Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2010 06:00 - Кога филията пада с маслото нагоре...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 736 Коментари: 0 Гласове:
3



Някакъв тип влиза в кабинета на психиатъра - на главата му палачинка, на раменете по едно пържено яйце, от ушите му висят парчета пържена шунка.
- Какъв ви е проблемът? - пита доктора.
- Ами виж сега, докторе, тревожа се за брат ми...



Пациент се оплаква на психиатъра си:
- Докторе, всяка нощ сънувам, че ме гони едно страшно чудовище.
- Ами що не вземеш да го разкараш по дяволите?
- Как?
- Кажи му да ходи другаде.
- Къде?
- Къде, къде... Няма значение, кажи му каквото ти дойде наум.
Вечерта доктора ляга да спи. Изпод кревата му се измъква неописуемо страшилище:
- Докторе, пратиха ме при теб...



Един влиза при психиатър.
- Докторе, ъъъъ, как да ви кажа, ъъъ, имам чувството, че всички ме пренебрегват...
- Следващия, моля!



Двама луди в стаята. Единия се е заровил под леглото - търси нещо.
Другия:
- Какво търсиш.
- Търся края на въжето!
- Не го търси! Аз го отрязах...



Мъж вървял по улицата и ръсел пясък. Спрял го полицай:
- К"во праиш ти, бе?
- Пясък ръсим!
- Това виждам, ами защо?
- Против крокодили!
- Ами тука няма крокодили!?
- Щото ръсим...



Срещат се двама психолози:
- Здрасти. Ти си добре. А аз как съм?



Eдин луд решил да се беси. Взел въже и тръгнал да си търси дърво.
Намерил дърво край една буйна река, завързал въжето и... клона се чупи, пада в реката и с триста зора се добира до брега. После по пътя към лудницата си вика:
- Тууу... заради едно бесене за малко щях да се удавя!



При психиатъра влиза луд, който се оплаква:
- Докторе, през цялото време усещам как по гърдите ми лазят бели мишки.
След което показва с жестове как ги отхвърля. Психиатърът раздразнено отвръща:
- Ей, ама защо ги хвърляш по мен бе, човек?



Пациент влиза при доктора на 4 крака. Доктора го гледа с насмешка и му говори като на малоумник:
- Я да видим кой е дошъл? Ти кученце ли си, костенурка ли си, котенце ли си?
- Не бе, докторе, страх ме е от високото.



Комисия идва на посещение в лудницата. От тълпата луди изскача един, вдигнал стол над главата си, и подгонва една мадама от комисията. Оная бяга, пищи, лудият я гони...
Стигат до последния етаж на лудницата, жената вече няма на къде да бяга и решава да се предаде. Обръща се с лице към лудия и чака съдбата си...
Оня галантно й поднася стола:
- Заповядайте, седнете...



Бизнесмен при психиатъра:
- Докторе, помниш ли, миналата година имах невроза от много работа и ти ми препоръча да се занимавам с мадами, за да се разсейвам?
- Помня, и какво?
- Ами сега ми кажи как да се откажа от мадамите и да се върна пак към работата.



Един луд в психиатрията по цял ден стоял до някаква малка дупка в стената и гледал през нея.
По някое време един доктор решил да провери, казал му да се отмести и погледнал и той.
- Ама тук няма нищо! - казал докторът.
- Е, ти сега дойде и искаш да има, аз вече три години гледам и още нищо не съм видял...



Кара един мъж с колата по край лудница, внезапано му се откача гумата и отлита нанякъде...
Два часа мъжът се опитва да поправи гумата , но нищо не се получава. През цялото това време през дупката на оградата го наблюдава пациент от лудницата, и след това му казва:
- Защо не вземеш да отвиеш по една гайка от всяка гума така ще си завиеш четвъртата гума и лека-полека ще се прибереш до вас.
Мъжът (полудявайки):
- А вие пък от къде се сетихте за това? Нали сте в лудница?
Пациента:
- Е може да съм психично болен, но не съм идиот!



Отива един пациент при психиатъра и му се оплаква от прекалена полова възбуда и неудовлетвореност.
Докторът го подлага на тест - нарисувал му един по-голям кръг и един по-малък в него.
- Кажи ми какво виждаш на рисунката?
- Ами, кръгло легло и отгоре двама се чукат.
- Хм, замислил се докторът и му показал друга рисунка - квадрат и в него един по-малък квадрат.
- Ами сега, какво виждаш?
- Как какво, квадратно легло и отгоре двама се чукат.
- Добре де, ами сега - и докторът му показал начертан триъгълник и в него по-малък триъгълник.
Пациентът го погледнал изпод вежди.
- Абе докторе, ти да не си нещо сексуален маниак?



Психолог вече шести час си говори по телефона на доверието с някакъв депресиран тип. Накрая го пита:
- А мислили ли сте за самоубийство?
- Не...
- Ами помислете тогава!



Двама луди си играят на война. По едно време единият насочва към другия една пръчка и вика:
- Бум, бум! Падай, убит си!
- Как ще съм убит бе? Ти да си чувал за умрял танк?



Един луд се катери на най-високото дърво в двора на лудницата. Другите му викат отдолу:
- Къде отиваш бе, ще се пребиеш! Какво правиш там?
- Ще ям круши.
- Какви круши, това е бор!
- Няма нищо, аз си ги нося.



В лудницата решили да видят дали има някой излекуван и решили да ги тестват.
Казали на всички да се качат на дърветата и да започнат да капят като листа.
Всички започнали да капят като листа обаче един си стоял! Помислили, че се е оправил и го питат:
- Ти защо не капеш като лист?
- Аз съм иглолистно, затова!



Един човек отива при доктора.
- Докторе, нещо ми хлопа дъската!
- Ами защо си дошьл при мен? Отиди при дърводелеца.



- Докторе, днес изпуснах филията и за първи път тя падна с маслото нагоре!
Психоаналитикът взел филията, огледал я и казал:
- Това е така, защото вие сте я намазали от обратната страна.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15692807
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930