Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2010 06:00 - Едни хора, дето програмират...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 941 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Двама програмисти вървят по улицата и виждат едно симпатично момиче и единия казва:
- Виж какви "Properties" има тази.
- Да но са "Read Only" - допълнил другия.



Двама програмисти си говорят:
- Егати случая... Вчера жената ми звъни по телефона на работата, а модема се обади преди да успея да вдигна слушалката.
- Е, и?
- Ами говориха си половин час...



Дъщеря пита майка си (програмистка):
- Мамо, защо ние жените имаме "критични дни"?
- Господ така е направил. (програмистка, ама религиозна...)
- А защо?
- Отишла Ева при него и казала - "Боже, направи така че да можем да правим секс с Адам". А Господ попитал - "Какво е това секс". "Ами как да ти обясня - вкарваш го и започваш да си играеш".
И така, Бог направил жената по технологията "Plug and Play".
- А какво общо има тук месечният цикъл?
- Е, ти виждала ли си "Plug and Play" без бъгове?



Програмист се връща от работа и казва на жена си:
- Сипвай манджата, че съм гладен за 256-ма!



Програмист вижда за първи път пиано и си мисли:
- Я каква странна клавиатура - 88 бутона, половината от които функционални. Обаче "shift"-a много хитро са го изнесли на педал.



Двама програмисти свършват работа и единият моли другия:
- Можеш ли да ми заемеш 1000 лева?
- Не може ли да ги закръглим на 1024?



Върви един програмист и гледа - жаба. Взима я, а тя му проговаря:
- Виж какво, аз не съм обикновена жаба, а принцеса. Целуни ме и ще се превърна в принцеса!
Програмиста я слага в джоба си и си продължава по пътя. След малко жабата пак:
- Целуни ме и ще стана принцеса!
- Абе за какво ми е на мен принцеса? Виж, говоряща жаба - ей това ме кефи!



Защо програмистите не се качват до 12-ия етаж с асансьор?
Натискат бутон 1, натискат бутон 2 и после не могат да намерят клавиша "enter".



Питат един програмист:
- Какво друго обичаш, освен жени и компютри?
- Момичета и калкулатори.



В ресторант програмист си поръчва супа. След малко вбесен вика сервитьора :
- Келнер! Имам бъг във супата!



Какво казва програмиста на жена си като се прибере от работа?
- :-)



Въпрос : Колко програмисти са нужни за завинтване на електрическа крушка?
Отговор: Нито един. Това е хардуерен проблем.



Говорят си трима програмисти. Единият разправя:
- Вчера забих една страхотна мадама в едно кафене.
- И какво стана?
- Нищо, била Read only.
- А аз се прибрах снощи в къщи, и аха да награбя жената, а тя ми вика - Access denied.
- То вашето нищо не е - жалва се третия - аз като натиснах моята снощи ми казва - Sharing violation.



Въпрос: Защо програмистите не са добри в леглото?
Отговор: Защото винаги търсят бързодействие!



Тираджия, металист и програмист решили да се надпиват с бира.
Пили каквото пили, тираджията се отказал. Програмиста и металиста продължили, ама в един момента се оказало, че и двамата не могат повече, но са изпили по равно.
Металиста се напънал, изревал "МЕТАЛ ФОРЕВЪР" и гаврътнал още една халба. Той погледнал към програмиста с усмивка, доволен от победата си, и казал:
- Ами сега?
Програмиста отговорил:
- Сега включвам виртуалния стомах. Барман, дай още една каса!



Говорят си химик, физик и програмист - специалист по изкуствен интелект. Обсъждат кое е най-великото изобретение на човечеството. Химикът казва:
- Периодичната таблица на Менделеев.
Физикът:
- Теорията на Айнщайн за относителността.
Програмистът:
- Термосът.
- ?!?!
- Ами вижте сега - наливаме в него топла вода, изливаме я и тя какво - пак е топла. Наливаме студена, изливаме я - и тя пак студена. Нали така?
- Е, и?
- А той откъде знае???



Когато студент започва да учи програмиране в МЕИ тои знае:
1 килобайт = 1024 байта
когато завършва:
1 километър = 1024 метра



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pin777 - Хахахха
19.07.2010 06:26
Професионални деформации както се казва.
цитирай
2. gothic - И още как :)
19.07.2010 10:53
И още как :)
цитирай
3. elensia - Кво ше кажеш
19.07.2010 17:10
Кво ше кажеш за програмист - металист :)
цитирай
4. gothic - Нищо по-яко ;)
19.07.2010 22:11
Нищо по-яко ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15721603
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930