Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2012 10:00 - - Запознах се с едно момиче, но нейните родители са против нашето щастие... Искат да се оженим.
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 745 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Скъпи, когато се оженим, ще имаме три деца!
- Откъде знаеш?
- Ами сега живеят при майка ми.



Двама обсъждат годежа на свой приятел:
- Ами той толкова скъпи подаръци направи на любовницата си, че сега се жени за нея по сметка... 



- Скъпи, искаш ли да се оженим? След като се оженим, ще споделям с теб всички тревоги и грижи...
- Ама аз нямам тревоги и грижи?
- Е, аз нали за това казвам - "след като се оженим"... 



- Какво стана с оня младеж, който беше много влюбен в теб и всеки ден ти носеше цветя?
- Ожени се за цветарката. 



Нещастен влюбен смутено се обяснява на любимата си:
- Искам да те питам нещо, ама много се смущавам...
- Питай смело, аз съм готова с отговора от един месец. 



Двама влюбени. Тя му казва:
- Скъпи, много искам да се оженим, обаче... в работата ще тръгнат едни клюки, хич не ми се иска да знаят че съм женена.
- Добре, ако искаш - ще се оженим тайно. На никого няма да казваме.
- А ако ни се роди дете?
- Като порастне, на него може да му кажем. 



Двама млади ще се женят. Родителите им се запознават и почват да обсъждат съдбата на бъдещото семейство:
- Вашият син как е - има ли образование, добра работа, пари?
- Ох, да не ви разправяме... А вашата дъщеря?
- Ох, не питайте... 



- Какво стана с оная мадама, която толкова време я сваляше?
- Ами реших да се изфукам, и й казах че имам супер богат дядо, който всеки момент може да умре и да ми остави огромно наследство.
- И тя какво?
- Сега ми е баба... 



Госпожица се хвали:
- Вчера получих предложения за брак от един банкер и един лекар.
- И какво избра - парите или живота? 



В едно село имало една много красива, но също така много гупава мома. Често идвали ергени да я искат и се прехласвали по нея, но щом си отворела устата да каже нещо поклащали глава и си отивали.
Един ден щял да идва да я иска най-личният момък в селото. Баща и казал:
- Пено, сега като дойдат да не си казала нито дума! Само ще седиш и ще поклащаш глава!
Дошли гостите. Всички хапвали, пийвали и разговаряли,а Пена само поклащала глава.
- Ами тя таз мома май е много срамежлива, цял ден дума не каза. - казала майката на момчето.
Пена се почувствала неудобно и ги запитала:
- Ам" вий по кой път дойдохте, по горнию или по долнию?
- Ами по горнию. - казал момъкът
- Ам" да видохте там едно лайно?
- Видохме, видохме! - казал момъкът.
- Те това я съм го направила! - гордо казала момата... 



- Моят син моли за ръката на дъщеря ви!
- Какво? Той няма ли си ръка?
- Има си, но е изморена вече. 



- Вчера признах всичките си грехове на годеницата ми!
- И какво?
- Не помогна. Сватбата е в неделя! 



Случката:
Залюбих една много красива девойка, с която в един момент решихме да се оженим. Тя имаше много красива сестра. В деня, преди сватбата, със сестра й останахме насаме в къщата. Тя ми призна, че винаги ме е харесвала и много иска да спи с мен. Без да се замисля, тръгнах към входната врата. Когато я отворих, отвън стояха тъста и тъщата и със сълзи на очите ми обясниха, че това било тест и ме приветстваха с добре дошъл в семейството.
Поуката:
Оттогава винаги и досега продължавам да си държа презервативите в колата. 



- Защо Барбара е толкова сърдита на годеника си?
- Защото го накара да познае на колко години е.
- И?
- Той позна... 



- Хелън, вярно ли е, че имаш двама любовници?
- Не, вторият ми е годеник! 



Младеж казва на приятелката си: 
- Ако не се омъжиш за мен, ще се самоубия! 
- Наистина ли? 
- Разбира се, винаги така правя. 



- Защо си толкова тъжен? 
- Утре моето момиче ще се омъжва. 
- За кого? 
- За мен. 



Тя: 
- Скъпи, искам да живея с теб дълго и щастливо! 
Той: 
- Скъпа, ако ти ще живееш щастливо, аз дълго няма да изкарам... 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15725738
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930