Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2010 14:00 - Какво е добра среща, как се открива конюнктивит и други забавни случки от лекарските кабинети....
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1065 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Извинете, но съм ви извадил здрав зъб. Ще се наложи да извадя и болния.
- Нищо, нищо. Добре, че не сте очен лекар.



Доктор пита пациент:
- Подобри ли се паметта Ви?
- Кой сте Вие?! И какво Ви интересува това?



- Докторе, надявам се на благоприятен изход от операцията.
- Не се вълнувайте, ако не е благоприятен няма да разберете!



Съдията:
- В какво обвинявате доктора?
- В подпомагане на обира в моя апартамент.
- По какъв начин?
- Той ме посъветва да взимам приспивателни и да спя на отворен прозорец!



Главният доктор прави визитация из болницата и в една от стаите намира абсолютно гол пациент:
- Вие в ред ли сте? Не знаете ли, че сега е визитацията?
- Докторе, аз чаках сестрата...



- Кажете докторе, сериозно ли е?
- На Ваше място не бих започнал да гледам сериали...



Влиза мъж при доктора, слага на пода на кабинета най-различни риболовни принадлежности и казва:
- Докторе, ще ви платя добри пари, само обяснете, как от тези неща може да се хване трипер?
- Нещо не ви разбирам.
- Ама какво не е ясно, пред жената трябва някак си да се оправдая.



Един уролог казва на друг:
- Бях на екскурзия в Брюксел. Видях статуята "Пикаещото момче". Не ми хареса, лицето някакво измъчено, а струята слаба.
- А ти какво искаш? Толкова години без движение, голо на улицата. Мисля, че всичко е ясно - хроничен простатит.



Сяда пациент при зъболекаря и пита:
- Колко ще струва ваденето на зъба?
- Ако е без болка - 30 лева, а с болка 50 лева.
- О!Супер! Разбира се, че без болка, хем и по-евтино.
Зъболекарят веднага хваща клещите и почва да вади зъба.
- О-о-о-о!!!
- Е, ако ви боли - това вече е 50 лева...



Млада жена при доктора:
- Докторе, когато се намирам с мъж насаме в стая, непрекъсното ми се иска да правя секс. Как се нарича това?
Доктора(разкопчавайки панталона си):
- Това се нарича добра среща!



Доктор към пациент:
- Точно навреме идвате.
- Какво ми е? Нещо сериозно ли е?
- Още ден-два и сам щяхте да си оздравеете.



Доктор към пациент:
- Имате никотиново отравяне!
- Как така?! Аз не пуша.
- Така ли? Жалко, това много усложнява диагнозата.



Доктор към пациент:
- Не трябва да пиете, да пушите, да имате случайни връзки...
- Изглежда, че жена ми е идвала при Вас...



Нощ. В апартамента на доктор звъни телефона:
- Докторе, мъжът ми ме обиди.
- И защо ми се обаждате?
- Ще му трябват няколко шева.



- Докторе, какво ще ме посъветвате?
- Яжте риба, в нея има много фосфор!
- Но аз искам да съм здрав, а не да светя по нощите!



Доктор към болния:
- Успокойте се, раната на главата Ви беше доста тежка, но важното е, че успяхме да избегнем ампутацията.



- Докторе, трудно ми е да дишам!
- Защо се мъчите така?! Не дишайте!



Доктор към пациент:
- Пушите ли?
- Да.
- Пиете ли?
- Да.
- Е, какво искате тогава?
- Ами и жени...



Ревнив съпруг крещи на съпругата си:
- Трябваше ли този проклет доктор да ти прегледа бюста, за да ти открие конюктивит?



Срещат се двама доктори. Единият е разстроен и казва:
- За първи път в живота си направих лекарска грешка.
- Какво се е случило?
- Излекувах един пациент само с два прегледа, а той бил милионер.







Гласувай:
6



1. yotovava - Разбиващи
03.09.2010 17:54
отвсякъде.
Поздрав
Валя
цитирай
2. queerfish - ахахахааааа
03.09.2010 19:02
след IT серията сега и тези ще ми станат любими :) Лелее да не попада човек при доктори
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15707099
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930