Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 09:30 - 100-те рок песни на радио Star fm
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 1012 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
71. ГЕОРГИ МИНЧЕВ - Сам на бара

Седя си сам на бара и си сърбам бира,
поглеждам си часовника умът ми не побира,
как е възможно така да се прецакам,
и цяла вечер да се вържа да я чакам,
но сам сам си виновен запознахме се на плажа,
помоли ме гърба й с крем за слънце да намажа,
накрая се оплака че мъжът и бил в Ангола,
и аз си я представих в леглото ми гола.

Сам на бара,
ех мама му стара как ме прекара,
отдавна не ми бяха слагали секира,
добре поне че в бара се сервира бира.

Гаджето отсреща непрекъснато ме гледа,
ако съдя по това как си ближе сладоледа,
как кокетно се усмихва, как погледа е блеснал,
и него горкото май хормона го е тряснал,
но така е на морето, жените стават дръзки,
завързват се различни безразборни връзки,
но от опит зная че с подобни хубавици,
понякога се стига и до антибиотици.

Омръзна ми да чакам, барман моя плащам,
а онази ако дойде, който иска да я хваща,
който иска лека за нея да се ръси,
а най-добре в Ангола да отиде при мъжа си,
но защо ли да не взема тази нощ да се прежаля,
ето гаджето отсреща продължава да ме сваля,
него сигурно съдбата в този бар го е довела,
защо да не поръчам две бири за хотела.

Сам на бара,
ех мама му стара как ме прекара,
отдавна не ми бяха слагали секира,
добре поне че в бара се сервира бира.

Сам, сам на бара,
и как човек да има на жените вяра,
мама, мама, мама,
как ме прекара,
мама му стара...





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Това е любимото ми радио
24.02.2010 10:04
и сутрин като се събудя си го пускам. Моят съпруг напоследък обаче се оплаква, че му омръзва да слуша само такава музика, но това не променя нещата :)))
А Георги Минчев си ми е любимец 13 отдавна. Когато беше младо момченце такива хубави песнички за любов ни пееше, направо ни разтопяваше сърцата. Имаше една в която се пееше "Обичам те, не си отивай, обичам те ноща е тъжна, .......без теб ще умре любовта...аз цял треперя, ти пак си тук...." Тази песен беше култова за нашето поколение. Тогава нямахме мобилни и гаджетата ни стояха под прозорците и свиркаха с уста определени мелодии от такива песнички за да се покажем на прозорците и да си говорим. С моето гадже си бяхме избрали тази песен, беше много романтично. В къщи не можеха да ме търсят момчета, беше забранено, но сигналите вършеха работа :))
цитирай
2. pumona - Ех, че весело,
24.02.2010 11:44
а и Къснапролет9999 ме разби със спомените си... Отдавна не съм се сещала точно за това време. :))))))))))))))))
цитирай
3. gothic - Сам на бара. . . тъжно положение, но ...
24.02.2010 12:45
Сам на бара...тъжно положение, но до понякога води до невероятни ситуации :)))
цитирай
4. pumona - хаха
24.02.2010 13:36
в невероятни ситуации... какви ли? ;))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15726143
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930