Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2009 11:03 - Свалячи, свалячки, свалки и сваляни
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 2562 Коментари: 8 Гласове:
0



Девойка повежда светски разговор с младеж, седнал на нейната маса в ресторанта:
- Какво обичате да четете?
- Я по-добре ме питайте какво обичам да пия!



Младеж и девойка са на дискотека. Девойката казва:
- Искаш ли да си играем на недомлъвки?
- Добре, ама как се играе?
- Ами, например аз казвам, целуни ме по у.... Ти разбираш всичко и ме целуваш по устата. Разбра ли?
- Разбрах!
- Давай ти пръв!
- Хвани ме за оная работа с две р...



- Длъжна съм да ви предупредя, че след четиридесет минути ще се върне мъжът ми!
- Но аз нищо не правя!
- Именно! А времето лети...



- Здравейте, аз съм новата ви съседка!
- Отгоре или отдолу?
- Ама недейте толкова бързо де, изчакайте поне да се запознаем...



Младеж кани девойка:
- Ела у нас да послушаме музика?
- Ами ако не ми хареса?
- Тогава ще се облечеш и ще си тръгнеш.



- Каква е дефиницията за оптимист?
- Оптимист е мъж, който преди да отиде на среща, смазва ципа на панталоните си.



Любовна среща.
Тя:
- Обичам те.
Той:
- Какво съвпадение! И аз! И аз се обичам.



Младеж от Пловдив изпраща своята половинка за село на гарата. Подготвил и е изненада - напълнил е цялото купе с рози. Девойката се показва от прозореца и му казва:
- Мерси за розите миличкоооо. - и държи един букет червени рози в ръка.
- И биелите са от мени.
- Ибие ми са, ама влака тръгва!



- Много са ми разказвали какъв си в леглото - казва момиче на новия си ухажор.
- Хайде и ти сега, - смущава се той, - нищо особено...
- Именно това ми разказваха!



Исках 13 пъти, но била суеверна.



- Ама ти какво, да не искаш да спиш с мен без презерватив?
- А ти в ресторанта да не би да яде тортата с кутията?



Мъж, който не иска е като жена, която не дава!



В тъмния киносалон се чува яростен женски шепот:
- Господине, вие се заблуждавате!
- Защо, това коляно не е ли ваше?



- Ах, каква изненада! Вие поразително приличате на третия ми мъж!
- Така ли? А колко мъже сте имали?
- Двама.



- Лагам си аз след купона, и в тъмното чувам женски глас: "не те ли е страх да спиш сам?". и аз викам - "ами страх ме е". И тя легна при мен...
- И после?
- Ами после - луд секс до зори.
- И после?
- После стана светло и наистина ме хвана страх...



Учителят разяснява на учениците правилата на добрия тон:
- По стълбището мъжът винаги върви пред дамата. Може ли някой от вас да ми каже защо?
- Защото дамата не е длъжна да знае на кой етаж живее кавалерът!



- Скъпа, само една целувка!
- Но аз никога не съм се целувала с мъже.
- И аз.



В ресторанта млад мъж непрекъснато фиксира млада жена, облечена в пуловер, опънат по тялото й.
- Прекрасен пуловер имате - заговаря я той.
- От камилска вълна - отговаря тя гордо.
- Веднага разбрах по двете гърбици...



- Кажи ми, мили, как се случи така, че ти, толкова умен, толкова красив, изведнъж се влюби в мен до уши?
- Ето, виждаш ли, сега и ти се учудваш!


























Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Тоя с влака и розите го бях позабравил
16.02.2009 11:14
А бе сред златните топ 10 :)))
цитирай
2. gothic - Евъргрийн. . . Поздрав за всички ...
16.02.2009 11:16
Евъргрийн...Поздрав за всички майни с най-приятелски чувства към тях :)))))))
цитирай
3. allbi - Очакваше да се появя и да ти се зарадвам,
16.02.2009 11:51
но ми е толкова скапано, че само мога да ти
разваля кефа...
Ако искаш изтрий ме и сам си тегли майните ...
цитирай
4. gothic - Напротив. . . искам да се усмихнеш ...
16.02.2009 11:58
Напротив...искам да се усмихнеш поне малко...А аз не трия никого...
цитирай
5. hara73 - най -готиния е ...
16.02.2009 12:45
онзи за съвпадението с обичания мъж ...ми то винаги така става , освен че тя го обича и той си се обича :-)))
цитирай
6. gothic - Ми да! Ако сам не се обичаш, как да ...
16.02.2009 12:46
Ми да! Ако сам не се обичаш, как да очакваш, че някой ще те обикне? :))))
цитирай
7. julllinkata - :D
16.02.2009 17:43
http://lifestyle.ibox.bg/news/id_2092272166
Готик, имай предвид, че случая описан на края е съвсем реален.....ако се замисля ще се сетя и още безумици, които са ми говорили хаха:)
цитирай
8. gothic - Джули, малоумието не ходи по гор...
17.02.2009 08:35
Джули, малоумието не ходи по гората, нали? :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15690265
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930