Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2012 10:00 - Нареждане в предприятие: "Във връзка с обявения траур, всички монитори да се превключат на черно-бял режим".
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 850 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Стар майтапчия е на смъртно легло. Вика своите роднини и се покайва:
- Жена, помниш ли, когато ти изгоря палтото от норки за 10000$, аз го запалих!
- А ти братко, помниш ли онази нова кола, която се взриви, нея също аз я взривих.
- Сестричке, на вас ви изгоря вилата, пак аз бях.
- Моля ви, всичките да ми простите. Имам и една последна молба. Когато умра ме обърнете по корем, набутайте ми една свещ в задника и я запалете!
Умира човека. Роднините, няма как, решили да изпълнят последното му желание.
След пет минути входната врата пада с трясък, в стаята връхлитат ченгета и крещят:
- Имаме сигнал, че тук издевателстват над трупове!



Шеф се връща с подчинените си от погребение на техен колега и им се кара:
- Бива ли така бе! Горката вдовица... Разбирам, че много го обичахте Пешо, ама трябваше ли да викате "готин пич беше!" и да го подхвърляте във въздуха?



Една мадама решила да си пробва късмета и попитала в една агенция за фотомодели:
- Според вас, ставам ли за фотомодел?
Онези я огледали подробно и казали:
- Не, най-много за фоторобот.



- Да ти се похваля, завъдих си крокодил на вилата!
- А съседите не се ли оплакват?
- Какви съседи...



- От какво се оплаквате? - пита лекарят.
- Боли ме жлъчката.
- Съблечете се, моля.
- Вие какво, не ми ли вярвате?



- Представи си, лекарят ми забрани всичко - и алкохол, и цигари, и жени!
- Сериозно! Я ми кажи, какво ще прави жена ти довечера?



Две деца се обиждали с майките си. На едното дете майката била дебела, а на другото слаботелесна. Детето на слаботелесната казало на другото:
- Твоята майка е толкова дебела , че когато отиде на кино сяда до всички.
А детето на дебелата му го върнало:
- Е, поне не пада в мравуняците когато се разхожда като твоята!



На светофар е спрял огромен мерцедес. В него блаженно седи мутра. До мерцедеса спира инвалидна количка. Мутрата спуска прозореца, подава си главата и пита инвалида:
- Ей, пич, ти каква скорост развиваш с тая количка, бе?
- Ами, три-четири километра в час. - отговаря инвалидът.
- Ми то по-добре да си ходиш пеш, бе!



Четирима души играят хаэарт в къщата на единия.
Жена му го пита:
- Кога ще спрете да играете хазарт в нашата къща?
- Извинявай скъпа - утешава я той, - но тази къща вече не е наша.



От пощата връщат писмото на подателя с бележка:
"Адресантът е починал, новият му адрес е неизвестен."



Болен пита съседа си по легло:
- Вчера, като ме донесоха от операционната, още бях под упойка. Лекарят каза ли нещо за мен?
- За вас - нищо. Само попита дали ковчегът ще може да мине през тази тясна врата.



В склада за муниции е поставен надпис:
"Пушенето е забранено, но ако искаш да пушиш - запали си. После напусни през изхода, който е направила главата ти в покрива!".



Попитали госпожа Голдщайн защо държи пепелта на покойния си мъж в стъклена урна.
- Знаете ли, той толкова много обичаше да гледа през прозореца...



Може ли да се заразиш със СПИН от тоалетна чиния?
Отговор: Може, ама ако последния не е станал оттам!



Погребално бюро "Живот и здраве" поздравява старчески дом "При нас е хубаво" с песента "И вие при нас ще дойдете".



Интересно къде отиват мазохистите след смъртта си - в рая или в ада?



Врачка спира диригент на улицата и почва да му гледа на ръка. Вижда, че той утре ще умре, но не знае как да му го каже.
- Ъъ, батее, абе ти с тая ръка много хора ръководиш, командваш.
- Да, вярно е, аз съм диригент.
- А така, диригент, диригент, ма ти и на оня свят пак диригент ша бъдеш, небесния хор ша дирижираш, бате.
Диригентът много се зарадвал и казал:
- Е, тогава отивам да репетирам, за да не се изложа на оня свят.
- Аа, не може бате, нема време, утре почваш!



Животът е несправедлив към мъжете...
Родиш се - хората носят цветя на майка ти.
Жениш се - носят подаръци на жена ти.
И накрая умираш - и пак жена ти наследява всичко.



Периоди в живота на човека:
Първите 20 години майка му постоянно го пита къде отива.
Следващите 40 години жена му го пита къде отива.
И накрая като го спускат в гроба, всички присъстващи пак питат същото...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15724300
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930