Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2009 13:45 - 500 най-добри песни според БгРадио № 200
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 691 Коментари: 0 Гласове:
0



"Онзи" - Руши Видинлиев

Аз съм онзи надут-надут герой
и аз съм онзи богат каубой.
Аз съм онзи и тя и той
и аз съм войн в нелеп двубой.

В мен ти си търсиш
и май ще намериш
причина да се съживиш.

Аз съм онзи който ти си измислиш
и ще мълча като палячото без капчица грим.
Аз съм онзи който ти ме направиш
и ще седя като човечето от пластелин.
Аз съм онзи който ти си измислиш
и ще те гледам с холивудските си празни очи.
Аз съм онзи който ти ме направиш,
но онзи е само там в твойте криви мечти.

Аз съм онзи перверзен тип
и аз съм онзи изкуствен ВИП.
Аз съм онзи егоцентрик
и аз съм твоя внезапен вик.

И ти в мен все си търсиш
и май ще намериш
причина да се съживиш.

Аз съм онзи който ти си измислиш
и ще мълча като палячото без капчица грим.
Аз съм онзи който ти ме направиш
и ще седя като човечето от пластелин.
Аз съм онзи който ти си измислиш
и ще те гледам с холивудските си празни очи.
Аз съм онзи който ти ме направиш,
но онзи е само там в твойте криви мечти.
.. в твойте криви мечти (х4)

Всички искат да ядат каквото аз ям
и да разберат точно колко ми е голям.
Има ли въпроси малко риторични?
Има ли неща, които да са лични? (х4)

Аз съм онзи който ти си измислиш
и ще те гледам с холивудските си празни очи.
Аз съм онзи който ти ме направиш,
но онзи е само там в твойте криви мечти.







Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15692471
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930