Пулев си е изтеглил последния му филм…



Малко момченце пита приятелчето си:
– Пешко, твоите родители плашат ли се от анимационните филмчета, бе?
– Не, разбира се.
– А моите се плашат, щом почне някое анимационно филмче и бягат в спалнята, завиват се през глава и се тресат от страх!


 

- Веднага си вземи думите обратно!
– Добре, скъпи, ще ги взема. И ще избера други, по-обидни…


 

Един мъж се прибира вкъщи и казва на жена си:
– Днес ще правим секс като пчелите.
Жена му много се развълнувала:
– Сигурно ще ме намажеш с мед и ще ме оближеш…
Мъжът възмутен:
– Тц! Кацаш, смучеш и отлиташ!


 

Говорят си двама приятели.
- Вчера ходих на психолог.
- И как беше?
– Цял час ми разказва за това как жена му и тъща му му късат нервите. Доста по-добре се почувствах.


 

- Дядо, защо на тази снимка ти си седнал на стола, а баба се подпира на рамото ти? Не си кавалер! Трябваше да е обратно!
– Кавалер съм, но снимката е правена на другия ден след сватбата ни. Аз нямах сили да стоя на краката си, а баба ти не можеше да седне на задника си.


 

Двама участници в гей прайда наблюдават как покрай тях минава красива жена с тясна рокличка, дълбоко деколте и дълги крака. Единият казва:
– Ето в такива моменти ми се приисква да съм лезбийка!


 

Пaциент при доктора:
– Докторе, не ми стaва.
– Това е поправимо. Има двa вaриaнтa. Първият: еднa оперaция, и веднага всичко ще е наред. Струва – 30 000 долaра. Вторият: серия от оперaции в течение на един месец. Струва 10 000 долaра.
– Трябва да се посъветвaм със семейството, преди да взема такова решение.
– Добре. Елате утре.
Нa другия ден:
– Е, кaкво решение взехте?
– (с въздишка) Ще ремонтираме кухнята.


 

- Що си толкова омърлушен?
– Одеве питах баща ми кое е най-глупавото нещо, което някога е правил…
– И?
– Само ме погледна без да каже нищо…


 

- Деца, не забравяйте да кажете на родителите си, че утре всеки трябва да донесе по 50 лева за ремонт на класната стая.
- Пак по петдесет!
– На мен ще дадете по 30, но не се притеснявайте, ако родителите питат, ще кажа, че са събирани по петдесет. До утре!


 

Лежат в леглото Червената Шапчица и Вълка. Червената шапчица, запалвайки цигара:
- Зъбите може и да са ти големи…


 

Генко изпи преди фитнеса шест енергийни напитки и се прибра вкъщи на велотренажора.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15730028
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930