Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2012 10:00 - Полезен съвет: Взимайте пари назаем от песимисти. Те не очакват да им ги върнете.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 861 Коментари: 0 Гласове:
1



Два сапуна си говорят и единия вика:
- Абе, що си толкоз слаб?
А другия отвръща:
- Често се къпя.



Що е финансово-сексуална криза?
Отваряш си портфейла, а там - кур...



В село имало един гърбав и един сакат. Гърбавия го бъзикали много по-често от сакатия и един ден той решил да се махне от селото. Тръгнал из гората и изведнъж пред него "буф" - Дяволът:
- Кой си ти, бе?
- Ами аз съм гърбав.
Взел му дявола гърбицата и човекът, вече здрав, се прибрал подскачайки и тананикайки обратно в селото. Като го видял сакатия, че е без гърбица учуден го попитал:
- Какво стана с гърбицата, как се излекува?
-Ам и отидах в гората и срещнах Дявола, който ме излекува.
Решил и сакатия да търси Дявола, тръгнал из гората и изведнъж "буф" - пред него Дявола:
- Кой си ти?
- Аз съм сакат.
- На ти тогава една гърбица.



Мъж влиза в ателие за татуировки и казва:
- Искам да ми татуирате танк на целия гръб!
След десет минути татуиращият казва:
- Е, всичко е готово.
- Как, толкова бързо!?
- Е кво му е толкова сложно, четири букви само!?



- Извинете, но все още ми дължите сто лева!
- Извинен сте!



- Ти откъде познаваш прадядо ми?
- Изобщо не го познавам.
- Странно, разказваш същите вицове като него.



Гилотината е вдигната. Докарват поредния осъден. Той стъпва на ешафода, приближава се до палача и нещо му шепне на ухото.
- Добре, добре, вървете - маха с ръка палачът. - Но все пак би било по-добре, ако следващия път уведомите лекаря си, а не мен за разстройството си...



Разговарят двама младежи:
- Извинявай за въпроса, но ризата ти сива ли е или бяла?
- Бяла, разбира се! Ако беше сива, щеше да е черна!



- Петре, дай ми двайсет и пет лева до заплата.
- До заплата? И кога е това?
- Нямам понятие. Нали ти работиш...



Баба разказва на внучето си за времето на блокадата на Ленинград... Внучето пита:
- Ама верно ли не е имало хляб по времето на блокадата?
- Нямаше, нямаше...
- Е вие к"во, маслото направо на салама ли го мажехте?



- Ти имаш направо лебедова шия!
- Толкова изящна?
- Не, толкова тънка и крива.



Жена говори на мъжа си:
- Скъпи, гледай, колко безупречно бяла е твоята тениска, след последното изпиране с новият "Ариел"...
- Хм, бяла, на мен с картинките си ми харесваше повече...



На една жена мъжът и умрял. Жената започнала всеки ден да ходи на гробището и да ридае:
- На кого ме оставииииии... Нямам си палто за зимата, нямам дърва за печкатаааааа... Ти, мерзавецо, ти не помисли за менееееее...
Това се повтаряло всеки ден. На пазача на гробището му писнало и един ден и казал:
- Госпожо, те умрелите всяка вечер излизат от гроба да се разходят. Ако искате, да кажа на съпруга ви за вашите претенции.
На следващата сутрин жената пак идва на гробището, намира пазача и пита:
- Говори ли с моя мерзавец?
- Да, госпожо. И искам да ви кажа, че съвсем не сте права. Човекът каза, че непрекъснато мисли за вас. Още каза, да ви предам, че в момента не може да направи нищо, защото е още нов. Ако можете да изкарате някак зимата, а на пролет щял да дойде да ви вземе при него...



Нощно заведение. Мъж кани на танц младо момиче. Както са прегърнати, той й казва:
- Хубава си, супер тяло, хубави очи, ама имаш дъх сякаш някой е срал в устата ти!
Младежът получава плесница.
След половин час пак отива при нея:
- Извинявай! Аз наистина те харесвам!
- Благодаря!
- Ей, ама само да не беше дъха ти! Сякаш някой е срал в устата ти!
Отново плесница.
Младежът отива за съвет при бармана. Бармана го скастря:
- Ти си голям тъпанар, бе! Как ще кажеш така да една жена!
- Ама то наистина мирише! Сякаш някой срал вътре в устата й!
- Гледай сега. Отиди пак при нея, извини й се, и я попитай: "Да не би да сте ходила на зъболекар?" Разбра ли?
- Окей! Ще опитам...
Отива пак при нея:
- Извинете, пак съм аз. Да не би да сте ходила днес на зъболекар?
- Да! - усмихва се момичето - Затова мирише. Сложиха ми мост!
- А, да, разбирам... И кой е срал под моста?



Срещат се двама приятели, единият се оплаква на другия:
- Ако знаеш каква мускулна треска имам! Вчера цял ден съм копал!
Другият:
- Това нищо не е. Аз каква мускулна треска имам на задника! Вчера чуках една омъжена дама, но изведнъж се появи съпруга й. Напъха си палеца в задника ми и се опита да ме изтръска от балкона на шестия етаж. Два часа съм се стискал!



Плува си мъж в морето. Уморил се. Гледа някаква шамандура плува във водата. Хванал се за нея да си почине. Изведнъж нещо го хванало за топките и се чул глас:
- Плюс 2 или минус 2?
"Тва пък какво е?" - помислил си човека. "Температура ли, какво ли?". И отговорил:
- Плюс 2.
Топките му били пуснати веднага, дошли му сили и успял да доплува до брега. Излиза от водата и гледа - топките му станали четири.
Бързо влиза във водата и с плуване се връща до шамандурата, хваща се, пак усеща как нещо го хваща за топките, отново се чува гласа:
- Плюс 4 или минус 4?



Един човек си купил мотоциклет. Тръгнал за село, обаче понеже нямал подходящи дрехи си облякъл ватенката наопаки за да не му духа на гърдите. По пътя станала катастрофа. Събрал се народ. Пристига полицай и пита:
- Какво се случи, как е пострадалият?
Един от тълпата отговаря:
- Ами в началото дишаше, а като му обърнахме главата в правилното положение - спря да диша!



- Иванчо, ти защо си пуснал тухла на главата на дядо ти?
- Аз няма повече!
- То повече не му и трябва...



Текат празненства по повод настъпването на 2001-ата година. Репортер спира минувач на лондонска улица:
- Кажете, господине, какви са плановете Ви за новото хилядолетие?
- Пределно скромни. В по-голямата му част ще съм мъртъв.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15689790
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930