Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2009 07:13 - И понеделник сабахлем - свалки
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1860 Коментари: 5 Гласове:
0



- Да пийнем по чашка кафе, госпожице?
- Няма нужда да протакаме.



- Изглеждаш много привлекателна днес!
- Ех, ти сигурно на всички красиви момичета казваш така...
- Не, на красивите им говоря други работи.



Как се разказва виц на маце с малки цици:
- Ей, гадже, сега ще ти разкажа един виц от който ще ти паднат циците от смях... О, извинявай! Вече са ти го разказали...



Влюбен младеж смутено мрънка:
- Ами... имам един въпрос, ама не знам как по-тактично да го задам...
- Девойката:
- Питай, аз вече от седмица съм готова с отговора.



След бурна нощ заедно мадамата пита мъжа:
- Ти как мислиш, не трябва ли сега да се оженим?
- Я чакай, откога минахме на "ти"?



Младеж дълго оглежда една девойка и накрая казва:
- Здрасти, може ли да те снимам?
Девойката учудена попитала:
- Защо?
- Ами колекционирам природни бедствия, повярвай ми, не си за изпускане.. 



Младеж се опитва да сваля недостъпна девойка:
- Госпожице, Вие имате такива дълбоки очи, в тях човек може да се удави...
- Тъпак!
- А, на носа ви да се обеси...



- Жоре, защо си такъв тъжен?
- Остави! Качвам се вчера в метрото и гледам - страхотно гадже! Млада, краката и почват от ушите, истинска красавица ти казвам! И аз естествено и намигнах!
- И тя кво?
- Стана и ми отстъпи място...



Двама седят на леглото. Той пуши, тя скромно мълчи. Тя:
- Ваньо, аз навярно ще си тръгвам..
Той:
- Стой..
Минава половин час. Тя:
- Ваньо, аз все пак ще тръгвам..
- Стой ти казвам..
Минава още половин час.. тя става и си тръгва. Той съкрушено дърпа от цигарата:
- Да-а, не ми даде...



Събужда се мъж на сутринта след тежка пиянска вечер. До него в леглото спи някаква жена. Тежко въздъхва мъжът и отива в банята. Поглежда се в огледалото и забелязва, че от устата му виси конец...
"Господи, дано да е пакетче чай!" - мисли си той.



Някакъв пич води новото гадже вкъщи и почват да се събличат в тъмното.
- Скъпи, как ми намираш гърдите?
- Трудно!



Комплимент на среща:
- По теб мога да сверявам...
- Часовникът?
- Не-е-е, засега само календара.



В метрото пътуват две момчета. Срещу тях са седнали две момичета.
- К`во ще кажеш, да се запознаем ли?
- Става!
- Добре. Въпреки, че твоята е малко грозничка...



Младеж се запознава с мадама и я кани у тях:
- Ела ми на гости? Ще погледаме телевизия, ще пуснем музика...
- Защо, без музика не ти ли става?



В заведение:
- Госпожице, да ви почерпя едно питие?
- Не, предпочитам да ми платите в брой.



- Извинете, госпожице, обичате ли животни?
- Това как да го разбирам, предложение ли ми правите?



- Госпожице, имате прекрасни очи!
- Възможно е, само че очите ми не са там, където гледате, а по-нагоре...



Бавен, чувствен танц. Тя, притисната страстно в партньора си, пита:
- Много се вълнувам! Не мислите ли, че деколтето ми е доста дълбоко?
Той, заглеждайки се внимателно в деколтето:
- Е, не бих казал, че е дълбоко! А вие, какво, косми по гърдите ли имате?
Тя:
- Но, какво говорите! Разбира се, че нямам!
Той:
- Тогава, даааа, извинете ме, но май наистина е малко дълбочко това деколте.



На купон един казва на стояща до него мадама:
- Гледам те и се чудя... да пия ли още, или вече ми харесваш достатъчно?



- Ало, може ли да говоря с Таня?
- Кой я търси?
- Един неин приятел.
- Няма я.
- А с кого говоря?
- Със синеоката й, руса и дългокрака сестра.



Усмихната седмица :)))
























Тагове:   понеделник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - :)))))))))
23.02.2009 07:23
Хубав и усмихнат ден и на теб!:)
цитирай
2. avangardi - Добро утро :-)
23.02.2009 07:37
Много усмивки и успешна седмица!:-))
цитирай
3. gothic - Всичко добро и на вас :))))
23.02.2009 09:15
Всичко добро и на вас :))))
цитирай
4. valsodar - Има и нови за мен
23.02.2009 09:57
Допълних си колекцията, за радост на колегите от пушкома :)))
цитирай
5. gothic - Успех, Радо! :)))
23.02.2009 10:32
Успех, Радо! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15718166
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930