Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2012 10:00 - Майчинско напътствие пред сватба: "Дъще моя, искам да ти дам добър съвет. Никога недей да спориш с мъжа си. Направо плачи с глас."
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 694 Коментари: 0 Гласове:
1



В магазин за играчки възрастен мъж дълго избира и накрая купува едно влакче.
- Вашето внуче ще бъде много доволно - казва продавачът.
- А, да - сепва се мъжът - дайте ми още едно влакче.



- Знаеш ли какво е еротика?
- Не, аз имам девет деца и нямам време да се занимавам с наука.



- Защо плачеш, Джони?
- Защото татко падна от стълбата, събори полилея и счупи аквариума...
- Зле ли се удари?
- Не.
- Тогава защо плачеш?
- Защото сестра ми е видяла всичко това, а аз - не!



- Маестро - обръща се клиентката към художника, - бихте ли нарисували заедно с мен и сина ми?
- С удоволствие, но картината ще ви струва с осемдесет евро повече.
- А ако го държа в скута си?



-Их, тате, толкова си невнимателен...
- Ами невнимателен съм, я. Ако бях по-внимателен, ти нямаше да се родиш.



Младеж се прибира от купон. Майка му го пита:
- Как беше?
- Както винаги - пиене, секс...
- А момичета имаше ли?



Баща към дъщеря си:
- Ако се държиш като добро момиче, ще ти подаря тази сребърна гривна.
- Аз вече се държах като лошо момиче и ми подариха златна.



Оказва се, че скоростта на звука всъщност не е константа - понякога звукът се разпространява значително по-бавно.
Например, това което говорите сега на децата си, ще стигне до тях чак след 40 години.



Детенце пита баща си:
-Тате,какво са комунистите?
-Баба ти и дядо ти.



Вратата на дома се отваря и в дома влиза младеж:
- Здрасти, мамо! Здрасти, тате!
- Къде ходиш досега бе, сине?
- Ами в казармата бях, изкарах две години служба...
- Колко пъти сме ти казали като излизаш някъде, да се обаждаш къде отиваш!



Един баща звъни на друг:
- Тошо, написа ли домашното на сина си по математика?
- Написах го.
- Дай да го препиша.



Учителката пита новодошъл в класа ученик:
- Как се казва баща ти?
- Незнам, госпожо.
- А майка ти как му вика?
- Тъпанар!



Говорят си двама приятели:
- Татко ми каза, че произхождаме от маймуните.
- А на мен мама ми каза, че произхождаме от едно бедно учителско семейство!



- Какво предпочиташ да имаш - три хиляди лева, или три деца?
- Три деца.
- Защо?
- Защото сега имам осем.



Две деца питат майка си:
- Мамо,какво искаш за 8-ми март?
- Нищо,само две добри деца.
- Ура,ще си имаме братя и сестри!



- Мама сигурно много ме обича!
- Защо мислиш така?
- Ами всеки месец имам нов татко, а мен още не ме е сменила.



Дете пита баща си:
- Тате, защо когато вдигаш чашата с ракия, казваш на гостите, че пиеш за тяхно здраве?
- Защото от моето не остана вече нищо - отговаря бащата.



Баща и дъщеря излизат от крематориума и носят урна с прах.
Дъщерята:
- Тате, хайде да поставим праха на баба на пианото. Тя така обичаше да слуша
как свиря....
Бащата:
- Няма да стане, дъще. Ще го сложим в пясъчния часовник, нека гадината да
поработи малко...




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15692863
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930