Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2008 15:08 - Перверзии разни...по-добре не четете
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 2235 Коментари: 2 Гласове:
0



Двама педофили разговарят:
- Ей, ако знаеш к"ва путка си хванах от детската градина!
- А, те като проходят си губят чара!



Две бебета играели в корема на майка си карти. По едно време едното спряло да играе. Другото го попитало:
- Защо спря да играеш?
- Защото един чичко с червена главичка влиза, излиза и ми гледа картите.



- Скъпи, ще те напускам. Казаха ми, че си педофил!
- Ау, какви са тия думи! На това ли ви учат в детската градина?



Mного развалено френско семейство. Дъщерята отива при баща си и му вика:
- Тате, дай пари за екскурзия!
- Ами направи ми една свирка и ще ти дам.
Кляка тя, прави му свирката, обаче след това го пита:
- Абе тате, всичко хубаво, ама що оная ти работа миришеше на лайна?
- А, ами брат ти преди малко идва да ми иска пари за кино.



Сестра пита брат си който излиза навън:
- Бате, къде отиваш?
- Отивам да свалям гаджета - отвръща братът.
- Ама за какво ти са гаджета като можеш да правиш секс и с мен?
Брат й се съгласил и я подхванал и когато свършили сестрата рекла:
- Боже, бате, та ти си по-добър и от баща ни!
- И мама така казва.



Един човек отишъл в публичен дом и попитал какви видове услуги предлагат. Отговорили му че предлагат главно два вида секс - топъл и студен. Цената на топлия била три пъти по-висока от цената на студения. Човека си преброил парите и си платил за студен секс. Влязъл в стаята, мадамата лежала на дивана и той взел да я оправя. По едно време от устата й взело да тече нещо. Той скочил и се развикал:
- Ей, хора, тя взе да повръща!
Чул го чистачът, дошъл и казал:
- Спокойно, ей сега ще сменя трупа - тоя пак се е напълнил!



Педофил отива в детската градина. Заговаря русичко момиченце:
- Момиченце, искаш ли да ти дам една дъвка ако ми дадеш да те погаля по ръчичката?
- Ами добре - рекло момиченцето.
Дал й дъвката и я погалил.
- А момиченце, искаш ли да ти дам едно бонбонче ако ми дадеш да те погаля по краченцето?
- Ами добре - рекло момиченцето.
Дал й бонбончето и я погалил.
- А момиченце - рекъл педофила - искаш ли да ти дам едно шоколадче ако ми дадеш да те погаля по коремчето?
- Ами добре - рекло момиченцето.
И той хукнал да купува шоколад, а пък момиченцето рекло:
- Уф, с тоя докато се наебем ще хвана захарна болест...



Двама воайори се срещнали. Единият попитал:
- Какво ще правим тази вечер?
Другият му отвърнал:
- Ще видим. (Култов!!! Един от любимите ми вицове въобще....)



Едно момиченце казало на баща си като излезе да му донесе две куклички: една със шапчица и една без шапчица. Бащата се прибрал. Момиченцето го попитало какво му носи. Той бил пиян... Извадил си инструмента (оная работа) и казал:
- Ето дъще, като го оголиш - кукличка със шапчица; като е иначе - кукличка без шапчица.
Момиченцето си играло така цяла нощ и на сутринта таткото какво да види - целият посинял. Поискал обяснение и какво според вас?
- Играх си на кукличка със шапчица и без шапчица, тя ме наплю и аз я набих с точилката!



Жена приказва на мъжа си:
- Скъпи, събуй ми обувките.
- Скъпи, съблечи ми роклята.
- Скъпи, събуй ми чорпогащника.
- Скъпи, махни ми сутиена.
- Скъпи, събуй ми и бикините и никога не ги обличай пак!



Любов до гроб?
За некрофила това е само началото...













Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totenlicht - ха ха ха. . с това последното разв...
26.12.2008 23:23
ха ха ха.. с това последното развесели вечерта ми :)))
цитирай
2. gothic - Тотен, гот е, нали? :))) Приятна ...
27.12.2008 01:16
Тотен, гот е, нали? :))) Приятна вечер, заповядай в понеделник за още ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15726485
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930