Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2009 06:00 - Искам бира със водка, нищо друго не ща...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 2060 Коментари: 4 Гласове:
4



Между пияници:
- Вече закусва ли?
- Не, нито капка.



- Жена, като ми се припие бира - да ме събудиш!
- Е аз откъде да знам кога ще ти се припие?!
- Няма проблем, ти само ме събуди!



Мьж се прибира пиян.Жената от вратата:
- Колко изпи бе?
- Две бири, ма - отговаря мьжьт и леко се поклаща.
Така няколко вечери, докато жената не решила да прати кучето да го следи.
- Шаро, вьрви след мьжа ми и го гледай колко ще изпие.
Вечерта мьжьт се прибира пак пиян и жена му го пита:
- Колко изпи, бе?
- Две бири .
- Шаро, колко бири изпи той?
- Аф-аф.
- А водка?
- Ау-у-у-у-у-у-у!



Катаджия спира един пиян шофьор и му дава да духа в уреда.
Шофьора казва:
-Не мога да направя това г-н полицай.
-Защо?
-Защото съм астматик.Мога да умра.
-Тогава дай да ти взема кръвна проба.
-И това не мога.
-Защо?
-Защото съм диабетик.Мога да умра.
-Тогава просто върви по тази права линия.
-И това не мога да направя.
-Защо?
-Защото съм пиян.



Загубили се в пустинята французин, американец и българин.
Нямали ни вода, ни храна и само им се привиждали разни неща.
Но нещо заблестяло в очите им и когато стигнали там - една каса с ракия се подавала от пясъците.
И без друго били обречени и решили да се напият до смърт. Пили, пили, изпили половината каса и когато отворили поредната бутилка от нея изкочил духът и им казал да си изберат по едно желание.
- Да съм в Париж - рекъл французинът и мигом изчезнал.
- Да съм в Ню Йорк - и американецът изчезнал.
Българинът погледнал касата и рекъл:
- Я ги върни да си допием пиенето.



Прибира се един човек много пиян и си ляга.На сутринта се събужда и какво да види - краката му на възглавницата.Замисля се и си казва: "Мама му стара,аз цяла нощ си мисля че ме боли зъб,пък то било палеца на крака ми"



Един пияница се прибирал от кръчмата късно вечер и паднал в една дълбока яма. Опитал се да излезе: първи път, почти се изкачил и паднал, втори път, паднал, трети път, паднал. Накрая се заканил:
- Еий, ако и този път не успея, вече си тръгвам!



- Защо си нарисувал върху хладилника буквата "Ж"?
- Това не е буква "Ж", това е снежинка.
- А предупреждаваш ли пияните си гости за това?



Мъж и жена се прибират леко пийнали. Мъжът изважда ключ и поглежда към ключалката. Много учуден се обръща към жена си:
- Жено, ама, ние кога сме сложили втора ключалка?!



Пияница се прибира и отива до тоалетната. Излиза и казва на жена си:
- Жено, какво става в тая тоалетна?! Отврям врата и лампата сама светва! Затварям вратата и сама угасва!
- Ох, бе мъжо, пак си пишкал в хладилиника.



Един човек отишъл с мотора си на гости и се напил. Очите му кървясали и приятелят му го попитал:
-  Какво ще кажеш, ако те спре полиция ?
- Ами, че от вятъра са ми станали очите червени.
Тръгнал той и по пътя го спрял полицай и му казал:
- Сложи си някакви очила, че от вятъра са ти станали червени  очите !
- Ами от вятъра, пиян съм като мотика!



Грузинска сватба. Домакинът казва:
- Гиви ще произнесе тост!
Става Гиви и казва:
- Да пием!
След малко домакинът казва:
- А сега, Йосиф ще произнесе тост!
Йосиф става и започва:
- Събрали сме се в този хубав слънчев ден да отпразнуваме едно чудесно събитие...
Домакинът го прекъсва:
- Седни си. Сега Гиви ще произнесе тост!



- Знаеш ли, че докторът ми каза да пия по една чашка на ден.
- Ти слушаш ли го?
- Да...вече пия чашките за 2028 година...



- За подобряване на храносмилането - пия бира. При отсъствие на апетит - пия бяло вино. При ниско кръвно - пия червено вино, а при високо - коняк. Ако имам ангина - пия ракия?
- А вода?
- Такава болест още не съм имал!



Срещат се двама алкохолика:
- Пешо, искаш ли да пийнеш?
- Не, сега не ми се иска.
Минават десет секунди.
- А сега?...



- Защо пак си идваш пиян?
- Не си идвам пиян, жено, момчетата ме донесоха...



Доктор към пациент:
- Не разбирам, защо искате да ви предписвам сънотворни, когато всяка вечер до късно сте в кръчмата...
- Не са за мен, а за жена ми!



- Вчера те видях да излизаш от една кръчма!
- Какво да се прави, не мога да живея там!



Двама пияни се опитват да вървят, единият лази на четири крака, а другия се придържа към една ограда. По едно време този, който се държи за оградата пита другия:
- Ти мене уважаваш ли ме?
- Гордея се с теб! - развълнувано отговаря пълзящият.



Гласувай:
4



1. zaw12929 - Опасна комбиНАЦИЯ - БОЛИ ГЛАВА ...
28.09.2009 06:16
Опасна комбиНАЦИЯ - БОЛИ ГЛАВА
БЪЛДАРИНЪТ Е В ПЪРЕИТЕ РЕДИЦИ НА СВЕТОВНИТЕ АЛКОХОЛИЦИ И НА НАЙ БЕДНИТЕ ДЪРЖАВИ.

ОТ ТРУД- ГЪРБИЦА

ОТ АЛКОХОЛ НЕ СЕ ОСТАРЯВА- МЛАД УМИРАШ
цитирай
2. lagrima - :))Усмихнато начало на седмица...
28.09.2009 08:58
:))Усмихнато начало на седмицата!
цитирай
3. gothic - :))))))
28.09.2009 09:03
:))))))
цитирай
4. krotalka - Наздраве Пламка!
28.09.2009 10:36
Лека и спорна седмица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15725676
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930