Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2011 06:00 - Сметката, моля
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 755 Коментари: 3 Гласове:
2



- Келнер, защо държите пържолата ми с палец?
- Да не би да искате да падне за трети път на пода!?



- Келнер, вече три пъти Ви моля да ми донесете печеното!
- Много се радвам, че нашата кухня толкова Ви харесва!



- Бира ли? - пита келнерът постоянен клиент.
- Не, с колата съм, донесете ми минерална вода.
След минута келнерът се връща и носи бира:
- Можете спокойно да си изпиете бирата, някой Ви е откраднал колата.



В ресторант сервиторката пита клиент:
- Коя маса ще желаете - тая или тая?
- Все тая!



- Келнер! Аз май прекалих... Донесете нещо отрезвяващо!
- Моля, сметката Ви!



Пенсионер в заведение:
- Келнер, може ли едно кафе?
Келнера:
- Господине, откъде да знам дали може да пиете кафе?! Аз да не съм лекуващият Ви лекар.



Клиент разглежда менюто в ресторант и пита келнера:
- Каква е разликата между тези пържоли, защо едната е два пъти по-скъпа?
- По-скъпата се реже по-лесно.
- По-мека ли е?
- Не, даваме остър нож.



- Келнер, три бутилки водка и една салата!
- Каква салата ще желаете?
- Нещо по-леко.



Самотна клиентка:
- Един чай с ром!
Студент-сервитьор:
- Мога да ви предложа с българин.



- Какво имате за вечеря?
- Превъзходен бифтек.
- Нещо по-семпло.
- Тогава ще ви донеса задушен телешки език със салата.
- Не ям неща, излезли от устата на животно.
- В такъв случай ще ви донеса две-три варени яйца.



Мъж и жена сядат в ресторант. Идва сервитьорът да им вземе поръчката.
- Добър вечер! Какво ще желаете?
- Една голяма телешка пържола за мен - казал мъжът.
- Ами лудата крава?
- Тя може да си поръча сама...



Един мъж седнал да обядва в един ресторант и си поръчал супа топчета.
Донесли му супата.
След малко повикал сервитьора и го попитал:
-Извинете, аз си поръчах супа топчета а вътре няма нито едно топче.
Сервитьорът му отговорил:
-Ти като си купиш вафла Чайка, да не би в нея да има чайки, а?!



- Наденица на тиган!
- Няма ме.
- Свински шишчета!
- Няма ме.
- Тогава... Тогава агнешко печено!
- Няма ме.
- Няма те, няма те! И на това, ако смея да попитам, ресторант ли му викате?
- Разбира се, господине. И то вегетариански.



- Келнер, ако това е младо пиле, аз съм папата!
- С какво мога да ви услужа, Ваше преосвещенство?



- Келнер!В свинското ми има парче автомобилна гума!
- Възможно е. Прасетата ядат всичко...



Възмутен клиент към келнер:
- Келнер, аз няма да ям тази гадост!!!Извикайте готвача!
- Безполезно е сър, и той няма да я яде.



Следващият път ще проверим как се чувства мухата, попаднала в супата.....





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. novitejivotni - Съжалявам,
02.05.2011 07:24
горниот бех азе.
цитирай
2. novitejivotni - Съжалявам,
02.05.2011 07:24
горниот бех азе.
цитирай
3. gothic - novitejivotni
02.05.2011 15:15
novitejivotni написа:
горниот бех азе.


Арно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15692507
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930