Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2012 10:00 - - Иванчо, престани да гризеш ноктите! И изобщо - махни се от покойника!
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 882 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пред обществена тоалетна в търговски център пише:
"Продаваме храни и напитки втора употреба!"




Малко момиченце върви през гората. Изведнъж от храстите изскача голямо черно лайно:
- Аха, падна ли ми, момиченце! Сега ще те изям!
- Не, аз ще те изям!
И го изяло... Ето как доброто побеждава злото!



При излитането на самолет стюардесата раздава торбички за повръщане. Когато излита самолета всички започват да повръщат. Самолета се стабилизира. Всички престават да драйфат, само един продължава.
Всички му викат, че ще прелее. Когато стюардесата се връща с нова торбичка, човекът е спрял да повръща, а останалите отново са започнали.
- Е, как? - попитала тя.
- Еми нали всички казаха че ще прелее и аз си отпих...



Пиян тип спира такси и пита шофьора:
- Може ли да оставя една каса бира и 10 кебапчета на задната седалка?
- Разбира се - отговорил шофьора.
- Буаааа! (изповръщал се пияния).



В трамвая се носи отвратителна воня. Един мъж пита съседа си:
- Извинете, да не би да сте се изпуснали в гащите?
- Да, защо?



Един нос срещнал един сопол и го попитал:
- Накъде си тръгнал, бе?
- На дискотека.
Носът казал:
- Шмрък! Никъде няма да ходиш!



Три деца си говорят:
- Моя баща като пуши изкарва ееей такива кръгчета през устата...
- А моя като пуши изкарва кръгчета не само през устата, а и през носа!
- Еее, моя баща като пуши изкарва кръгчета и през устата, и през носа, и през гъза!
- Да бе да, ти видял ли си го?
- Абе не съм го виждал, ама съм виждал никотина по гащите.



Провежда се имунизация. В организма всички бацили са изпаднали в паника.
Един казва "отивам в черния дроб", друг: "в бъбреците".
Най-стария бацил седи и ги слуша:
- Правете каквото си искате, аз взимам първото сутрешно лайно и се омитам!



Отишъл един пич на лекар. За изследване му дали три шишенца. Докторът му разяснил:
- Първото е за урина, второто - за изпражнения, а третото
за сперма.
Помислил пичът и рекъл:
- Ами то направо да ви оставя слиповете си!



Предизвикателен надпис в мъжка тоалетна:
"Всеки може да пикае по пода, бъди мъж - осери тавана!"



Един българин отишъл в Америка. Като слязъл от самолета му се доходило по голяма нужда. Влязъл той в тоалетната и к"во да види - няма тоалетна чиния.
Изсрал се на плочките и като го погледнал не му харесало.
Сложил си изпражненията в чорапа и започнал да го върти да ги сбие малко. Обаче чорапа се скъсал и всичко се разплескало по стената...
След пет минути влиза един негър. Българина му вика:
- Ей, брат, ако изчистиш тук ще ти дам 10 долара.
А негъра му отговаря:
- Аз ще ти дам 50, ако ми кажеш как си насрал стените!



Продавам малко употребявана тоалетна хартия
(графити в тоалетна)



Един мъж умрял. Хората го сложили в ковчег. Носят го към гробищата да го погребват, а зад тях пълзят червеите и възторжено крещят : "Презентация! Презентация!"



Едно семейство имало две момченца. На по-голямото постоянно купували играчки, а на другото не. Един ден по-голямото казало на по-малкото:
- Мале виж се "къв си смотан и тъп. Наш"те на мене постоянно ми купуват разни работи, а на тебе нищо!
По-малкото отговорило:
- Може да съм смотан, ама не съм болен от левкемия!



Надпис над писоар в мъжка тоалетна:
"Не се надценявай - ела по-близо".



Тъмнина, тишина. Чува се глас:
- Жена дай хартишка.
Тъмнина, тишина. Чува се вик:
- Ааааа, жена дала си ми шкурка.



Какво са нахалство и наглост?
- Нахалство е да се изсереш пред вратата на съседа, а наглост - да му поискаш после тоалетна хартия.



Сред спермазотоидите имало един малък, кривичък, късоглед и с доста объркани гени, но много хитър. Той мечтаел да оплоди яйцеклетката. Настъпил сюблимният миг. Всички спермазотоиди се втурнали бясно към целта, но куцичкия извикал пронизително към тях:
- Внимание, противозачатъчно хапче!
Събратята му се втурнали уплашено назад. А дефектният закуцал към яйцеклетката и злорадствал:
- Хе, хе, тъй се правят инвалидчета!



Десетгодишно момиченце върви из парк и плаче неудържимо. Среща я един добър чичко:
- Момиченце, защо плачеш?
- Господине, не питайте. Днес ми е много лош ден. Сутринта мама и тати умряха в автомобилна катастрофа, после малкото ми братче падна в един кладенец и се удави, после ни обраха, после къщата се запали... много лош ден...
Добрият чичко си разкопчава колана на панталона и казва:
- Да-а-а... Наистина ти е лош ден.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15729741
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930