Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2012 10:00 - Съвет за родители: никога не вдигайте ръка на децата си; така оставяте слабините си незащитени...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 787 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Майката на Иванчо го изпраща на училище и му обещава:
- Ако се учиш добре, ще ти купим колело. А ако не учиш добре - ще ти купим цигулка...



Виждам в опашката пред касата една страхотна блондинка, която стои малко по-напред, маха ми дружелюбно и ми се усмихва. Не мога да разбера, защо едно такова парче ще маха на мен и при това тя ми изглежда позната, обаче не мога да кажа от къде. Ето защо й казвам:
- Извинете, познаваме ли се?
Тя отговаря:
- Не съм много сигурна, но си мисля, че вие трябва да сте бащата на едно от моите деца!
Припомням си за единствения път, когато съм изневерявал.
- За Бога! Ти ли си тази стриптизьорка, с която правих секс на моята ергенска вечер върху масата за тенис пред всички, докато твоята колежка ме пляскаше с мокра целина и ми навираше краставица в задника?
- Не - отговори студено тя... Аз съм класната ръководителка на вашия син.



- Ало, мамо, прибирам се от работа. Да купя ли нещо?
- Да, купи си собствен апартамент най-после и живей самостоятелно!



Жена към мъжа си:
- Тоя малкия на снимката виждаш ли го? Ей тука отзад вдясно? Да? Значи, довечера в шест отиваш да го прибереш от детската градина...



- Вие носите за анализ не урина, а ябълков сок!
- Господи, какво съм дала на сина си за училище...



Строг баща се кара на дъщеря си:
- Вчера те видях в една кола на паркинга да се натискаш с някакво момче. Кой е той?
- Какъв цвят беше колата??



Късно вечерта майка се обажда на дъщеря си на мобилния:
- Къде си, скъпа?
- В един съученик, учим си уроците.
- Какви уроци? Вече е дванадесет! Още дълго ли?
- Докато не свършат презервативите.



- Тате, какво става ако презерватива се скъса?
- Погледни в огледалото.



Съпруг влиза в банята и заварва жена си да къпе четири деца. Пита учудено:
- Но, скъпа, нали ние имаме само две деца?!
- Разбира се, точно се опитвам да разбера кои са нашите.



Прибира се младеж кьоркютук пиян. Родителите му:
- Гоше, нали излезе да празнуваш Свети Валентин с Мими?
- Ами тя не дойде и с едни приятели празнувахме Трифон Зарезан.



- Прибираш се всеки ден пиян! А аз? А децата?
- Жено, бъди разумна, не може да пием всички!



Карат се майка и дъщеря:
- Ти си млада и неопитна... - не се сдържа майката и казва - глупачка!
- А ти си стара и опитна глупачка!
- Не подценявай майка си! Професионална глупачка съм...



- Докторе, сигурен ли сте, че съм бременна в 23-тата седмица, а не в 27-тата?
- Абсолютно!
- Ужас! Не се омъжих за правилния мъж!



- Дъще, донеси ми пет чинии от кухнята.
- За какво са ти, мамо?
- Трябва да поговоря с баща ти.



- Сине, ако се учиш добре ще ти купим компютър.
- А ако се уча лошо?
- Тогава ще ти купим пиано.



- Тате, запознайте се, това е Кети.
- Чудесно! А ти кой си?



- Тате, може ли да отида на дискотека?
- Ходи! Ако срещнеш майка си там, кажи й да се прибере вкъщи!



- Мамо, приготвила ли си нещо за ядене?
- Разбира се, че съм приготвила. Сложих от твоята подправка в супата!
- Каква подправка?
- Каква? Дето беше в кутийката! Ха-ха! В кутийката-мутийката! Ха-ха! Подправка-надправка в кутийката-мутийката!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15691066
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930