Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2009 14:00 - Задочни репортажи от Заполярието
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 796 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 14.08.2009 16:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един лондонски лорд бил запален почитател на тоалетните. Имал колекция от всички тоалетни по света и затова писал на Гинес да му дадат рекорд. Писал, обаче му отговорили, че няма всички тоалетни на света - липсвала му тази на чукчите. Оня много го хванало яд и веднага пратил телеграма до един чукча:
- Моля, изпратете ми своята тоалетна!
След време получава една пратка от трион, две пръчки и чук. Лорда си помислил, че нещо не са го разбрали и пак пратил телеграма. Чукчата му отговаря:
- Няма грешка. Много е просто: Забивате двата пръта в земята, за да не ви отвее вятъра в тундрата; клякате между двата пръта и това, което излезе го режете с ножа, че много бързо замръзва; накрая, за да пазите природата чиста трябва да го зачукате с чука в земята.



Един чукча си купил "Волга" и я показва на останалите.
- Вижте, купих си нов кон...
Минават другите чукчи и цъкат: "Хубав кон, кожата му е здрава, очите му са големи..."
Идва шаманът, трябва нещо да каже, посочва ауспуха и заключава:
- Най-важното е, че е мъжки!



Държавният балет на Чукотка е на гастрол във Франция. Играят "Лебедово езеро". Колосален успех.
След представлението интервюират ръководителя на трупата:
- Колко време репетирахте, за да постигнете това съвършенство?
- Шест месеца и две седмици. Всъщност, репетирахме само две седмици, а шест месеца се опитвах да им обясня какво е това лебед.



Чукча се прибира у дома, отваря хладилника, затваря го ядосан и набива жена си. Това става и на другия ден, и на третия. Накрая жена му през сълзи пита:
- Добре, защо ме биеш, бе! Какво му има на хладилника!
- Глупава жена! Имаме сума ти сметка за ток, а ти лампата в хладилника все включена оставяш!



На чукчите в тундрата им подарили вагон. След месец се поинтересували как живеят в него.
- Добре - отвърнали чукчите - само на вратата на тоалетната има надпис: "Забранено използването във време на престой!", та затова, когато някой влезе там, на всички ни се налага да бутаме вагона из тундрата...



Понеже много се говорело за чукчите, журналист отива в тяхно селище за интервю. Гледа един чукча седи пред къщата и започва да го разпитва:
- Как минава един ваш ден?
- Ами... Сутрин убива елен - хубаво месо! На обед убива мечка - хубава кожа! Вечер убива геолог...
- Защо?
- Хубава водка!



В едно село чукчите сформирали самодеен театрален състав. След мъчителни репетиции ще поставят "Цезар и Брут". Пиесата била в три действия:
I действие - на сцената излиза един чукча, тупа се по гърдите и вика: "Аз съм Цезар".
Завеса.
II действие - на сцената излиза чукча и още един чукча. Първият се тупа по гърдите и вика: "Аз съм Цезар", вторият се тупа по гърдите и вика: "Аз съм Брут".
Завеса.
III действие - на сцената излиза първият чукча, вторият чукча и един нов чукча. Първият се тупа по гърдите и вика: "Аз съм Цезар", вторият се тупа по гърдите и вика: "Аз съм Брут", третият се тупа по гърдите и вика: "И аз съм Брут".
Първият отговаря: "И ти ли Брут, бе?".
Завеса



Седят си двама чукчи върху един леден блок, топят си краката във водата и си приказват. По едно време единият казва на другия:
- Ей, я кажи някой политически виц.
- Да не съм луд бе, ще ни чуе някой и ще ни пратят в Сибир...



- Какво правят чукчите, когато е студено?
- Слагат една свещ в центъра на палатката и се нареждат в кръг около нея.
- А какво правят, когато стане още по-студено?
- Запалват свещта.



Първият съвет към току-що проходило ескимосче:
- И запомни един път завинаги, жълт сняг не се яде!



Московската жп-гара.
- Влакът за Санкт Петербург тръгва в 10ч. от 3-ти коловоз.
- Влакът за Калининград през Минск и Вилнюс тръгва в 11ч. от 5-ти коловоз.
- Специално за чукчи! Голямата Метална Шейна за вкъщи тръгва когато малката стрелка застане върху голямата от 7-ма и 8-ма релса...



Чукчата се появил в селото с джинси. Всичките чукчи веднага го наобиколили:
- Защо си с джинси?
- Ами значи, искам всяка въшка да си бяга по собствена пътечка.



На един чукча му се налага да остане да спи в хотел в далечен град. Отива на рецепцията и пита за стая. Те му отговарят, че нямат свободна. Той много се ядосва, защото няма къде другаде да спи. Тогава му казват, че има едно двойно легло в една стая, но на него спи една проститутка. Съгласява се чукчата да отиде да спи там. Ляга си той до проститутката и след малко той започва да прави: "Бр-р-р-р. Б-р-р-р" като малките деца, прокарвайки пръст през устните си. Проститутката му казва:
- Спри да правиш така.
Но той продължава. Това се повтаря още няколко пъти и накрая проститутката се разкрещява:
- Ако не спреш с това б-р-р б-р-р ще извикам охраната и ще те изхвърлят.
Той спира. Проститутката била много красива - с големи гърди, хубав задник и т.н. Минава половин - един час и тя го пита:
- Мммммм иска ли ти се да го направиш.
Той отговаря:
- Да.
- Много ли ти се иска?
- Да.
- Ама наистина много?
- Да, да.
- Добре, но можеш да го направиш само веднъж.
И той:
- Б-р-р-р-р.



Чукча кибичи на автобусна спирка в подмосковието, а до него африкански студент.
Чукчата прави обиколка около афрото и пита:
- Ти китаец ли си?
- Не, негър съм.
След около 15-20 минути обиколката и въпросът се повтарят:
- Абе ти китаец ли си?
- Не.
След час на негъра нервите вече не издържат и отговаря:
- Е добре де, китаец съм, и какво?
- Странно, а толкова приличаш на негър!



Чукча седи на клона на едно дърво и го реже.
Минава геолог и му вика:
- Ей, не режи така, ще паднеш!
Чукчата нищо не казва и геолога си заминава. След малко както се очаквало, чукчата паднал. Погледнал в посоката на геолога и рекъл:
- О, пророк!



Чукчата стои на пост и някой се приближава:
- Кажи паролата!
- "Бор".
- Не, "бреза" е. Минавай.



Чукче пита баща си:
- Татко, защо говорят за нас, че сме глупави?
- Защото сме... и чука два пъти с пръст по масата.
- Я, татко, някой чука, ще ида да отворя.
- Стой, глупак такъв. Аз ще отворя.



Чукча се качва в тролей и перфорира два билета.
- Защо перфорираш два билета? - го питат хората.
- Защото мога да изгубя единия.
- Ти може да изгубиш и двата билета.
- А, аз съм умен, имам и карта.



Чукчата стои на пост. Пристига проверяващ офицер.
- Редник, мирно! Колко човека има във вашата рота?
- Седемдесет, другарю майор!
- А колко са в батальона?
- Двеста и петдесет, другарю майор!
- А с какво се занимавате?
- Охраняваме ядрени складове, другарю майор!
- Редник, мирно! Как може да ми разказвате такива работи? Ами ако съм шпионин?
- Мамка ти шпионска!
Автоматен откос...



Върви си чукчата по улицата и намира огледало. Вдига го, поглежда в него и възкликва:
- Я! Мое е!


Тагове:   национални,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хахаха
14.08.2009 16:13
- Не, "бреза" е. Минавай.

:)))))))))))))))))
цитирай
2. gothic - Бате,
14.08.2009 16:30
Мини
- И аз минах...:)))

Тоя знаеш ли го?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15691595
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930