Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2012 10:00 - И старостта си има своите прелести - човек може да си мие зъбите и да пее в същото време.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 827 Коментари: 0 Гласове:
2



Някаква баба стои на улицата и вика:
- Изнасилиха ме, изнасилиха ме!
Събират се минувачи:
- Къде?
- Тука ме изнасилиха!
- Кога?
- Преди 50 години.
- Е защо сега викаш?
- Приятно ми е да си спомням.



На една баба й омръзнал животът и решила да се самоубие. За да не стане грешка, отишла да се консултира с лекар:
- Докторе, къде се намира сърцето?
- На два пръста под лявата гърда.
На другия ден бабата попаднала в болница с простреляно ляво коляно.



- Поздравления! Чухме, че ти се е родило вече шесто внуче!
- Да, поне внучета все още мога да правя.



- Къде прекарваш вечерите си?
- Вкъщи. С жена си.
- Това се казва любов! Необикновено!
- Глупости! Това е най-обикновен радикулит!



Бабка отива на контролен преглед при лекаря. След прегледа пита:
- Е докторе, как е, имам ли подобрение?
- Да, бабке, по-добре си, вече спокойно можеш да се качваш по стълбите. Обаче много внимателно...
- Ух, слава богу, докторе! Щото мамка му, направо ми беше писнало да се катеря по водосточните тръби до вкъщи...



Из завещание:
"Аз, еди-кой си, бидейки в ясно съзнание и с бистър ум, успях приживе да похарча цялото си състояние!"



Възрастен господин се хвали с успехите си в младостта.
- Само за една година - казва той, - покорих сто жени!
- Виж ти! - обажда се синът му. - Миналата година казваше, че били петдесет!
- Да - излиза от положението старият, - но миналата година ти беше твърде млад, за да знаеш цялата истина!



Старец и старица си спомнят младостта и разглеждат албум със снимки от училище. Дядото се умилява:
- А ето я тука Ваня Петрова! Къде ли е сега?
Бабата:
- Идиот! Ваня Петрова съм аз!



Две баби се срещат. Едната пита другата:
- К"во прайш?
- К"во да прая?
- Ами да, к"во да прайш.



- Най-после успях да отуча мъжа си да си гризе ноктите!
- Как успя?
- Много просто. Скрих му изкуствените зъби.



Една баба и един дядо решили да си припомнят младините. Дядото я поканил на среща в ресторант "Шератон". Дядото отишъл с букет цветя. Чакал, чакал три часа, но бабата не дошла. Прибрал се дядото бесен в къщи. Разкрещял се:
- Ти що не дойде ма?
- Мама не ме пусна.



- Скъпа, какви са тия татуировки на гърдите ти?
- Бившите ми гаджета.
- Ама защо си ги татуирала там?
- Представи си само какви ще им са физиономиите след 20 години...



Съдят 75-годишна баба. Тя обяснява:
- Седя си аз в парка на една пейка, и до мен сяда един младеж. Почва да ми хвърля закачливи погледи, примъква се към мен, пуска ми ръка, почва да ми шепне нежно, казва че ме обича, посяга да ми разкопчае блузката...
И аз стоя, какво да правя - от толкова години не съм била с мъж. А той изведнъж става и казва - "честит първи април". Е как да не го застрелям?



- Докторе, имам два проблема - безсъние и склероза. Посред нощ се събуждам, ставам, отивам до тоалетната, после до сутринта се въртя и не мога да заспя...
- А склерозата в какво се изразява?
- Забравям да се върна от тоалетната.



Двама учени говорят за един колега:
- Иванов е истински гений. Открил е лекарство против амнезия - казва единият.
- Прав си - отбелязва другият, - само жалко, че е забравил формулата.



В дом за стари хора подготвят тържество по случай стогодишнината на един от пансионерите. Празничният ден настъпва и старецът, злобничък и доста бодър за възрастта си, духовито отговаря на многобройните въпроси.
Деветдесетгодишна жена го пита какво трябва да прави, за да доживее до сто години.
- Просто трябва да се чака, моето момиче - казва юбилярят. - Останалото са подробности.



Дядото е настинал и роднините се опитват да го убедят да отиде на лекар.
- В никакъв случай! - противи се той. - Когато за последен път бях на лекар, веднага ме изпрати в казармата!



Шофьор на такси почуква на вратата на своя възрастна съседка и с виновен глас казва:
- Страшно съм огорчен, госпожо, но току-що, на завоя, без да искам, прегазих котката ви. Разбира се, готов съм да направя всичко...
- Добре - казва старицата, - свийте се на кълбо до печката и започнете да мъркате...



Звъни се на вратата на един старец:
- Кой е там?
- Пионери! Да ви донесем вода, дърва да ви нарежем...!
- Кой?
- Пионерииии...! В магазин да отидем, пода да измием...!
- Кой, кой?
- Твойта мамка! Пионери сме бе! Обяд ще ти сготвим, батерията на слуховия апарат ще ти сменим...



Възрастна дама седи до бара в нощно заведение. Отпивайки от чашата, тя пита бармана:
- Онзи мъж в ъгъла ме наблюдава от цял час. Кой е той?
- Антикварят от съседния булевард, мадам.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15642416
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031