Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2011 06:00 - Време е за матури....
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 663 Коментари: 0 Гласове:
0



Студент в стола:
- За мен два кренвирша, ако обичате!
Глас отзад:
- Я па тоя баровец!
Студентът допълва:
- И осем вилици.



Питат професор по генетика:
- Господин професор, какво ще получите ако кръстосате слон с комар?
- Как какво? Ще получа Нобелова награда!



- Тате, днес учителят ме накара да намеря най-малкото общо кратно...
- Не може да бъде. Търсеха го още по мое време. Нима не са го намерили вече?



На изпит по медицина професорът пита студента:
- Представете си човек с дълбока прободна рана от нож, кървящ обилно. Ако бяхте на негово място, какво щяхте да направите?
- И аз щях да кървя обилно.



Родителите на студентка я попитали :
- Къде беше цяла нощ?
- На лекция.
- До четири сутринта?
- Ами оказа се, че професорът заеква.



- "Един професор се разхожда пред ВУЗ със забит нож в гърба"... - знаеш ли го този виц?
- Не, не го знам, но много добре започва.



Точно преди изпита студентка седи на стълбите пред аудиторията и си преговаря материала. Пристига един колега - направо от снощния купон. Заглежда се в учебника в ръцете й и казва умно:
- Аха, "Линейна алгебра"! Чел съм я. Кофти книга, главния герой го убиват накрая.



- Представете си, че клиент купува от търговеца стока за седемдесет и пет лева и му плати половината. Е, колко още трябва да плати? - пита учителят.
- Ами, онази, другата половина - отвръща ученикът след кратък размисъл.



- Спомням си като започвах училище - първи учебен ден в първи клас, мама ме води за ръка на училище...
Спомням си и като завършвах - последен учебен ден, тате ме отнася на гръб от училище...



Студент се разхожда с гаджето си и минават покрай баровски ресторант. Тя:
- Ай, колко приятно мирише!
Той:
- Харесва ли ти?
- Да!
- Тогава да минем още веднъж!



Изпит в строителния институт. Професорът пита:
- Защо в къщите се правят площадки на стълбите?
Студентката:
- Ама професоре, защо започвате направо с такива интимни въпроси...



Психоаналитикът към преподавател по латински:
- Случайно да говорите, когато спите?
- Уви, не. Само когато другите спят...



Студент пише писмо на родителите си:
"Пратете ми пари!
Здравейте, мамо и татко!"



Студент пише писмо на майка си:
"Мамо, изпрати ми един чифт чисти чорапи. И ги завий хубаво с вестник, да не се изцапат от сланината и салама".



Дневник на студент:
"Събудих се сутринта със страшен махмурлук. Опитах да си сваля пижамата - всички копчета се скъсаха. Опитах да си отворя чантата - дръжката ми остана в ръката...
Сега лежа и ме е страх да ида до тоалетната."



- Мамо, искам да се женя.
- Рано ти още, сине, малък си!
- Как малък, на 38 години съм!
- Ама нали се бяхме разбрали, че няма да се жениш преди да завършиш осми клас?



- Вие там, защо спите на моята лекция?
- Аз не спя, аз просто така бавно си мигам...



Професорът пита студент:
- Кой е любимият израз на студентите?
- Не знам.
- Правилно.



Студент праща спешна телеграма на баща си:
"Тате, спешно пращай пари! Останах на улицата!"
Бащата отговаря:
"Внимавай да не те сгази някоя кола!"



Разговарят родителите на двама студенти:
- Писмата на моя син понякога ме заставят да поглеждам в енциклопедията - казва не без гордост един от бащите.
- Провървяло ви е - тъжно забелязва другият. - А пък писмата на моето момче непрекъснато ме карат да поглеждам в джоба си - ту за носната си кърпичка, ту за чековата си книжка...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15695382
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930