Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2012 10:00 - Младоженци...годеници...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 2190 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.04.2012 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Мамо, ще се женя за Румето!
- Но, нали преди седмица се сгоди с Мичето?!
- Е, Мичето може да почака малко...



Мъж и жена си говорят:
- Ти ми обеща да се омъжеш за мен - казва жената.
- Малко ли е, че съм ти обещал - отговорил мъжа. 



- Скъпа, ние сме женени само от десет дни, но ако решиш някога да ми изневеряваш, моля те, кажи ми предварително.
- И защо ми казваш това толкова късно? 



След брачната церемония Гошо пита свещеника:
- Колко ви дължа?
- По принцип ние не взимаме пари, но може да направите дарение на църквата.
- Колко?
- Ами според красотата на булката.
Гошо се колебае, после подава на свещеника един лев. Той бърка под расото си и дава на младоженеца монети:
- Ето ви рестото. 



Мъж споделя с бъдещата и съпруга:
- Двамата с теб си приличаме.
- Да. И двамата обичаме мен! 



Мъж отива при шефа си, за да си вземе отпуска заради медения си месец:
- Шефе, ще ми трябва две седмици отпуск.
- Как така две, нали ми каза, че меденият месец ще трае една седмица?
Да, но ще ми трябва още една, за да си събера сили след преживяното. 



Служителката в гражданското отделение пита младоженците:
- Убедени ли сте, че сте готови за най-важното събитие във вашия живот?
Младоженецът отговаря:
- Разбира се! Купил съм 25 бутилки ракия, 45 бутилки вино и 15 каси бира! 



Свекърва към младата си снаха преди първата брачна ношщ
- Дъще, искам утре да ми кажеш как е минало!
- Ама, майко, как да ти кажа?
- Като слезеш за закуска, ако сте правили секс, няма да казваш "Добро утро", а ше кажеш "Привет,майко"!
Слиза снахата сутринта и казва:
- Привет, привет, майко, бонжур на френски и един добър ден отзад!!! 



Сватба на село в миналото - младоженците са влезли в стаята, а отвън пред вратата 10-15 баби чакат младоженката да излезе и покаже "кървавата" риза - знак, че е била честна. След един час младоженците излизат - бледи и рошави, виновно свели глави... 
- Какво става, бре? - пита най-старата баба.
- Не влиза - продумва младоженецът.
- Как така да не влиза - турете малко слюнка, малко я разчекнете и ще влезе!!!
След още един час младоженците - потни и още по-ниско навели глави: 
- НЕ ВЛИЗА!
Бабите се събират на кръг - шушу-мушу, шушу-мушу и най-старата баба пак нарежда:
- Ще вземете буркан със свинска мас - топиш в буркана, топиш там...
След още един час младоженците излизат и с прегракнал глас и двамата:
- И В БУРКАНА НЕ ВЛИЗА!!! 



Младоженци, на път за сватбата катастрофират и отиват при Свети Петър. Помолили го и той се съгласил да намери свещеник, който да осъществи тайнството на брака. Младите чакали седмица, две, три... На четвъртата седмица Свети Петър дошъл със свещеника и ги оженил.

Скоро семейният живот и охолство им омръзнали. Отишли пак при Свети Петър и го попитали, дали ще може да се разведат.
Свети Петър възмутено ги нахокал:
- Вие луди ли сте? Трябваше ми цял месец да ви намеря свещеник, а сега знаете ли колко време ще ми трябва1 за да ви намеря адвокат в Рая! 



Млад каубой се оженил в града, качил жена си на коня и потеглили към ранчото му. Както си яздили, конят му се препънал и 
без малко да паднат. Каубоят казал: "Едно!". Не след дълго конят пак се препънал. Каубоят извикал: "Две!". За трети път конят се препънал пред вратата на ранчото. Каубоят казал "Три!", извадил пистолета и застрелял коня. Младоженката се развикала: Как можа да застреляш хубавото животно?
Каубоят само казал: - Едно! 



Църква. Венчавка. Свещеникът пита тържествено:
- Съгласни ли сте да вземете тази жена?
Младоженецът :
- А нещо по-добро може ли да предложите?? 



Венчавки, венчавки, ама преди това някога е имало годеж. Та по темата....



Млада двойка е на излет. Момичето е видимо отегчено.
- Какво ти става? Имам чувството, че ти е досадно, а тук е толкова хубаво!
- Лесно ти е на теб. Ти си тук с мен. Обаче аз съм с теб. 



Младеж и девойка се разхождат в парка. Няма откъде да си купят сладолед, няма кафе, няма нищо... Гледат табела: "Плюенето забранено! Глоба 10 лева". Момъкът казва:
- Плюй, аз черпя. 



Баща и син си говорят по полови въпроси.
- Кажи, сине, какви качества търсиш в жените?
- Ами... големи гърди.
- Е, а за сериозни отношения?
- Ами... големи гърди.
- Не, питам те ако например искаш да се свържеш с жената за цял живот?
- Е, чак пък цял живот... толкова големи гърди няма в природата. 



- Поне сто пъти са ме молили да се оженя, но аз все не се женя.
- А кой те е молил?
- Родителите ми. 



- Обичаш ли ме?
- Да.
- А кога ще се оженим?
- Защо сменяш темата на разговора? 



- Скъпа, ти ходила ли си с друг преди мен?
- Не, те всички си имаха коли. 







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15689919
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930