Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2011 09:30 - Любовта е....
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 415 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
АВА - Текила с лед

И сега ти се влюбваш в мен,
но не съм за теб... не съм за теб.
Аз оставам студена,
малка текила с лед.

През нощта цяла нощ пътувам,
цял ден през деня сънувам
бял сън или пък цветен,
изгрев и залез летен,
остров неоткрит, безлюден,
луна и пътека лунна -
нов свят един за двама,
цял свят, но теб те няма.

Ето пак ти се влюбваш в мен
но не съм за теб... не съм за теб.
Аз оставам студена,
малка текила с лед.

И така, този ден отмина.
Все пак може би те има,
но аз не те откривам,
при все, че не заспивам.
В нощта цяла нощ пътувам,
цял ден през деня сънувам
нов свят един за двама,
цял свят, но теб те няма.

През нощта цяла нощ пътувам,
цял ден през деня сънувам
бял сън или пък цветен,
изгрев и залез летен,
остров неоткрит, безлюден,
луна и пътека лунна -
нов свят един за двама,
цял свят, но теб те няма.

Ти пак се влюбваш в мен,
заспиваш непроменен.
Отлитам далеч от теб,
остава текила с лед.

През нощта цяла нощ пътувам,
цял ден през деня сънувам
бял сън или пък цветен,
изгрев и залез летен,
остров неоткрит, безлюден,
луна и пътека лунна -
нов свят един за двама,
цял свят, но теб те няма.

И така, този ден отмина.
Все пак може би те има,
но аз не те откривам,
при все, че не заспивам.
В нощта цяла нощ пътувам,
цял ден през деня сънувам
нов свят един за двама,
цял свят, но теб те няма.






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15707283
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930