Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2012 10:00 - - Сине, ти пушиш!!! А аз на твоята възраст... Всъщност, пуши си, сине, пуши си...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1080 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Две приятелки обикалят заедно по магазините. Едната пита другата:
- А ти на кого остави дъщеря си да я гледа докато си навън?
- На никой, оставих я да гледа телевизия. Казах й - виж тези две какички тук на телевизора. Когато тази удуши другата, мама ще се върне от магазина.



Внуче пита дядо си:
- Дядо,защо вие като се скарате с баба не си говорите по
две седмици, а мама и татко се бият, карат, ама на другия ден
вече им е минало и пак се обичат?
Дядото отговорил:
-Защото, мойто момче, тоз, дето "сдобряваше"... умря.



- Татко, от къде се е взел моят интелект?
- Не зная, синко! Сигурно си го взел от майка си, защото моят интелект си е още у мен!



- Татко, може ли довечера да взема колата ти?
- А за какво са ти краката?
- Левият - за съединителя, десният - за газта и спирачката!



Двама бащи на връщане от родителска среща:
- Да... И в нашият клас имаше хубави майки.



Мъж се обажда на детски лекар:
- Докторе, жена ми замина в командировка и аз трябваше да гледам малкия! Тя ми заръча някои неща и аз ги правя: водя малкия на плуване, на спортни танци, на лека атлетика, на водно плуване, а той все слабее и линее! Какво да правя?
- А с какво го храните?
- Знаех си, че съм забравил нещо!



Бащата заварва дъщеря си с момче и мрачно казва:
- В нашия дом гасим светлините точно в единадесет часа!
- Много Ви благодаря! - барзо отговаря младежът. - Това е толкова мило от Ваша страна!



Майка се кара на дъщеря си:
- Не те ли е срам? Всичките ти приятелки вече се разведоха, а ти още не си се омъжвала!



Двама приятели обсъждат децата си:
- А пък моя син все ме пита откъде се появяват децата.
- Нека пита, нали трябва да научи...
- Ами да иде да пита жена си, от три години е женен!



- Мамо, може ли да вляза да поплувам?
- Може, ама да не се намокриш!



- Тате, защо ти си толкова голям а аз толкова малък?
- Абе не знам, не питай...
- Тате, а защо луната е по-тъмна от слънцето?
- Не знам, спи сега...
- Тате, а защо са измрели динозаврите?
- Ами сигурно много са питали!



Любовникът на едно младо момиче му подарил сребърни обици. Момичето не знаело как да обясни на майка си откъде ги е взело и като се прибрало вкъщи, казало:
- Мамо, виж какви обици си намерих на улицата!
Майката:
- Ех, ама си глупава... Аз на твоите години кожени палта намирах.



- Тате, дай пари да ида в зоологическата градина да видя питона?
- На ти една лупа, излез на двора да видиш някой червей.



Съвременно семейство. Жената вика мъжа от двора:
- Мъжо, ела веднага! Децата се бият! Твоите за захванали да бият моите, и скоро ще подхванат и нашите!



Бъдещ баща се разхожда нервно пред родилното, гледа си часовника и мърмори:
- Вечно закъснява тая моя жена... Каза девет месеца, ето ти девет месеца и какво... вече час и половина заксъснява.



Един отива на гости на приятел, с когото не са се виждали от много години. Влиза в къщата и оня го посреща заедно с 12 деца, всичките негови.
- Голямо семейство имаш! Сигурно много се обичате?
- Ами... не мога да я гледам жена ми, изобщо не се понасяме.
- Тогава защо имате толкова деца?
- Нарочно, да мога да се скрия в тълпата.



Кино. Прожекцията свършва, лампите светват, и за тяхна обща изненада се оказва, че съпруг и съпруга са стояли един до друг без да знаят. Жената веднага се развиква:
- Така, значи! Така ли се грижиш за децата ни, докато аз гледам нещастната си болна майка!



След развода някакъв мъж се възмущава:
- Няма справедливост! Откъде накъде ще й оставят на нея моите деца!
- Защо пък твоите? Не са ли и нейни?
- Ами виж сега, ще ти обясня с пример. Отиваш до автомата, пускаш му 50 стотинки и той ти дава чаша кафе, нали така?
- Да.
- Е, тази чаша кафе твоя ли е, или на автомата?



- Тате, ще имам дете...
- Как?!
- Ами... така... Доктора така ми каза.
- И от кого?
- Не знам, доктора не каза.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. romanticgirl25 - тоз, дето "сдобряваше"... умря.....
10.06.2012 11:32
хаха-готин виц!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15710726
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930