Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2011 14:00 - Rolling Stone: 500-те най-велики песни на всички времена
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 273 Коментари: 0 Гласове:
1



КАКВО ПРАВИ ЕДНА ПЕСЕН ВЕЛИКА?

image

THE-DREAM

Каква е разликата между добрата песен и великата песен?
Добрата песен трае един миг - една вечер, може би до утре. А великата променя нечий живот. "Single Ladies" промени културата, предизвика дискусии - така става с великите песни.

Това откъде идва - от звученето, от историята или и от двете?
Първо от звучението, но и от историята - трябва да е значима, всяка дума да казва нещо. Думите не трябва да са само пълнеж. Аз съм известен с това, че се повтарям, но то е за да подчертая нещо.

Можеш ли да кажеш кога нещо, над което работиш, става велико?
Мога да го почувствам. Преди устата ми да е издала и звук, като осъзная какво точно ще кажа, вече знам, че ще променя нечий живот с тази песен.

Как се промениха отношенията между продуценти и автори на песни?
Ърбън културата промени смисъла на продуцирането. Аз съм в банда от трети клас, така че за мен писането на песни е същото, както за един автор от Нешвил. Но в този жанр автоматично си продуцент, ако правиш музиката. Да направиш музиката и парчето значи да си автор. Като свършиш с писането, започва продуцирането. Имам късмета да знам къде е разликата и да мога да върша и двете неща. Този тип знание за музиката не стига до тази публика.

Кои автори те вдъхновяват?
Майкъл, Лайънъл Ричи, Даян Уарън, Ар Кели. Определено Сам Кук, Отис Рединг, Смоуки - майка ми си ги пускаше, затова са много специални за мен. Чрез тях си я спомням - вече не е сред нас. Има едно постоянство във връзката им с песните - разказът идва от дъното на душите им. А ако песента е велика, отиваш при певеца и питаш: "Кой е писал това?"

The-Dream е съавтор на "Single Ladies (Put a Ring on it)" на Бионсе и "Umbrella" на Риана



Тагове:   500,   Rolling Stone,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15720854
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930