Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2013 11:00 - Rolling Stone: 500-те най-велики песни на всички времена
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 3247 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
70. DIONNE WARWICK - Walk On By

13 седмици; № 6

Автори: Бърт Бакарак, Хал Дейвид

Продуценти: Бакарак, Дейвид

Издадена: април 1964, Scepter

В началото на кариерата си Дион Уоруик и беквокалистка, но записва и демота за Бакарак и Дейвид. Тази безнадеждна класика я утвърждава като звезда. Унилата балада, нагласена по ритъма на боса нова, първоначално е сведена до втора страна на "Any Old Time of the Day", докато нюйоркски радиоводещ не кара слушателите да гласуват за една от двете страни на сингъла. Победителят се изстрелва в класациите по времето на манията по The Beat.es, което осигурява непреднамерен контраст между техните песни и недооценената настойчивост на "Walk On By". "Не виждах често мъж онези дни" - казва Уоруик.

Появява се в: The Dionne Warwick Collection: Her All-Time Greatest Hits (Rhino)

image

If you see me walking down the street
And I start to cry each time we meet
Walk on by, walk on by

Make believe
That you don"t see the tears
Just let me grieve
In private "cause each time I see you
I break down and cry

Walk on by (don"t stop)
Walk on by (don"t stop)
Walk on by

I just can"t get over losing you
And so if I seem broken and blue
Walk on by, walk on by

Foolish pride
That"s all that I have left
So let me hide
The tears and the sadness you gave me
When you said goodbye

Walk on by (don"t stop)
Walk on by (don"t stop)
Walk on by (don"t stop)
Walk on

Walk on by, walk on by
Foolish pride
Is all that I have left
So let me hide
The tears and the sadness you gave me
When you said goodbye

Walk on by (don"t stop)
Walk on by (don"t stop)
Now you really gotta walk on by (don"t stop)
Baby never even see the tears I cry (don"t stop)
Now you really gotta walk on by (don"t stop)


 





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15717031
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930