Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2009 14:00 - У Факултето на гости
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 3349 Коментари: 7 Гласове:
7



Циганина чука циганката под една круша. До тях строени стоят седем циганета. Чука нашия, а крушата се тресе цялата. Туп, пада на земята една круша и най-голямото цигане я взима, туп втора круша, взима я следващото. Така паднали шест круши докато свършат работата. Става мангала и почва да се закопчава, а най-малкото цигане го дърпа за панталона:
- Тато, тато... абе наеби една круша и за мене бе!


Циганка звъни по телефона в "Бърза помощ":
- Ало, елате бързо, едно от децата ми глътна игла!
Дежурният лекар тръгва към линейката, а телефонът отново звъни:
- Ало, "Бърза помощ" ли е? Няма защо да идвате - намерих си друга игла...


Една циганка ражда в родилния дом. На следващата година - пак. На следващата - пак. И така - 12 пъти. На тринадесетата година обаче не идва. Среща я случайно доктора на улицата и пита:
- Какво стана, решихте че ви стигат толкова деца ли?
- Не, най-накрая разбрахме защо се появяват!


Манго отива при сексолога и се оплаква:
- Докторе, Айшето не ще да прави свирки!
- Абе Манго де си виждал циганка да не прави свирки, пробвай някои алтернативни методи - намажи го с мед или шоколад.
След седмица Манго пак идва недоволен.
- Докторе, не става номера!
- Как така?
- Абе жената не може да се вреди от циганчетата да го лапне!


Отива един на гости в комшията, но бил много кахърен и изморен.
- Какво ти има? - пита го домакина.
- Абе много съм стегнат нещо, не знам точно какво ми е.
- Ами щом си стегнат ще те оправя. Я Айше ела тук да разхлабиш госта.
Дошла Айшето, съблякла се и го оправила.
- Как си сега? - пита домаккина.
- Абе пооправих се ама още съм стегнат.
- Айше идвай пак да разхлабиш човека.
Дошла Айшето и отново го оправила.
- Как си сега бе комшу?
- Ей, комшу знаеш ли как ми стана добре сега, разхлаби ме това дето ме стягаше и сега се чувствам съвсем отпуснат.
- Хасан, идвай бързо да затегнеш човека!


Циганче пита баща си:
- Тате, къде отиваш?
- Да си купя палто.
- Ако не те хванат, купи едно и на мене.


Очен лекар приел млада циганска булка, която още с влизането започва да се разсъблича.
- Ама, госпожице... такова, тук е очния кабинет!
- Спокойно бе, душа- ша ти обясним! Аз съм за илач! - казала циганката и след като се съблякла, разтворила краката и помолила:
- Бъркай!
- Аз съм очен лекар!- проплакал докторът.
Циганката невъзмутимо изваждайки нож изревала:
- Бъркай, бе!
Докторът бръкнал с два пръста, погледнал жената, която му махнала с поглед да продължи: три пръста; четири... шепа... до лакътя. Тук циганката изпищяла и със сълзи в очите изстенала:
- Ето при това положение ми сълзят очите! А са ми предпиши илач!


Две циганета се срещат :
- Днес изглеждаш много бледо, да не си болно ?
- Не бе мама ми изми лицето.


Един циганин отива в рая и на вратата го посреща Св. Петър и го пита:
- Кой си ти?
Циганинът отговорил:
- Леонардо Ди Каприо.
Тогава Св.Петър вади своя GSM, обажда се на Господ и го пита:
- Господи, Титаник потънал ли е или изгорял?


Тежка автомобилна катастрофа. Край две смачкани коли разярен инструктор бие циганин:
- И следващият път като ти казвам "свий" - ще завиваш, а няма да ми бъркаш по джобовете!!!


Двама цигани видели един негър:
- Еее! Видя ли какъв черен циганин?
- Да бе, верно! Как е възможно...?!
Минал един бял човек, чул раэговора на циганите и каэал:
- Абе, цигани! Това не е циганин, това е негър!
Циганите се спогледали и казали:
- Еее! А какви ли са техните цигани...


Двама цигани ходили на курс по английски. След време случайно се срещат и единия пита:
- Сокерес ту ю?
Другия отговаря:
- Шукар съм, тенкю.


- Знаете ли защо на една циганска сватба има толкова много ядене?
- За да не кацат мухи по булката!!


- Жителите на пловдивския квартал Столипиново са определени от независима организация за най-романтичните хора в България.
- Това пък защо?
- Ами, защото всяка вечер, вечерят на свещи....


Въпрос към Радио Ереван:
- Какво прави циганин в компютър?
Радиото отговаря:
- Рови из Recycle Bin-а.


Въпрос:
- Как се нарича циганин които продава дискове?
Отговор:
- CD-ром.


Питат циганче:
- Ял ли си някога луканка?
То отвърнало:
- Не, ама баща ми е гледал как ядат...


По време на Втората световна война германците хванали трима партизани и едно циганче и ги пратили в газовата камера. Пуснали газта, прозорците се замъглили и след известно време пратили двама войника да изнесат труповете. Отворили те вратата и гледат циганчето стои пред тях. Изкашляло се и казало:
- Бате, ка`ко праите вий тука, бе, ний ши съ издушим бе!


Полският пазач видял някакви цигани да берат ряпа на полето и се развикал:
- Ха, крадци долни! Ряпа крадете, а?
- Не бе, бате, не крадем!
- Ами какво правите тогава?
- Само я дърпаме да расте по-бързо.


Лекарят започва да пише рецептата и пита циганката:
- Как се казваш?
- Айше.
- Кажи фамилия.
- Фамилия, докторе.






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - ха ха
31.07.2009 15:13
"- Жителите на пловдивския квартал Столипиново са определени от независима организация за най-романтичните хора в България.
- Това пък защо?
- Ами, защото всяка вечер, вечерят на свещи...."


естествано най-романтичните :)))

и бая бледи напоследък - не че са им пуснали водата ами Марица е наблизо :))

цитирай
2. doriana - Муахахахахах! Бравос, повдигнА ...
31.07.2009 15:27
Муахахахахах!
Бравос, повдигнА ми наХстроението, барато!
Днеска шЪ е убаво!
:))))))))
цитирай
3. gothic - У Марица ли се банят?
31.07.2009 15:34
Ебаси.....

doriana, така да караш до довечера :))))
цитирай
4. анонимен - Хаааахахаха!
31.07.2009 15:38
- И следващият път като ти казвам "свий" - ще завиваш, а няма да ми бъркаш по джобовете!!!

:)))))))))))))))))

Аре бе, разбрахте ли се с Танчето?!
цитирай
5. krotalka - Скрънза циганин,
31.07.2009 16:00
да не обрули една круша за най-малкото цигане!

Весел уикенд!

Разбрахме се! Ще ти пиша.
цитирай
6. анонимен - Ахахахаха,железарски!:))
31.07.2009 16:24
Хайде един и от мен.....

Загрижен, многодетният Асан отива при сексолог за съвет.
- Ще пазиш, братко, ще пазиш.
Излизайки, Асан навел глава и промърморил:
- Аз пазя, ама другите не пазят…

:)))))))Весел уикенд!!
цитирай
7. djgator - пламене
31.07.2009 19:07
Мразя расизма и .. циганите :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15643712
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031