Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2009 22:05 - FOO FIGHTERS - Breakout
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 1740 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 13.02.2009 22:13


You make me dizzy running circles in my head
One of these days I"ll chase you down
Well look who"s going crazy now
We"re face to face my friend
Better get out
Better get out
You know you make me break out
Make me break out
I don"t want to look like that
I don"t want to look like that
You know you make me break out
Make me break out
I don"t want to look like that
I don"t want to look like that
You know you make me break out
You can see this on my face
It"s all for you
The more and more I take
I break right through
Therapy still scares me
Putting me on my back again
I may be crazy, little frayed around the ends
One of these days I"ll phase you out
Burn it in the blast off
Burn it in the blast off
Watching me crawl away
Try to get out
Try to get out
You know you make me break out
Make me break out
I don"t want to look like that
I don"t want to look like that
You know you make me break out
Make me break out
I don"t want to look like that
I don"t want to look like that
Yeah
I don"t want to look like that
Break out
Break out
Break out
Break out
Go, go, go
You know you make me break out
Make me break out
I don"t want to look like that
I don"t want to look like that
You know you make me break out
Make me break out
I don"t want to look like that
I don"t want to look like that
Yeah
I don"t want to look like that
I don"t want to look like that
You know you make me break out
Make me break out
Make me break out
Yeah







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - Ой Ой
13.02.2009 22:48
:))) Хм, мисля че доста от "любимците" ни са едни и същи:))))))
цитирай
2. gothic - Абе и на мен така ми се струва ;) Я с...
13.02.2009 22:52
Абе и на мен така ми се струва ;) Я сподели точно кои са твоите? Освен картофите и таратора :)))))))
цитирай
3. julllinkata - Аааа, и фук фук.....
13.02.2009 22:52
Имам си билет за Depeche - подарък за РДто от духовната сестра. Голям кеф! Особено, предвид факта, че изтървах първия и нямах кинти за билет...И се обади кукумицина и ей така небрежно : "Имам подарък за РД-то ти, но не мога да чакам още 6 дни да ти кажа" И аз: "Наморник ли, бе крейзи" Тя - "Не, скромно. Билет за пред сцената на Depeche". Ехаааа:))) Сега чакам с нетърпение 18ти:))))))
цитирай
4. julllinkata - Въх:)
13.02.2009 22:58
Амии...закърмена с Дорс и Ю2, както и в една от първите кръчми с жива музика в Стара Загора...тоест сред музиканти, художници и кукувици. Тотален фен на Стинг, Депеш, Рамщайн, Шаде, Сепълтура (и мен ме мързи да минавам на латиница:Р), Пласибо, Нова генерация, Ревю, REM, Франк Запа...
Ох, слушам и реге, ска...
В общи линии - всичко, което ми харесва и ме кара да се чувствам добре:) Понякога ме избиват пряко сигнали. Така например последния път циклих на една песен от саундтрака на Емпайър рекърдс 2 седмици - казва се Snakeface на Throwing muses. Ултра мазно парче:)
Много са просто:))))))
цитирай
5. gothic - Е, значи може по пиене преди лайфа, ...
13.02.2009 23:03
Е, значи може по пиене преди лайфа, а? Примерно в билковата, тъкмо е близко. Аз още нямам билети, ама в пунделник мадам ще набави. Тя на трибуните - аз в мелето. А любимците - верно има много общи. Ще стиковаме допълнително :)))
цитирай
6. julllinkata - Yep!
13.02.2009 23:04
With pleasure:) И аз живея на 10 мин от Билката:))))) Поздрави на мадам и на теб и ще се разберем до тогава:)
цитирай
7. gothic - Е, кво по лесно тогава. . . Ще се ра...
13.02.2009 23:11
Е, кво по лесно тогава...Ще се разберем, как иначе :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15717054
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930