Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2009 10:52 - 500 най-добри песни според БгРадио № 212
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2999 Коментари: 4 Гласове:
0



"Бъди какъвто си" - Тангра

Родил съм се, изглежда, много надарен -
поне така родителите ми твърдят за мен.
Уроци по пиано, чужд език, солфеж
и техникум дори завърших с пълно 6.

И ето че тогава семейният съвет
събра се и реши да въведе във мене ред.
"Без диплом" - каза тате -"в живота не върви,
бъди добро момче, залягай и учи".

О о о-о без диплом не върви
О о о-о залягай и учи
О о о-о без диплом не върви
О о о-о залягай и учи
О ооо

Бях цели два сезона кандидатстудент,
но не ми достигна балът с един процент.
Започнах да работя, свирех в ресторант -
семейството въздъхна: "квартален музикант".

Веднъж едно момиче във мене спря очи,
усмихнах се и вместо фа изсвирих ми,
а тя ми каза: "о, не, ще бъда утре в 5
във белоснежна рокля пред пети райсъвет".

О о о-о ще бъда утре в 5
О о о-о пред пети райсъвет
О о о-о ще бъда утре в 5
О о о-о пред пети райсъвет
О ооо, хей-хей-хей-хей...

Смутено й пошепнах: "Вместо Менделсон
не е ли по-добре да чуем Ролинг Стоунс?",
но тя категорично ми отвърна: "Не"
и мило се усмихна: "Бъди добро момче"

О о о-о вместо Менделсон
О о о-о да чуем Ролинг Стоунс
О о о-о вместо Менделсон
О о о-о да чуем Ролинг Стоунс
О ооо

Подстригах си косата без излишен шум,
а след това от втория етаж във ЦУМ
си купих нови дрехи, съвсем по моя ръст...
и ето че на рок"енд"рола сложих кръст.

Момичето ме срещна със поглед променен
ти сякаш си роднина на Пиер Карден.
Костюмът ми е точно и добре стои,
но по-добре да бъдеш такъв, какъвто си.

О о о-о бъди какъвто си
О о о-о бъди какъвто си
О о о-о бъди какъвто си
О о о-о бъди какъвто си
О о о-о бъди какъвто си
О о о-о бъди какъвто си
О о о-о бъди какъвто си...






Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. essy - gothic :)))
03.02.2009 11:55
"Тангра" винаги са ми били голяма слабост. Точно в този състав - Стенли, Дани, Косьо... И с тази песен ме върна години назад. Още във времето когато на стадион "Дружба" се правеха така наречените "диско маратони". Когато "Тангра" изпяха за първи път тази песен на един такъв маратон, тя веднага стана хит....

Благодаря ти, че ме върна назад във времето....и, че водиш тази класация в блога си!:)
цитирай
2. gothic - essy :)))
03.02.2009 13:56
Това ми е култа и на мен...За пръв път в този състав ги видях на абитурентския си бал - 84 та. И света ми се промени...Поздрави :))))
цитирай
3. krotalka - Това си е една култува песничка!
03.02.2009 18:12
Много си я обичам.
цитирай
4. gothic - Култ, наистина :))))
03.02.2009 18:18
Култ, наистина :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15708091
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930