Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2010 06:00 - Войниците са си все същите хлапета, които си играят на война - само дето пишките им са по-големи и автоматите са истински.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 520 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Войник получава задача да преведе нощем нов офицер до позицията. Двамата тръгват и от време на време войникът се обръща и шепнешком предупреждава:
- Вляво - дупка от снаряд... Вдясно - телена ограда!
След около час офицерът прошепва:
- На какво разстояние сме от противника?
- На около три километра.
- Тогава за какъв дявол се измъчваме да шепнем?
- Аз не шепна! Аз съм настинал!




Къща,дворче, градинка. Внука пита:
- Дядо, защо поливаш цветята с машинно масло? Нали ще увяхнат?
- Остави цветята, гледай картечницата да не ръждяса.




Провеждат политическа подготовка в армията. Капитанът пита:
- Иванов! Защо трябва войникът да умре за родината си?
- Тъй вярно, господин капитан! Защо ли трябва да умре за родината си?




Старшина обяснява на новобранците:
- В армията войникът е зает по 25 часа на ден!
- Ама господин старшина, в денононощието има само 24 часа...
- Нищо не разбирате вие. Войникът сутрин става един час преди началото на денонощието!




Двама войници си говорят:
- Нашата рота е същинска лудница!
- Не е така - в лудницата поне началниците са нормални.




Заповед на министъра на отбраната за побългаряване на операционната система Windows:
От днес нататък командите и съобщенията да се заменят както следва:
Yеs - Тъй вярно!
Nо - Съвсем не!
ОК - Слушам!
Раusе - Свободно, поправи се!
Stор - Мирно!
Соntinuе - Свободно!
Аbоrt - Остави!
Rеtrу - Кръгом!
Ignоrе - Да се изпълни на всяка цена!
Lоgin - Стой, кой там?
Раsswоrd - Документи за проверка!
Shutdоwn - Отбой!
Ассеss dеniеd - Не се полага!
Меssаgе - Рапорт.
Ехсерtiоn - Непредвдена ситуация.
Вместо думата window да се използва "амбразура".




Предложение:
Освен офицери, в шахмата да се въведат и фигури "старшини". Те ще ходят където си искат и ще взимат каквото си искат.



Върви войник със синина под окото. Спира го старшината.
- Редник, какво има под окото?
- Сержантът ми направи забележка...




Войник се обръща към командира:
- Другарю командир, заповедта е изпълнена!
- Но аз нищо не съм заповядвал!
- А аз нищо не съм правил.




"Такъв ми бил късмета - единственият доктор, който мисли че всичко ми е наред, работи във военната комисия."



- Идиоти, защо возите тази котка на танка?
- Счупи ни се прибора за нощно виждане.



Новобранци тренират за състезание по скок на височина. Най-добрият скачач сред тях пита предпазливо:
- Сержант, разрешавате ли да скочим колкото високо искаме?
- Стига да се приземите навреме за вечеря!




Войниците от едно поделение били на стрелба. Дошъл един генерал да наблюдава стрелбите. Гледал, гледал и по едно време казал:
- Срамота! Нищо не улучвате! Я дайте един автомат.
Взел автомата, изстрелял два пълнителя. Носят мишената - нито едно попадение.
- Нула, господин генерал... - смутено казал старшината.
- Именно! Ето така стрелят твоите войници... Я сега ти им покажи как трябва да се стреля!




Къде се срещат времето и пространството?
- В казармата, когат старшината каже "Сега ще копате от тая ограда до обед!"




Един младеж не искал да служи войник. На прегледа се оплаква:
- Абе, аз не мога да служа. Късоглед съм.
- Как тъй късоглед, бе?
- Еми на, гледаш ли го онзи пирон на стената.
- Виждам го. Е? - попитал лекарят.
- Е, ти го виждаш, ама аз не мога да го видя.




Новабранец се жалва на началството:
- Господин старшина, вижте каква униформа са ми дали - панталоните до колене, шубата до земята, ръкавите на ризата къси, кубинките 8 номера по-големи, направо ужас...
- Всичко е наред, войнът е длъжен да внушава страх!




Бисери от Военната академия:
1. И не ми правете такива умни физиономии - не забравяйте че сте бъдещи офицери!
2. Тук не е Англия - копайте по-дълбоко!
3. Командата "Ходом - марш" се изпълнява на бегом!
4. Взимате устава и го преписвате наизуст!
5. Що за свиня е минавала оттук, крава ли що ли..



Внуче пита дядо си:
- Дядо, ти участвал ли си във войната?
- Да, момчето ми, участвал съм....
- А, там ли ти откъснаха ръката?
- Да, момчето ми, там....
- А, как стана това?
- Като ме водеха да се записвам за доброволец, момчето ми....




Старшината казва на войниците:
- Само да видя, че нямате вода в манерките цялата ще ви я изсипя на главата!





Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15712872
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930