Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2009 12:40 - 500 най-добри песни според БгРадио № 201
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2022 Коментари: 2 Гласове:
0



"За кой ли път" - Тони Димитрова и Борис Годжунов

За кой ли път, за кой ли път,
в моя сън пристигаш все по-хубава,
и кротко аз със теб вървя
по сивите пътеки на нощта.

Ах, за кой ли път, за кой ли път,
бързам да те срещна аз във времето,
на някой хълм, пред някой праг,
в забравения пристан на някой бряг.
Нощният град, сънливите улици,
тихо звъни тротоара под нас,
а ние вървим, за никъде тръгнали,
луд съм, луд съм още по тебе аз!

Тъмната стая на старата къща,
бяла икона, лицето ти,
спомени светят и нежно прегръщат ме,
луд съм, луд съм още по тебе...аз!

За кой ли път, за кой ли път,
бързам да те срещна аз във времето,
на някой хълм, пред някой праг,
в забравения пристан на някой бряг.

За кой ли път, за кой ли път,
в моя сън престигаш все по=хубава,
и кротко аз със теб вървя
по сивите пътеки на нощта.
Нощният град, сънливите улици,
тихо звъни тротоара под нас,
а ние вървим, за никъде тръгнали,
луд съм, луд съм още по тебе аз!

Тъмната стая на старата къща,
бяла икона , лицето ти,
спомени светят и нежно прегръщат ме,
луд съм, луд съм още по тебе...аз!

Нощният град, сънливите улици,
тихо звъни тротоара под нас,
а ние вървим, за никъде тръгнали,
луд съм, луд съм още по тебе аз!

Тъмната стая на старата къща,
бяла икона , лицето ти,
спомени светят и нежно прегръщат ме,
луд съм, луд съм още... по тебе...аз!


Тази песен е поздрав от мен за всички влюбени, загубени, намерили се и опиянени - от вино или от любов!!!












Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - Значи е и за мен!Мерси!:)Да ти е о...
14.02.2009 23:22
Значи е и за мен!Мерси!:)Да ти е опиянено както и на мен!:)
цитирай
2. gothic - В момента е опиянено. . . пък и пос...
15.02.2009 00:59
В момента е опиянено...пък и постоянно :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15709850
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930