Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2011 15:30 - Любима тема: вицове за семейството
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 553 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Скъпа, къде ми е сивият пуловер?
- Няма го.
- Как така го няма?
- Изхвърлих го...
- В ред ли си?
- Беше стар и ужасен, не беше за пред хората вече...
- Какви ги говориш? Пет години беше хубав и изведнъж ужасен?!



Жена се кара на мъжа си:
- Защо затвори готварската книга?! Сега не знам какво съм сготвила за вечеря!



Жена към мъжа си:
- Ти не ме обичаш и никога не си ме обичал. Мога да са закълна, че след смъртта ми, съвсем бързо ще се ожениш за друга.
- Няма нужда се кълнеш, и така ти вярвам.



Мъж към жена си:
- Как може да си толкова спокойна след скандал?
- Просто чистя тоалетната.
- И това те успокоява?
- Чистя я с твоята четка за зъби.



Питат жена:
- Имате ли домашни животни?
- Не, само един мъж!



- Защо не се ожениш?
- Честно да ти кажа, непрекъснато мисля за жена ти.
- Какво, за моята жена?! Ах, мръсник!
- Не се притеснявай, аз само се страхувам, че и аз мога да попадна на такава...



- Скъпа, помниш ли нашата първа нощ?
- Как мислиш, дали мога да забравя целия този ужас?



- Пешо, какво ти е?
- Уф... Нападнаха ме, парите ми обраха.
- Запомни ли ги?
- Какво да им помня, децата и жената!...



Говорят си двама приятели:
- Знаеш ли, за да угодя на жената спярх пушенето, пиенето, картите...
- Поздравления! Сега трябва да е щастлива?
- Къде ти! Всеки път, като си отвори устата - открива, че няма какво да ми каже!



Двойка са в леглото. Мъжът:
- Ще се опитам да те направя най-щастливата жена на света?
Жената:
- Ще ми липсваш.



- Вече трети месец не говоря с жена си.
- Защо?
- Не искам да я прекъсвам.



Жена напуска мъжа си, но скоро се връща и иска прошка. Той:
- За това, че си тръгна, ти прощавам, но за това, че се върна - никога!



- За какво са ти тези пожарогасители?
- За самоотбрана...
- ???
- Жена ми е много избухлива..



Жената:
- Скъпи, мисля, че в къщата има крадец.
Мъжът:
- Аз какво да направя?!
- Събуди кучето!



Мъж към жена си:
- Моля те за малко тишина! Не мога да разбера дали успях да запаля двигателя.



Говорят си две приятелки:
- Мъжете са много глупави! Представи си само, всеки път, когато ми трябват пари, правя скандал вкъщи и заплашвам, че ще замина при мама.
- И това действа?
- Разбира се, всеки път ми дава пари за билет.



Реклама:
- Мамо, защо са ти толкова нежни ръцете?
- Защото татко ти мие чиниите.



Жена към мъжа си:
- Във вестника пише, че учените са открили метод, който удължава живота на човека до 150 години.
- Супер, ако бях ерген, задължително бих се възползвал.



След скандал жена казва на мъжа си:
- Заминавам при мама, но те предупреждавам - ще се върнем!



- Този автомобил Ваш ли е?
- Частично е мой.
- Как така?!
- Ами как, по документи е на жена ми, кара го синът ми, понякога за уикенда го взима дъщеря ми, когато трябва да се ремонтира е мой.



Тагове:   вицове,   семейни,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15721495
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930