Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2010 06:00 - От днес съм почти един месец отпуска!
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един човек отива при доктор и му казва:
-Докторе, сърби ме гъза.
-Миеш ли го?
-Мия го, ама след един месец пак почва да ме сърби....



Един човек отива при личния си лекар и казва:
-Докторе,имам хемороиди!
-Така ли,къде?



На един човек члена му бил много малък,а на брат му-голям.Той отишъл на доктор:
-Докторе,члена ми е много малък,а на брат ми е голям.
-Вземи тия две лекарства.Ти изпий червеното,а на брат ти дай зеленото.
Човекът си тръгнал.Но вкъщи объркал лекарствата.След една седмица отива на контролен преглед.
-Докторе,члена ми стана по-малък,а на брат ми още по-голям
-А къде е брат ти?
-Ей го там горкия,не може да вземе завоя.



Операционна, на масата лежи келнер. В стаята влиза лекар. Келнерът:
- Докторе, моля ви, помогнете!
Лекарят:
- Извинете, тази маса не се обслужва!



Един доктор отишъл на преглед при друг доктор и питал:
- Ще ме прегледаш ли?
- Защо? Сам не можеш ли?
- Мога, ама много скъпо взимам.



Млад ветеринарен лекар започва работа на село. Кметът идва да го поздрави и казва:
- Вие ли сте докторът за говедата?
- Да, аз съм. Какво ви боли?



Недоволна пациентка пита доктора:
- Какво е това лечение, докторе!
- Какво му има, топла вана и аспирин....
- Аспиринът хубаво, ама ваната след първите десет литра, почва да ми прилошава!



Докторът продължително опипва гръдния кош на пациента със слушалката и накрая му казва:
- Хм... не знам и аз какво да мисля. Или стетоскопът ми е счупен, или отдавна сте мъртъв.



Един пациент отива на доктор.Преглежда го докторът и казва:
- Съжалявам,обаче ти остават само 3 минути живот!
Пациентът скочил,хванал доктора за яката и извикал:
- Докторе,ти баща,ти майка,не можеш ли да направиш нещо за 3 минути,бе човек!
Докторът отговорил спокойно:
- Мога бе!Ще ти сваря едно яйце!



В лекарския кабинет звъни телефона, лекарят вдига слушалката и насреща му разтревожена жена:
- Докторе, детето ми изяде 41 сладоледа и има 41 градуса температура.
При което лекарят пита учуден:
- Под нулата ли госпожо?



Човек отива на преглед, влиза при доктора и казва:
- Докторе, имам амнезия!
- Какво имаш?
- Какво имам?!!



Влиза притеснен човек при психиатър и разказва:
- Положението е нетърпимо. Ще ме уволнят. Не се наспивам - тъкмо затворя очи и идва Клаудия Шифър. "Ще ме чукаш" казва. "Няма не мога, няма недей!". Оправям я, заминава си и ето я Наоми Кембъл. "С Клаудия Шифър можеш, а с мене не можеш. Така ли?" Оправям я и нея и ето я Линда Еванджелиста. "Да не чувам НЕ" - ми вика и се съблича...
- Спокойно! Към колко часа идва Линда Еванджелиста? Един и половина?- казва докторът, - Това е много известен случай. Писал съм учебник. Значи, когато дойде Линда Еванджелиста и казвате - "Ето телефона на доктор Иванов. Той ще ви оправи".
- Вие ме спасихте! - казва пациентът и си отива.
Влиза следващият и започва:
- Ужас! Не мога да се наспя. Тъкмо затварям очи и се озовавам на гарата в Русе. До мен полицай и войник с куче. Насочват оръжие и казват: "Виждаш ли ги тия десет вагона почвай да ги буташ към София!" И аз ги бутам, бутам и тъкмо стигам Централна гара и будилникът звъни.
- Спокойно! - казва докторът, - Всичко е под контрол. Къде е най-големият зор?
- Е, ми, някъде към Горна Оряховица.
- Отлично! Казвате на униформените лица: "Сега ще дойде доктор Иванов и той поема пет вагона, аз - другите пет!"
- Докторе, вие сте гений!
- Работим, работим - казва скромно докторът, - между другото, към колко часа стигате Горна Оряховица?
- Към един и половина...
- Е, тогава не мога. Чакам Линда Еванджелиста...



Един човек отишъл на доктор да му направят пълни изследвания. Взели му кръв, мерили му кръвното и т.н. След половин час излиза доктора от кабинета си и казва:
- Съжалявам господине, но ви остават 10...
- Какво десет? Месеца, години...? - попитал пациента
- 9, 8, 7, 6.....



Болният:
- Докторе, много дълга диагноза ми пишете?
Докторът:
- Не е диагноза, съчинявам некролог.



- Докторе, дайте ми някаква надежда!
- Няма проблем. За мен последното желание на умиращия е закон!



- Докторе, докторе, какво ми има?
- Успокойте се, това са най-обикновени хемороиди.
- Хемороиди? На лицето?
- Аааа, това Ви е лицето?!?



Млада дама отива на преглед при психиатър!
Почукала на вратата на кабинета и влязала.
Психиатърът станал, отишъл до нея хванал я разкъсал й дрехите, без да казва нищо и започнал яростно да я люби!
След като свършил, казал:
- Уфффф, с моя проблем свършихме, я сега да чуем вашия!



Лекар обяснява на пациент:
- Ако откажеш цигарите, ще живееш още 20 години!
- Чудесно! Значи ще изчакам да стана на 80 и тогава ще ги откажа!



Полицай отива на доктор и казва:
-Докторе,жена ми има температура.
-Много ли е висока?
-Да, с една глава над мен.



Отива един при лекаря.
- Докторе, от известно време пърдя непрекъснато, всяка минута. Вярно, нито се чува, нито мирише, но все пак това ме притеснява.
Лекарят му предписал хапчета.
След една седмица.
- Докторе, продължавам да пърдя. Пак нищо не се чува, но започна ужасно да мирише.
И докторът:
- Добре, обонянието оправихме, сега да видим ушите...





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15694670
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930