Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2009 11:45 - 500 най-добри песни според БгРадио № 195
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 3197 Коментари: 12 Гласове:
0



"Най-щастливият ден" - Контрол

image

Eдна много забавна и изчанчена антилюбовна песен, превърнала се в класика...

Това е вече само спомен,
още не те познавах .
Беше едно истинско лято
и те в сън преживявах .

Когато ти дойде ти настъпи есен
и зимата не закъсня .
Промени се земята и целия свят
вятър донесе мъгла .

ПРИПЕВ...
И ето идва най-щастливият ден ,
когато ти ще си далече от мен

Ти не знаеш , ти не чувстваш тази досада ,
когато спиш при мен през цялата нощ
душата ми търси пощада .

ПРИПЕВ...
И ето идва най-щастливият ден ,
когато ти ще си далече от мен

Когато не си със мене ,
обхваща ме тревога ,
от всичко се стряскам ,
защото си мисля ,
че идваш във моя дом .

Най-щастливият миг на раздялата ,
кагато си тръгваш .
И аз със сълзи на очи
се моля на Бога
дано не се върнеш .

ПРИПЕВ.../ 4


А сега ви моля, погледнете тук





Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - това
20.02.2009 11:48
е една от най-веселяшките беге песни.
цитирай
2. gothic - Абсолютно! Чист култ. . . Какво пого ...
20.02.2009 12:01
Абсолютно! Чист култ...Какво пого падаше преди двайсетина години....
цитирай
3. viki11 - КОгато излезе песента и Гилъна я ...
20.02.2009 12:03
КОгато излезе песента и Гилъна я пеееше, не можех да повярвам, че съм ги разбрала правилно. Не беше прието да се пее за омраза към някого, даже не е и омраза, а силно пренебрежение.
Никога не съм разбирала това грубо отношение на хората към човек, който с нищо не го заслужава.

Но... сега всеки пее така. Последва и Дони с текста на песента на Благовест Аргиров "Какво от това".
Кво кат те няма, пълно е с други п... навън.
Обяснено с мои думи...

Ми...
Иначе песента е хубава и лошото отношение към партньорите се наложи масово благодарение на тези песен също.

Тоя солист не ме кефи.
цитирай
4. gothic - Вики, пак не си разбрала нещо. Това е ...
20.02.2009 13:06
Вики, пак не си разбрала нещо. Това е пародия на захаросаните естрадни блудкажи, нищо друго, знам го със сигурност. Ква омраза, кво пренебрежение, кви пет лева? За всичко има място под слънцето, нали така? А за кефенето - това му е интересното на света, че всички имаме различни вкусове. Кво ли щеше да стане ако не беше така, а? :)
цитирай
5. viki11 - Да не би да искаш да кажеш, че чувс...
20.02.2009 13:50
Да не би да искаш да кажеш, че чувствата между мъжа и жената са се стоплили през последните години?
Естрадата поне не налага омраза.
Например, ти с любовниците, жена ти с нейните, а децата скандализират обществото с проявите си, за да бъдат забелязани и оценени.
Но защо да се интересуваш от последиците!
Въздействието на музиката не е твой проблем!
И на кого тогава?!
цитирай
6. gothic - Пак не разбра. Първо - отношенията ...
20.02.2009 13:57
Пак не разбра. Първо - отношенията между жената и мъжа не са само рози, въздишки или луна, нали? Защо да не се пее иза другите? Пък и кому е нужно да възприемаш текстовете буквално? А това кой с кого е няма много общо с възпитанието на децата, да знаеш...
цитирай
7. allbi - Писах одеве коментар и квото съм блонди не съм го
20.02.2009 14:04
оставила ами съм излезнала...
Та виках, че тази песничка си я пея често като антистрестерапия против дасадници ...
И хич няма смисъл да се задълбавате с анализ
на текста...Дори нямах, нерви да ви изчета...:))
Хубав ден :))
цитирай
8. viki11 - Е, за какво ти е да ми четеш постов...
20.02.2009 14:33
Е, за какво ти е да ми четеш постовете. Вече го изтрих този ,в който с една учителка на децата проследихме децата, които имат проблеми в училище и любовници в къщите. И защо.
Не си педагог, вижда се.

Както и не се сещаш, че
Днес е най-щастливият ми ден, защото си далече

е грубиянска проява.
Ако става въпрос за интелигентни хора те просто желаят да си починат един от друг, да видят нещо друго.
Но не и да се наслаждават на най-голямото щастие, тъпата жена да е далече.

Разликата е от обикновената страна, до тази с напредък в развитието. Нито повече, нито по-малко.
Зависи как възпитаваме поколението и какво му показваме.

Съществува доказана връзка между изневерите в семейството и странното поведение на децата в училище. ПИташ ли ги как се живее в семейство с родители, които не са те създали с кеф, и не се искат вече?!
Какво мислиш за чувствата и усещанията? Не за думите и секса, а за чувствата и усещанията, породени от тях? У детето, у жената, у мъжа, у съседите, в обществото, у близките, вътре в теб?
цитирай
9. allbi - Ох,
20.02.2009 14:47
Вики, Вики в началото като си направих блога имах желание да общувам с теб, но не се получи...
Точно тогава се мъчех да ти обясня как съм си заченала децата с любов и единственото нещо, което виждат вкъщи е едни топли отношения...
Ти тогава хулеше бащата на детето си...и нещо подобно...Ох не ми се зъдълбава...Колкото до това дали съм педагог не съм и никога няма да бъда...
За жалост много хора дето нямат призвание се занимават с това и също допринасят децата ни да са токива...Абе какво ли ти пиша сякаш ще ме разбереш...Исках само да кажа, че не е нужно да приемаш нещата буквално...

Готик, сори днес съм се разбъбрила :))
цитирай
10. gothic - Както и да е, явно имаме различен ...
20.02.2009 14:51
Както и да е, явно имаме различен поглед върху света. Аз твоя не го разбирам, но не ти казвам че е неправилен. Просто е твой, както моя си е мой. А за музика и текстове - е писна ми от блудкажи. Чуй това

http://gothic.blog.bg/viewpost.php?id=292630

и прочети текста. Ето това е любовна песен за мен...
цитирай
11. viki11 - Алби, ти пък кво разбираш от Конт...
20.02.2009 16:20
Алби, ти пък кво разбираш от Контрол.
Зачевай си, ние не говорим за семействата, където зачеват деца. Често се случва.
И не злоупотребявай с това, че съм разведена и съм изкарала 3 години брак с насилие. Лошите също имат право на шанс. А аз можех да му помогна, ако и той участваше. В такова семейство е израснал. И твоето не е цвят, ама тайна...
Ама друго си е да си чоплиш устата.
ЗА да общуваме трябва и аз да искам.

Ок, авторе. Любовна е.
Това значи ли, че Орлин Горанов не е.
цитирай
12. gothic - Вики, защо ли имам чувството че и ти ...
20.02.2009 16:50
Вики, защо ли имам чувството че и ти не разбираш много-много от Контрол? А това че си изкарала три години брак с насилие, дава ли ти право да поставяш всички мъже под един знаменател? Не! Аз, след като съм прекарал една нощ с проститутка, тръбя ли из целия блог че всички жени сте такива? Кажи нещо по въпроса? А за Орлен Горанов - айде стига вече шекерен сироп. Нацията хвана душевен диабет...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15689025
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930