Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2010 06:00 - Мъж-гинеколог. Това професия ли е, или хоби?
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1613 Коментари: 0 Гласове:
1



При сексолога:
- Докторе, мъжът ми има проблеми с потентността.
- Момент! - казал лекарят.
Излязъл в коридора и казал на чакащите:
- Следващите два часа няма да приемам!



В кожно-венерическия кабинет:
- Вероятно сте имали контакт с непозната особа, господине.
- Какво говорите! Нея я познава целият град!



Свенлива девойка отива за пръв път на преглед при гинеколог. Докторът й казва:
- Съблечете се зад паравана и елате.
След малко тя излиза, като се прикрива с ръце. Докторът:
- Ама моля ви се, защо се криете? Аз съм професионалист, за мен сте само пациентка. Аз не се интересувам от вашето младо, стройно, гъвкаво, гладко, страстно, възбуждащо тяло...



Отива някаква жена при доктора и му казва:
- Докторе, вече пет години редовно правим секс с мъжа ми, а нямаме деца!
- Ще трябва да ви прегледам. Покажете ми половия си орган.
Жената отваря уста:
- А-а-а-а...



Жена води бебе на лекар. Докторът пита:
- Детето кърмаче ли е, или на изкуствена храна?
- Кърмаче.
- Добре, съблечете се.
Докторът дълго опипва гърдите на жената и накрая казва:
- Всичко е ясно - нямате мляко.
- Ами то всъщност аз не съм майка му, аз съм му леля... Обаче се радвам, че дойдох.



Отива една мадама при лекаря:
- Докторе, нимфоманка съм! Помогни!
- Добре, обаче да знаеш че взимам по 200 долара на час!
- А за цяла нощ колко?



Учителката пита учениците:
- Деца. Днес ще учим за професиите. Някой от вас, знае ли какво е стоматолог?
Само Иванчо вдига ръка. Учителката рискува и го вдига:
- Кажи, Иванчо!
- Френски гинеколог, госпожице!



Една жена отива при гинеколог и казва:
- Докторе оная ми работа е много малка, какво да правя?
- Как ще е малка бе?
- Ами, я си вкарай ръката.
Доктора си вкарал ръката и казал:
- Виж, че не е малка.
- Я си вкарай и другата.
Вкарва си и другата и пак й казал:
- Е сега виждаш ли че не е малка?
- Я сега пляскай де...



Лекар пита пациентката си:
- Вие не забелязахте ли, че мъжът ви от пет години е импотентен?
- Аз пък през цялото време си мислех, че е социалдемократ!



Лекар излиза от кабинета и казва на мъжа в чакалнята:
- Бяхте прав, господине!
- За какво, докторе?
- Жена ви действително е фригидна!



Гинеколог се прибира в къщи след уморителен и напрегнат ден. След като десет минути безуспешно се опитвал да намери дупката на ключалката, той казал:
- Егати ключалката. Поне малко косми да бяха поставили да се ориентирам!



Една майка решила да провери дали дъщеря й е девствена. Затова я завела на гинеколог. Когато прегледът свършил, докторът излязъл от кабинета.
- Как е, докторе? Откъснали ли са цветенцето?
- Че са откъснали цветенцето, откъснали са го, ама са разбили и саксията!



При гинеколога:
- Моля съблечете се. Ама моля ви се... ама не... ама чакайте... ама поне малко музика да пусна...



Седят няколко гинеколози и си говорят. По едно време единия вика:
- Абе, стига сме говорили за работа! Дайте да говорим за жени!



Отива човек на лекар с оплаквания от болки в оная работа. Направили му изследвания и се оказало, че има сифилис в последен стадий. Наложило се да му отрежат органа. Мъжът изпаднал в шок. Лекарите се съжалили над него и му присадили един дървен орган, копие на естествения. Пациентът доволен напуснал лечебното заведение. След няколко месеца отново пристига с оплаквания. След внимателен преглед лекарят му казва:
- Не ви върви на вас и това си е! Ту сифилис ще хванете, ту дървояди...



В хирургичен кабинет влиза пациент с отхапан член.
- Как се случи това? - пита докторът.
- Разбирате ли, докторе. Неотдавна се ожених и се оказа, че съпругата ми има навика да си смуче палеца по време на сън.
- Е, и?
- Ами аз и предложих вместо него, да смуче... нали разбирате?
- Чудесно, ама как стана белята...
- Ами, аз откъде да знам, бе докторе, че освен да си смуче палеца, тя обичала и ноктите да си гризе...



Млада жена е откарана по спешност в родилния дом. Слагат я на носилка и я вкарват асансьора.
- Потърпи, мила! - казва акушерката. - Не можеш да родиш в асансьора! Още мъничко и пристигаме в отделението. Успокой се, миналата година една дама закъсня повече от теб с идването си и, представи си, роди на паркинга!
- Знам - стене жената. - Това бях аз...



Една 80-годишна бабичка отишла на гинеколог. Той решил да се пошегува с нея и й казал, че е бременна.
- Не може, как така, та аз съм на 80 години...
- Бременна сте госпожо, изследванията не лъжат.
- Ех, то в тия времена и на средния си пръст вяра да нямаш...



14-годишна отива при гинеколога и му задава въпроса:
-Може ли да ми препоръчате сигурно средство против забременяване?
-Лимонада на прах- отговаря след кратък размисъл лекарят.
-А, преди или след... ? - последвал нов въпрос.
-Вместо! - отсякъл старият лекар.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15695732
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930