Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2012 14:00 - Вчера беше толкова студено, че видях един адвокат, който беше си пъхнал ръцете в собствените джобове.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 962 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Аз направих нещо, което трябва да ти кажа - започва да се обяснява адвокат на съдружника си.
- Аз, аз, аз... Вечно "аз" казваш! Че не сме ли съдружници? Би могъл поне веднъж да кажеш "ние"...
- Ами дoбре, щом искаш, така да го кажа: Ние сме забременили секретарката.



Адвокат подлагал патоанатом на кръстосан разпит. - Премерихте ли пулса на мъжа, преди да издадете смъртния акт? - Не - отвърнал патологът. - Проверихте ли дали бие сърцето му? -Не. - Проверихте ли дали диша? -Не. - Значи, когато сте издали смъртния акт, не сте направили нищо, за да се уверите, че човекът е мъртъв, така ли? На патолога му писнало. - Мозъкът на мъжа беше изваден в стъкленица на бюрото ми, обаче спокойно можеше да адвокатства някъде!



Вкарват един в затвора, и адвокакът му казва:
- След някой ден ще те измъкна, а дотогава запомни като те питат другите затворници за какво си да им кажеш, че си по член 114, алинея първа.
Влязъл той, и веднага другите го питат за какво е, а той:
- Член 114, алинея първа...
Веднага се поотдръпнали от него, дали му най-доброто място, изпъляват му всички желания.
След няколко дена, както му бил обещал адвокатът го измъкнал.
И попитал адвоката си:
- А за какво е член 114?
- "Изнасилване на едър рогат добитък със смъртен изход".



Адвокат, пътуващ с колата си, вижда един мъж да яде трева край пътя.
- Защо го правиш?- пита адвокатът.
- Нямам пари за храна- отговаря мъжът.
- Тогава ела с мен у дома.
- Но аз имам жена и пет деца.
-Всички са добре дошли.
Цялото семейство се качва в колата. По време на пътя жената казва:
- Толкова сте любезен да помогнете на толкова хора.
- Всичко е наред- казва адвокатът- от седмици не съм косил тревата.



Две момченца разговарят след първия учебен ден.
- Татко ми е счетоводител - казва едното. - А твоят какво работи?
- Моят татко е адвокат.
- Честен ли?
- Не, обикновен.



Млади родители трябвало да отидат при адвокат, за да подпишат някакви документи, но не успели да намерят бавачка за малкия си син и затова се наложило да го вземат със себе си. Но нещата се проточили повече от предвиденото и малкият започнал да пищи с пълно гърло.
- Да затворим ли вратата, за да не притеснява колегите ви? – попитала майката.
- Няма проблем! – отговорил адвокатът. – Те ще си помислят, че е някой от клиентите ми, който току-що е получил сметката!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15648680
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031