Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2009 16:12 - Свалки в петък следобед. С надежди за уикенда....
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1782 Коментари: 4 Гласове:
0



Младеж и девойка се запознали в една дискотека, отишли в квартирата на мадамата и се оправили. След това тя заплакала:
- Кой знае какво ще си помислиш за мен сега... А аз съвсем не съм такава!
- Не си, не си, вярвам ти! - утешил я той.
А тя още по-безутешно заридала:
- Ти си ми първият!
- Какво, първият с когото спиш ли?
- Не, първият който ми вярва!



- Ало, девойче? Може ли да ви питам нещо? Вие женена ли сте?
- Ти си много нагъл бе! Хем да съм девойче, хем женена!



Красива девойка лежи на плажа. Към нея се приближава младеж и пита:
- Прощавайте, да ви се намират цигари?
- Заповядайте!
- А запалка?
- Заповядайте!
- А, да се запознаем, може ли?
- А, да ви дам един барабан, може ли?
- Защо?
- Да водиш колоната на отиващите на майната си...



Младо момиче ще излиза за първи път с момче. Майка й я съветва:
- Сега ще те заведе на кино. В салона ще ти държи ръката, после ще те прегърне. Като излезете, ще те заведе на кафе у тях. Тъй като е студент и е от провинцията, значи живеее на някoй таван. Вътре ще има само едно легло, един стол и една маса. Той ще седне на стола, а ти на леглото. И много внимавай, като той седне при тебе - да не стане срам и позор за цялата фамилия!
Върнала се дъщерята и разказва:
- Отидохме на кино и той ми държа ръката, после ме прегърна. После отидохме у тях да пием кафе. Аз седнах на стола, а той на леглото. А като седнах и аз на леглото - срам и позор за цялата му фамилия...



Девойка разказва на приятелката си:
- Той беше такъв нежен, внимателен, четеше ми стихове, гледахме заедно звездите... А после ми каза, че аналният секс помагал срещу запек.



Тя шепне в самозабрава:
- Вземи ме, вземи ме!
Той я гледа в недоумение:
- Къде? Аз никъде няма да ходя...



- Стига вече! От твоите намеци един чифт бикини не ми остана здрав!



Мъж се приближава до млада жена на улицата и й прошепва:
- Страхотно лижа и съм дискретен.
- Тогава си оближи задника и не казвай на никого!



Младо момиче разказва на приятелката си:
- Винаги съм предпочитала морето пред планината. На море, докато се давиш, винаги има шанс да се спаси някой красавец. А на планина, когато те затрупа лавина, срещаш само санбернарски кучета.



Красива велосипедистка преминава кръстовището на червено. Полицаят й свирва няколко пъти, докато тя спре.
- Не ме ли чухте, когато ви свирнах? - пита той.
- Чух ви, разбира се, но тази вечер съм заета.



Човек отива да живее в рядко населен район. След известно време най-близкият му съсед, живеещ на десетина километра разстояние му идва на гости. Запознават се и госта казва:
- Идната седмица организирам парти и бих искал да те поканя!
- Чудесно! С най-голямо удоволствие ще дойда!-отвръща поканеният.
- Да знаеш, че може да стане голямо пиене и ядене! - предупреждава комшията
- Няма проблеми! Ще се справим.
- Може и голямо ебане да стане!
- Прекрасно!
- Накрая може и да се посбием малко.
- Е, случват се и такива работи. Нормално е. А да те питам кои ще бъдем на това твое парти?
- Как кои? Аз и ти, разбира се!



- Мога ли да ви изпратя?
- Не, съжалявам, аз съм омъжена.
- Аз също съм женен и също съжалявам!



- Здравейте, красавици, аз се казвам Пешо, а вие?
- Ние - не.



Върви си из младо момиче... Някакъв я загледал, харесал и се обръща към нея:
- Прощавайте, девойче...
Тя, с плътен алт отговаря:
- Вече не съм девойче.
- А как те викат?
- Мене не ме викат, аз сама си идвам.
- Извинете. А може ли за минутка...
- А ще успеете ли за минутка?
- За минутка? Горе-долу.
- Ако е за "горе-долу", аз си имам мъж.



Звъни телефона.
- Ало... А, такова, Ленчето, може ли?
- Тя не е вкъщи.
- Знам, че не е вкъщи, тя е при мене, просто питам: може ли?



Млада двойка се е прегърнала. Момичето казва:
- Кажи ми нещо вълнуващо!
- Веднага. Зад теб виждам да идва баща ти с чисто нова ловна пушка!



Купон. Тъмнина. Женски шепот:
- Ама Ваньо... Днес съвсем не се държиш акто миналия път... По-напорист си, нахален направо. И ръцете ти като че ли са по-силни. И по-космати. И устните ти са по-топли. Ох... И... оная работа като че ли ти е по-голяма...
- А и не съм Ваньо...



Един човек се приближил до красиво момиче и го попитал:
-Г-це,може ли да ви ощипя по гърдата?
-Махай се,простак!
-Ще ви дам 1лев.
-Махай се,простак!
-5 лв.
-Махнете се!
-10 лв.
-Добре.
Отишли в един вход момичето си свалило сутиена и мъжът започнал да гали лявата и гърда.Момичето попитало нервно:
-Хайде де кога ще щипете?
-Аз съм честен човек.Нямам пари,няма да щипя!



- Какво казва жена, която е изпитала три оргазма един след друг?
- Не знам.
- Не знаеш... и къде ли съм тръгнала да излизам с тебе...



В бара:
- От одеве все пия, пия... а ти не ставаш по-хубава.



Ами...приятни събота и неделя :))))



















 

 



Тагове:   петък,   надежди,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cindy - gothic,
20.02.2009 16:20
забелязвам че всеки петък на свалки те избива :)
Пожелавам ти до понеделник все така да си :))))))))
цитирай
2. golichka - ахахахаха :)
20.02.2009 16:22
gothic благодаря за дозата смях.

Много приятни почивни дни и на теб !
цитирай
3. mathilda - хахаха
20.02.2009 16:25
супер свалки, вече ще имам готови отговори за всичко :)))
цитирай
4. gothic - Ами...успех, момичета :)))))
20.02.2009 16:36
Ами...успех, момичета :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15713214
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930