Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2011 17:00 - Разни вицове 3
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 532 Коментари: 0 Гласове:
0



Интервю със столетник.
- С какво си обяснявате, че достигнахте сто години?
- Родил съм се преди откриването на микробите.



Говорят си пианото и акордеона:
Пианото казва:
- Акордеонеее, остаряхме, акордеоне! Гледай колко са ни бели клавишите...
Акордеонът отговаря:
- Да бе! И аз как съм се набръчкал...



Между приятели:
- Ей, човече, спомням си навремето майка ме изпращаше до магазина с едно левче. Аз взимах хляб, сирене, мляко, боза, някое списание, 2-3 шоколада и се прибирах със сума ти ресто. А пък сега няма вече такова нещо! С тези камери по магазините...



Един човек продавал яйца. Дошъл един клиент и си купил едно яйце. Той счупил яйцето в един камък. На другия ден ядосан отишъл при продавача на яйца и се развикал:
- Кокошката снася ли яйца?
- Да.
- От яйцата излюпват ли се пилета?
- Разбира се, що за тъпи въпроси са това.
- Ами вие само мамите хората. Вчера си купих едно яйце счупих го в един камък и не излезе пиле. Искам си парите или ще се оплача на полицията, че ми давате фалшиви яйца без пилета.



Журналист пита кмет:
- Намерихте ли пари за дупките по пътищата?
- Намерихме! - отговаря кмета.
- Запълвате ли ги?
- Запълваме ги! - отговаря кмета.
- И докога ще издържат? - пита журналистът.
- До никога - отговаря кмета - вятърът веднага ги издухва.



Разговор между приятели. Единия казал:
- Един ден ходя си по улицата и един кон ме ритна. Тъкмо да стана и слона ме настъпи. Опитвам се пак да стана и един мотор мина през мене.
- Какви ти слонове бе? Ех, да кон или мотор може ама чак слон...
- Ако не вярваш, иди питай човека, дето пуска въртележката.



Брат и сестра отишли в чужбина. Там питали един мъж:
- Извинете, ще има ли скоро влак за Берлин?
Мъжът отговорил:
- О, да, много скоро! Сега строят линията...



Няколко неща, които шофьорът не трябва да казва, ако вози нервни пътници:
- Пак не ми бачка спирачката?
- Странно - въртя кормилото на една страна, а колата завива на друга.
- Не трябваше да пия толкова водка преди закуска.
- Някой обърна ли внимание - един полицай ли прегазих или двама?
- Ау! Всичко пак започна да ми се раздвоява!
- Вижте каква гледка отляво! Толкова е готина, че чак ми се отщява да гледам напред.
- Някой ще подържи ли кормилото докато подремна?
- Мотора пак гасне!
- Чувате ли музиката? Не?! Как така не?
- Защо дърветата растат насред шосето?
- Е, ще полетим ли?



Два домата пресичали улицата. По едно време единия го сгазила кола, а другият се провикнал хилейки се:
- Ставай бе, кетчуп!



Две момчета спорели:
- Това там горе е слънцето!
- Не е! Луната е!
- Не слънцето е!
- Не луната е!
Попитали един минувач:
- Извинете, Сър това там горе слънцето или луната е?
- Ъ-ъ-ъ... Много съжалявам! Не съм от този квартал!



Кметът Славчо Атанасов се помолил от душа в църквата на дядо Николай да изчезнат подкупните служители в кметството. След това отишъл на работа, а там няма никой. Той се стреснал след което си спомнил, че е неделя.



Срещнали се две жени и започнали да спорят има ли сега порядъчни жени.
- А, какво значи порядъчна жена?
- Порядъчна е жената, която има един мъж и един любовник.
- Та това е лека жена.
- Лека жена е когато има един мъж и много любовници.
- Това е пропаднала жена.
- Пропаднала жена е когато няма нито мъж, нито любовник.
- Това е самотна жена.
- Самотна е жената, която има само един мъж.



Иван и Петър отишли в Англия да работят, но и двамата не знаели езика. Уредили ги на квартира при мистър Джонсън и те започнали работа в сферата на строителството. Минали два месеца и те били много доволни. Един ден обаче установили, че в квартирата им има мишки. С какви ли не препарати опитвали да ги унищожат, но все не успявали. Не знаели език, за да викнат фирма и затова решили да звъннат на наемодателя и да го предупредят. Иван като по-добре знаещ езика (понаучил някои думи) се обадил за да го предупреди.
- Hello, Mr. Jhonson
- Hi
- I"m Ivan. Do you know?
- Yes, yes ... Ivan
- And Tom and Jerry. Do you know?
- Tom and Jerry??
- Yes, Tom end Jerry
- Yeah, I know it. Why?
- E, Jerry is here...



Джеймс Бонд имал много секретна мисия. Трябвало да проникне в къщата на един заподозрян.
Влезнал и почнал да тършува. Изведнъж в мрака светнали две очи. Собственикът им попитал:
- Кой си ти?
А, Бонд отговорил:
- Аз съм Бонд. Джеймс Бонд. А ти?
- Аз съм Бул. Пит Бул.



Един човек си седял в автобуса. След малко се разсмива. Другите го питат:
- Защо се смееш?
- Разказвам си вицове. Отговаря той. След малко пак се смее. Питат го:
- Сега пък защо се смееш?
- Този виц не го бях чувал! - отговорил той.



Репортери питат момиченце:
- Коя ти е любимата певица?
- Лейди Гага!
- А, кой ти е любимият певец?
- Еее, как кой - Лейди Гага!



Върви си един дядо през гората...
Паднали му очилата...
Докато ги търсел се ударел в едно дърво и казал:
- Абе, ти какво ми се дръвиш...



Бай Ганьо си ходел по улицата и изведнъж срещнал дявола заедно с едно малко слонче. Дяволът казал на Бай Ганьо:
- Давам ти това слонче за 3 дни и ако не го накараш да каже "да" ще те изям, а ако успееш нищо няма да ти направя.
Бай Ганьо мислил, мислил и накрая се съгласил. Отишли те със слончето във къщата на Бай Ганьо и той започнал да кара слончето:
- Слонче кажи "да". Слончето казало:
- Не!
Бай Ганьо пак го питал слонче кажи "да" , а слончето пак отказало и така се минали 2 дни. На третия ден Бай Ганьо вече нервен взима една вила и набива слончето..
На следващия ден Бай Ганьо пита слончето:
- Слонче вчера бих ли те с вилата?
- Да! - отговорило слончето.



Мъж и жена се срещнали. Опознали се и отишли в дома на жената. Тя влязла да се къпе. На мъжът му се доходило до тоалетната по голяма нужда, но нали не може сега на първото си гадже да влезе в тоалетната докато тя се къпе. Мъжът влязъл в хола, но преди да светне лампата видял огромно куче да лежи на дивана! Той се изплашил и на бърза ръка измислил план: влязъл в хола без да го забележи кучето и до него си свършил работата. След това излязъл от хола, а жената в това време излязла от банята! Тя видяла в хола фекалиите и се обърнала към мъжа:
Ти ли направи тук това?
Мъжът:
Кое?
Жената:
Ето това! - и посочила.
Мъжът:
Неее аз! Кучето го направи!
Жената светнала лампата и казала:
Това е плюшена играчка!



Семейство Контактови поздравяват своя син, по случай годишнината от влизането му в затвора, с песента "Остани си там".



Двама приятели се срещат и единия се хвали на другия:
- Аз спасих едно момиче от изнасилване.
Втория пита:
- Как стана?
- Навих я!



Тагове:   вицове,   разни,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15713932
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930