Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2010 06:00 - Смешно отделение
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1061 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Доктор разглежда рентгенова снимка:
- Да, да... Ключицата е счупена, две ребра са пукнати. Няма страшно! С Photoshop ще оправим всичко!



Жена се обръща към пластичен хирург:
- Докторе, дали не бихте могли да осъществите някакво вмешателство във външния ми вид, с цел неговото подобряване?
Докторът я оглежда дълго и внимателно, след това казва:
- Съжалявам, госпожо, но няма да мога. Обезглавяването е забранено от закона...



- Докторе, вадите ли зъби без болка?
- Не винаги. Наскоро едва не си навехнах ръката.



Психиатър към пациент:
- Комплесът на непълносценност се появи внезапно или се разви нормално след сватбата?



- Докторе, обещахте, че ще приличам на Бриджит Бардо!
- Правилно! Сега тя също е стара и болна...



- Докторе, боли ме между лопатките.
- Пушите ли?
- Не!
- Пиете ли?
- Не!
- А по чужди жени ходите ли?
- Не!
- Уважаеми господине, вече са започнали да Ви растат крила!



 

- Докторе, напоследък съм станал много раздразнителен, особено ми задават глупави въпроси.
- А опитахте ли бавно да броите до десет?
- Едно, две, три... Що не ходиш да се скриеш някъде, бе?



- Докторе, защо понякога сънувам цветно, а друг път - черно-бяло?
- Предполагам, че е от кодеците...



Доктор към пациент:
- Женен ли сте?
- Не, блъсна ме кола!



- Докторе, чувал съм, че сексът помага при простуда...
- Да, само не прекалявайте със самолечението!



Ясновидец при доктора:
- Докторе, спрях да виждам бъдещето.
- Така... и откога така?
- От следващата седмица.



- Докторе, имам грип, какво ще ме посъветвате?
- Стойте по-далеч от мен!



Банкет на хирурзи. Един започва тост:
- Ние, докторите, имаме доста врагове на този свят...
Някой се обажда:
- А на онзи свят - още повече!



- Защо се казва клинична пътека?
- Защото правиш пътека до клиниката, докато уредиш нещата.



Доктор пък пациент:
- Операцията мина успешно. Скоро ще Ви изпишем.
- Докторе, значи най-лошото вече е минало.
- Грешите... И ще се убедите в това, когато получите сметката...



Между приятели:
- Този доктор е гений! За две минути излекува жена ми.
- Как го направи?
- Каза й, че всичките й оплаквания са признак на приближаващата старост...



Пенсионер към личния си доктор:
- Има слух, че давате безплатно лекарства.
- Проблеми със слуха - това е за съседния кабинет!



В магазина:
- Не взимайте тези бонбони. Стари са.
- Дреме ми... за един лекар са.



В операционната.
- Докторе, боли ме!!!
- Тихо! Имаме изпит!
 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Ха-хааааааа
06.09.2010 06:12
Обезглавяване!
Като нямат мозък, така е.
Чела съм едно страхотно интервю на Барбара Стрейзънд /с много фин хумор и никакъв сарказъм или омраза/ за подигравката на съученичките й, онези с кръглите личица, чипите нослета и трапчинки на бузките, които я класирали като най-грозната съученичка в гимназията й, спрели даже да й говорят...нататък е ясна продължението на историята с чипоносите хубавици и съдбата на Барбара.
цитирай
2. desperada1 - !
06.09.2010 07:30
даааааааа, фотошоп е изключително полезна програмка - що целулитец скрива... (rofl)
цитирай
3. yotovava - Като графичен дизайнер....
06.09.2010 10:03
...това с фотошопа - МНОГО ЯКО!!!
:) :) :)
и като стар компютърджия - (tumb) за кодеците.
Поздрави
Валя
цитирай
4. gothic - :))))
06.09.2010 12:33
eien, всеки сам кове съдбата си и тя нама нищо общо с външния вид.


desperada1, обаче нищо не може да скрие целулита на душата....


yotovava, дано да ти свърши работа ;))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15694528
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930