Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2010 06:00 - В ДКЦ на ръзсъмване....
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 760 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Докторе, това лекарство което ми предписахте много ми помогна!
Докторът, замислено:
- Да-а-а... какво ли не се случва.



Лекарят преглежда пациент и постоянно си мърмори под носа:
- Добре... добре... добре...
- Какво е толкова добре бе, докторе?
- Добре, че аз не съм болен от това...



- Докторе, ако трябва - ще откажа пушенето?
- Късно е вече...



- Докторе, не мога да ходя, не мога да седя, не мога и да легна...
- Значи, остава ти само да се обесиш.



- Докторе, защо толкова дълго ми пишеш диагнозата? Какво става?
- Не се притеснявай, не е диагноза. Съчинявам ти некролога.



В поликлиниката:
- Докторе, при вас ли си забравих бикините преди малко?
- Не, аз съм зъболекар.
- Аха... Сигурно са останали при очния доктор.



Лекар преглежда пострадал пациент:
- Да-а-а. Всички кости са си цели, само че някак подредбата им е по-друга.



Доктор преглежда пациент в безсъзнание и казва на жена му:
- Съжалявам, но нищо не мога да направя - вижте как са му посинели ръцете, вече умира...
- Докторе, той е бояджия, затова са му сини ръцете.
- Значи има късмет, ако не беше бояджия - досега да е умрял.



- От какво се оплаквате?
- От безсъние.
- И по колко часа спите на ден?
- По десет.
- Че какво безсъние е това?
- Абе аз спя, ама сънувам че съм буден...



В реанимацията:
- Ало, докараха ли Петров при вас?
- Да.
- Жив ли е?
- Още не е.



При ветеринаря:
- Докторе, конят ми понякога ходи нормално, а понякога куца - какво да го правя?
- Хващаш го когато ходи нормално и го продаваш!



Лекар пита пациент:
- Тази операция е доста скъпа, ако се окаже нужна - ще можете ли да я платите?
- А ако не мога да я платя, ще се окаже ли нужна?



- Докторе, нещо не ми е наред със сърцето!
- Ето такива болни като тебе обичам - сам си си поставил диагнозата! Следващият!



При лекаря:
- Пушите ли?
- Не.
- Жалко... Щях да ви кажа да спрете, и щяхте да се оправите.



- Докторе, имам проблеми с дишането - като ходя по планините, много бързо се задъхвам.
- Ами стой си у дома и дишай нормално!



- Докторе, оглушавам! По цял ден кашлям, а не мога даже и собствената си кашлица да чуя!
- Ето ти едни хапчета тогава.
- Ще ми оправят ли слуха?
- Не, но ще почнеш да кашляш по-силно.



- Скъпи, лекарят ми препоръча да сменя малко климата! Каза да ида на почивка на Малдивите или на Канарските острови. Къде да ида?
- На друг доктор.



Посред нощ в една аптека влиза една леко разголена жена, застава пред младия фармацевт и казва предизвикателно:
- От месеци не съм виждала мъж!
Аптекаря се усмихва с разбиране и ведро отговаря:
- Тука имам едни много добри капки за очи...



Лекар към болен на легло поп:
- Не се притеснявайте, отче, скоро ще ви изправим пак на колене!



В болницата докарват пострадал, целият изранен. Питат го:
- Автомобилна катастрофа ли?
- Не, печатна грешка в учебника по химия.





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :))))))))))))))))))))))))
23.08.2010 06:06
:))...:)))

:))))

:))
:)))))))))))


:):):)

Бла..:))..г...:))) ...го...:)))))...да....:)))).....ря...:))))

:))))

:))

:)


:))))))))))))

Успешна седмица! :)
И благодаря!
:)

:)))))
цитирай
2. vilidimova - :)))
23.08.2010 09:12
"Лекар преглежда пострадал пациент:
- Да-а-а. Всички кости са си цели, само че някак подредбата им е по-друга."
Хахааа... що за човек ще да е това?!
...................................................
Хубав ден, Пламка!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15695405
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930