Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 06:00 - In the army now
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1076 Коментари: 2 Гласове:
2



Курсант в отпуска свалил една мадама и я завел къщи. Помолил я да се съблече и тя се съблякла.
Курсантът:
- Застани в този ъгъл. А сега в другия. Добре, а сега обратно.
След това замислено казва:
- Ето така сме и ние - по цял ден ходим от ъгъл в ъгъл и чакаме някой да ни прекара.



Войник дежури на руска ядрена установка. По едно време задрямал и без да усети се облегнал на пулта. След малко запъхтян влиза командирът. Войникът сепнат козирува:
- Господин генерал, разрешете да доложа: дежурството протича нормално...
- Ти на това нормално ли му викаш бе, идиот с идиот! Ами Белгия къде е?!



Полковник на ръба на покрива на казармата:
- Редник Петров, клекни! Редник Иванов - прав до него! Редник Костов - наведи се и крачка надясно! Айде сега редник Митев на челна стойка до редник Петров. Така, всички крачка напред!
Войниците падат от покрива. Адютанта казва на полковника:
- Господин полковник! Време е за вечерната проверка!
- Ще почака, таман правя нов рекорд на тетриса...




Отдавна некъпан войник се прибира на автостоп към Самоков. Около Пасарел спира кола, управляване от възрастен мъж.
- Дядо, закарай ме до Самоков! Вече от трета кола ме изхвърлят защото много съм миришел.
- Сядай, моят нос отдавна вече не работи!
След 2 - 3 километра дядото спрял колата и рекъл:
- Слизай!
- Ама нали носът ти не работи!
- Да, ама ми се насълзяват очите!




Проверка в армията:
- Петров!
- Аз!
- Иванов!
- Аз!
- Презоградазакачикраков!
- Аз!
- Ебати фамилията!
- Аз!




САЩ изпращат таен агент в хитлеристка Германия.
Върви той по улицата и си мисли:
"Хм. Защо ли всички ме гледат така странно. Може би са ме познали. Как ли?
Може би по високия ми ръст?
А може би заради очилата ми?
А дали не заради черната ми кожа и парашута, който се влачи на десет метра след мен?"




Командващият армията поканва офицерите и техните жени в базата на коктейл.
Един от генералите държи реч пред събралите се. Млад лейтенант се обръща към жената до него и казва:
- Каква глупсти ги дрънка този глупак, а?
Жената обръща червеното си от гняв лице към него с думите:
- Лейтенант, знаете ли коя съм аз?
- Не, госпожо.
- Аз съм жената на този, който нарекохте "глупак".
- Така ли, - казва младият лейтенат твърдо и наперено, - а знаете ли кой съм аз?
- Не, не знам- казва генералската жена.
- Слава богу! - казва лейтенантът и изчезва в тълпата.




Една курва забременяла. Не знаела кой е бащата и го кръстила "Кой ме е ебал".
Отишло момчето в казармата и първия ден командира почнал да проверявя дали всички са тук, и казал:
- Георги!
- Аз!
Стигнал до момчето и казал:
- Момчето с неприлично име!
Всички мълчат.
- Момчето с неприлично име!
Пак всички мълчат. И командирът казал:
- Кой ме е ебал!
- Аз, командире!



Френски войник си спомня за войната в Алжир:
- Пустиня, слънце! Беше страхотна жега! А жажда... Можеш да умреш от жажда: нито коняк, нито ракия, нито уиски, нито дори вино, нищичко!
- Е, поне вода нямахте ли?
- Абе кой ти може да мисли за къпане в такава жажда!




Старшината диктува на войник:
- Пиши! На 19 октомври - вторник...
- Фторник или вторник?
Старшината се замисля:
- А бе, я пиши - "На 20 октомври, сряда..."




Старшината Гърдю съветва войниците:
- Който е тъп и не помни - да си записва като мен!




Старшината Гърдю командва войниците:
- Бегом от мен до другото дърво!




Албанските учени изобретили нов тип ракета "земя-земя". На изпитанието присъстват висши военни и политици. Точно на старта обаче ракетата нещо засича и не успява да излети. Веднага към нея се спускат механици и техници и започват да оглеждат какво не е наред. По едно време един се провиква:
- Открих какъв е проблемът - скъсал се е главният ластик.




Албанските учени изобретили ново оръдие и един генерал отишъл да го изпита. Повъртял се генералът около оръдието, поогледал го и казал.
- Добре, всичко ми харесва и разбирам защо има дупка отпред, но защо по дяволите сте му направили дупка и отзад?
- Как защо, ами откъде ще се вкарва фунийката?




Един старшина се ядосал на един редник и се опитва да го действа:
- Редник, тичай до ония храсти и докладвай дали съм там!
Тича редника до храстите и се връща задъхан:
- Господин старшина, разрешете да доложа - там сте, покрит с хартия!




Албанците изобретяват нов свръхзвуков секретен изтребител. За нещастие при изпитателният полет самолета пада и се разбива.
На другият ден във местен вестник се появява следната статия...
"... С огромна жалост Министерството на Отбраната съобщи, че прототипът на разработваният от дълго време нов изтребител се е разбил вчера при изпитателния му полет. Загинал е целият екипаж на самолета с изключение на въглищаря..."




По време на войната руснак стои на пост в тъмното. Чува някакъв шум.
- Серьожа, это ты?
- Ja, ja!



Разговор между войници:
- Абе защо военните са толкова тъпи?
- Е не знаеш ли, че когато Господ раздавал акъла те били на занятие. Той застанал на моста да ги пресрещне, а те тренирали минаване на водно препятствие и минали под моста.




Дежурният офицер прави обиколка на столовата по време на закуска.
- Някакви оплаквания?
Става войник и казва:
- Да, чаят има вкус на хлорна вар!
Офицерът опитва чая и заявява:
- Глупости! Има вкус на карболова киселина!



Новобранец се оплаква на сержанта:
- Погледнете каква униформа ми дадоха в склада! Панталоните са ми до коленете, ризата е много широка, а ръкавите - до лактите. Приличам на плашило!
- Всичко е наред, момче! Войникът трябва да внушава страх!











Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - :)))
03.05.2010 07:11
Главният ластик е важно нещо :))))))))
цитирай
2. gothic - Разбира се, комши :) От генерално ...
03.05.2010 13:39
Разбира се, комши :) От генерално значение е ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15648742
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031