Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2008 16:52 - Приказни герои в петък следобед :)))
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1658 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 30.05.2008 16:59


Принцът целунал жабата и тя се превърнала в красавица. Пак я целунал и тя пак станала жаба. Пак целувка - красавица. Целувка - жаба. Целувка - красавица...
А гадовете гости все викат: "Гор-чи-во! Гор-чи-во!"



Татко Карло се приближава към Буратино с брадва в ръка и му казва:
- Прощавай, сине, обаче синоптиците предсказват студена зима...



Един селянин си ловял риба, и хванал Златната рибка. Тя му казала:
- Добри селянино, пусни ме и ще ти изпълня три желания!
А той я блъснал в земята и я пребил с вика:
- Ти на кого викаш селянин ма!



Крали Марко се връща след многобройни победи над враговете у дома.
- Здравей мамо, здравей татко!
Гледа, баща му със синина под окото.
- Какво се е случило, тате?
- Абе, има тука в селото един, Пешо се казва...
- Да вървим, тате, при този Пешо за обяснение...
Отиват. Пешо седи на пейката пред вратата.
- Здрасти. Ти ли си Пешо? - пита Крали Марко.
- Аз съм
- Ти мен познаваш ли ме?
- Познавам те! Ти си Крали Марко, прославеният боец, най-силният мъж на света.
- А този, познаваш ли го? - пита Крали Марко и сочи баща си.
- Тоя ли гнусен педал? - крясва Пешо и тресва един по мутрата на бащата.
- Чакай бе! Ти, май не разбираш. Ти мен познаваш ли ме? - отново пита К.М.
- Да, познавам те! Ти си...
- А този, кой е? - отново посочва баща си К.М.
- А, този капут нещастен! - отново виква Пешо и набива един ритник на бащата.
- Спри бе! Ти мен познаваш ли ме? - отново подхваща К.М.
Тук бащата не издържа и тихичко иззад гърба на К.М. се обажда:
- Добре, Марко, да си вървим вече, че ми омръзнаха тия обяснения...



Кащей Бессмъртни се хвърли под гумите на "КамАЗ", след това се удави, застреля се и се обеси, в общи линии този ден се забавляваше по пълна програма...



Върви си човек по брега на морето и намира запечатана бутилка.
- Иииии, тва сигурно е вълшебна бутилка. Вътре сигурно има някой дух. Кво се правеше в такъв случай?! Ахаа, трябваше да се търка бутилката.
Почнал той да търка бутилката, търкал час, търкал два... уморил се и тръгнал да хвърля бутилката. Точно замахнал и отвътре се чул скучаещ глас:
- Извади тапата бе, тъпак...



Какво е това "Мъничко, червеничко, около него стърготини хвърчат"?
Отговор: Червената шапчица прави френска любов на Пинокио.



Буратино:
- Тате, аз откъде съм се появил?
Татко Карло:
- Кълвачът те донесе...



Баба и дядо гледат анимационен филм.
- Каква хубава приказка! - възхитила се бабата. - В началото тя беше грозна жаба, а накрая се превърна в красива принцеса.
-Да, така е в приказките - въздъхнал дядото. - А в живота винаги става обратното.



Мъж стои самотен в офиса си една вечер, когато от пепелника внезапно се появява един дух и му казва: - Е, какво ще бъде третото ти желание?
Мъжът погледнал към духа и казал:
- Ха?! Как бих могъл да кажа "третото" си желание, щом не съм имал първо или второ?
- Ти имаше вече две желания - казал духът - но твоето второ желание беше да върна нещата назад по такъв начин, че да станат каквито бяха, преди да кажеш пъвото си желание. Така че, ти не помниш нищо, защото всичко е такова, каквото беше преди първото ти желание! Сега имаш право на едно последно желание!
- Е, добре! - казал мъжът - Не ти вярвам, но какво значение има?! Пожелавам си да бъда неустоим за жените!
- Колко забавно - възкликнал духът, след като му гарантирал, че желанието му вече е изпълнено и добавил, изчезвайки завинаги: - Съвсем същото си поиска и при първото желание.



Татко Карло среща Пинокио, който изглежда доста тъжен. Пита го:
- Как си, Пинокио? Как върви семейния живот с Малвина?
- Как да върви, татко! Нали съм от дърво и всеки път, когато правим секс треските се забиват навсякъде. На нищо съм я направил отдолу.
- Така кажи бе, сине. Баща ти е стар дърводелец, ще ти помогне. Вземи тази шкурка пък си го заглади хубаво и тогава ходи при Малвина!
Срещат се отново след няколко дни:
- Как е, Пинокио, потръгнаха ли нещата с Малвина?
- За какво ми е Малвина!? Нали си имам шкурка.



Събуждат се сутринта седемте джуджета. Първото тича в кухнята и започва да вика:
- Кой ми е ял от чинията...
След него тича второто:
- Кой ми е ял от чинията...
Изреждат се всички, а от спалнята се чува раздразнения глас на Снежанка:
- Уф, как сте ми омръзнали всички! Абе не съм готвила още...



Един глупак хванал Златната рибка и тя го попитала какви желания да му изпълни. Той се заучидл и казал:
- Ами-и-и-и... може ли да си помисля малко?
А Златната рибка заплакала, защото не можела да му изпълни това желание.



- Аман вече от буратиновци! - каза татко Карло и надяна презерватив на брадвата.



Иванушка хванал щуката и тя с човешки глас го помолила:
- Пусни ме Иване, и ще ти изпълня желание! Пуснал я той и казал:
- Искам да знам какво става в гората без да ставам от леглото, искам да знам всички нови частушки, песни и народни приказки, искам да си пиша с чужденци, искам да знам последните вицове за царя...
И така Иванушка станал първия провайдер!



Един рибар хванал златната рибка и тя му казала:
- Пусни ме, моля те, и ще ти изпълня четири желания!
- Ха! Ама ти нали си златната рибка? Кажи защо четири, а не три желания?
- Добре, ще ти кажа. А какви са останалите ти три желания?



Приказка за аленото цвете:
Тръгнал един търговец на път за далечни страни, а дъщерите му заръчват - едната рокли, другата накити, а най-малката казала:
- Не искам друго, татко, донеси ми само алено цвете.
- О, я стига! С твоя мак митничарите пак ще ме одрусат!



Един принц бил много красив, но имал само един недостатък - имал гайка на пъпа. Пробвал всякакви ключове, но нито един не станал. Отишъл при придворния магьосник:
- Минаваш през десет планини в десета, през девет земи в десета, през девет села в десето, през девет къщи в десета, ще отвориш девет кутии и в десетата ще намериш гаечен ключ.
Пребродил принцът десетте планини. Най-накрая взел ключа, отвинтил гайката и... му паднал задникът.



Имало едно време един цар. Той имал трима сина. Тримата синове порастнали, и след време на царя му се родили деветима внуци. И те порастнали, и след време царят вече имал и 27 пра-внуци.
Събрал ги той всички един ден и им казал:
- Да ви еба и геометричната прогресия...



Лежи Буратино в полето, а над него като лешояди кръжат куп кълвачи...




Пожелавам усмихнати събота и неделя!








Тагове:   петък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - :-)))
30.05.2008 17:14
усмихна ме!Усмихнати почивни дни и на теб!
цитирай
2. gothic - Благодаря ти за усмивката, benra!
30.05.2008 17:35
Благодаря ти за усмивката, benra!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15690308
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930