Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2010 14:00 - Медицина....
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 753 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Доктор казва на пациент, страдащ от безсъние:
- Ще ви предпиша разслабително.
- Ще ми помогне ли да заспя?
- Не, но поне ще имаш с какво да се занимаваш докато си буден.



Срещнали се четирима психиатри. Един от тях казал:
- Хората идват при нас със страховете и притесненията си, а когато ние имаме проблем, няма с кого да поговорим.
Друг казал:
- Защо сега не споделим какво ни измъчва?
Всички се съгласили.
Първият психиатър казал:
- Аз имам неконтолируемо желание да убия пациентите си!
Вторият казал:
- Обичам скъпите неща и често лъжа пациентите си с парите!
Третият казал:
- А аз съм се забъркал с наркотици и понякога дори карам пациентите си да ги продават вместо мен!
Четвъртият психиатър признал:
- Аз пък не мога да пазя тайна...



- Докторе, как може да се открие склероза?
- Ех, язък дето ти обяснявах толкова вчера...



Кратка история на медицината:
2000 г. пр.н.е. - Ето, изяш този корен.
1000 г. от н.е. - Не яж този корен, той е езически! Кажи тази молитва.
1850 г. от н.е. - Да казваш молитви е суеверно! Изпий тази отвара!
1940 от н.е. - В тази отвара има змийско масло! Глътни това хапче!
1985 от н.е. - Това хапче е неефективно! Вземи този антибиотик!
2000 от н.е. - Този антибиотик е синтетичен! Ето, изяж този корен!



Действителни записки на лекари:
"Пациентът има две деца, но никакви други аномалии."
"На втория ден коляното беше по-добре, а на третия ден беше напълно изчезнало."
"Пациентът е тъжен и плаче непрекъснато. Освен това е и депресиран."
"Пациентът отказва аутопсия."
"Пациентът няма предишен опит със самоубийства."
"Пациентката е вкочанена от пръстите надолу."
"Пациентът е депресиран, откакто се запознахме през 1993 г."



В кабинет "Сексолог".
- Ох, от 5 години насам не изпитвам никакво удоволствие от секса... - оплаква се пациентка.
- Легнете на кушетката - да проверим.
Извършена е практическа проверка.
- Сега изпитахте ли удоволствие?
- Не. - отговаря жената.
- Хм! Интересно! Нека и колегата да провери!
Идва колегата от съседния кабинет и също извършва проверка.
- Сега изпитахте ли удоволствие?
- Не!!!
- Но това е ужасно! Вие сте направо за сексолог!
- Защо - вие какви сте?
- Не виждати ли? Бояджии!



Лекар казва на пациент преди операция:
- Разбира се, упойката е безплатна... Обаче след операцията събуждаме за пари!



Пациент изскача от операционната зала. Наблизо минавала една сестра и попитала:
- Защо бягате?
Пациентът отвърнал:
- Защото старшата сестра каза: "Не се притеснявайте! Операцията на апендицит е много лесна!". Но тя каза това не на мен, а на лекаря, който ще ме оперира...



Инструктират нов продавач на очила в една оптика:
- Първо говориш с клиента. След това му показваш рамките на очилата. Когато клиентът си избере очилата, ще те попита колко струват. Ще му кажеш "100 долара". Ако не протестира, тогава казваш "И стъклата - още 50 долара". Ако пак нищо не каже, му казваш "Всяко!".



Съобщение:
"Вчера в известна болница бе приет пациент с болен крак. След дълга операция хирурзите успяха да спасят крака. За жалост пациента не успяха..."



Лекар влиза в кабинет, където лежи млада жена.
- Добро утро! Съблечете се! Ще Ви прегледам.
- Но мен вече ме прегледа един Ваш колега и ми каза, че съм в страхотна форма.
- Да, той и на мен това каза.



- Докторе, бързо елате в болницата - трябва спешно да оперирате жена ми от апендицит!
- Не се притеснявайте! Преди две години оперирах жена Ви от апендицит - на човек не му се появява втори апендикс!
- Да, но понякога на човек му се появява втора жена...



При лекаря:
- Хм, струвате ми се познат. Може би сте били при мен и друг път. Как се казвате?
- Симеонов.
- Плеврит?
- Не, Николай.



- Докторе, наистина ли има полза от акупунктурата?
- Разбира се! Да сте виждали болен таралеж?



- Добър ден, безплатен докторе.
- Добър ден, безнадеждно болен пациент.



В операционната зала сестрата вика:
- Докторе! Загубихме пациента!
Хирургът:
- Няма страшно, имаме още две отделения такива.



Лекар казва на новия си колега:
- И запомни, няма здрави пациенти! Има само пациенти, които все още не са напълно изследвани.



- Докторе, жената ме напусна, взе децата със себе си, изгониха ме от работа, останах без къща, спя у приятели, почнах много да пия, ръцете ми треперят, виждам всичко размазано... какво да правя?
- Като лекар бих ти казал да спреш да пиеш, но като човек - не те съветвам.



Доктор към пациента:
- Имам за вас две новини, добра и лоша.
- Кажи хубавата?
- Ами тази болест сигурно ще я нарекат на твое име.



- Докторе, зъбите ми са съвсем жълти! Какво да правя?
- Носете кафеви вратовръзки.










Гласувай:
10



1. hristam - Това се казва смях през сълзи!
20.08.2010 14:15
Поне половината ми станаха любими автоматически! :))))
цитирай
2. vilidimova - :)))
21.08.2010 18:43
"Лекар казва на новия си колега:
- И запомни, няма здрави пациенти! Има само пациенти, които все още не са напълно изследвани."

И това си е самата истина. А ако са напълно здрави, няма да са пациенти!

Добре се посмях, Пламка!:)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15714853
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930