Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2009 15:30 - Rap/Hip-Hop
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2086 Коментари: 0 Гласове:
2



SLIM - Hastalavista (remix)




1. Извинявай синьорита ти дали си ми навита,
но не трябва да се пита щом погледите ни се
преплитат
Да те хвърля на кревата да играеме играта
да ти замаям главата, лижи и галейките между
краката
опитваш се да връткаш номера, но знай че те не
минават при мен току така, не се прави на
желязната дама,
защото знам, че си една кифла недоебана.
Хей скъпа моя разбери и запомни с Mr Slimisimo
никой не може
да се ебава камоли пък ти!
С погледа ти чувствен повярвай ми изкуствено се
опитваш да
ме пленяваш, а по-скоро ме ебаваш искаш мене да
налагаш,
но недей да си играеш с чувствата мой!
Кучка след кучка зад всеки завой!
Аз да не съм расъл в саксия в устата да ти го
набия
като карантия, като огнена стихия! През теб ще
мина устремът ти ще разбия!
Дори и да се навия да те чукам тази нощ може да
изпиташ baby само моята мощ!
Аз несъм секс звезда, но съм содта луд в твоя чест
дори ще пийна и малък вермуд
придрожен с капут м/у твоите крака.Не е ли
достатъчно, достатъчно това за вечерта.

Припев:
Аз талависта свиста кура ми мотор гъзъ ти писта,
твоят любим мистър, Слим снайпериста
влиза в ролята на моториста
реди рими с триста на прима виста! ( X 2 )

2. Уно моменто, идвам от италиано квартало искам
да ти направя интро, аутро
в твойто тяло загоряло щото ми се е доебало мръсна
мастия, но първо
ще свия малко бира преди да хапна малко равиъоли и
спагети
от теб се иска скъпа под масата да ми правиш
миноети.
Не ходя с охрана с пистолети имам само детски, но
ти гарантирам,
че дори, без пари ще получа формитети фецки!А
искаш ли да ме опиташ пак,
а защо не вземеш да ме пробваш заедно с моя такт
ще те разцъкаме чудесно от
сутрин до мрак! Разбери няма как - това си го
спомням (А) единствения проблем, е
че немога на всички имената ви да запомня щот
преди да се опмня изсишам новата дръпка!
А след нея изпъква току що разцъфтяла, загоряла
пъпка! Не ме вини, не се сърди
но хубавите жени ме намират и ми се лепят сами. За
теб с мен вечерта приключи.
Е вярно бях с теб, но всеки от грешките се учи. Да
бъда пак с теб дали пак ще се случи
едвали, само ще може да се похвали, че Тим от Дим
са я минали

Припев: (х2)
 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15687687
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930