Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2008 17:58 - Животинки-отук нататък повече(две в едно)
Автор: gothic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1177 Коментари: 0 Гласове:
0



Утро в планината. На една полянка има кошара. До кошарата - колиба. От колибата излиза един овчар и се протяга, а покрай него се изнизва плахо една овчица. Овчарят я плесва по задницата и казва:
- Ех, ако можеше и да готвиш...



Две кучета си говорят. Едното пита другото:
- Какво става? Има ли нещо ново?
- В края на улицата сложиха един стълб.
- Значи трябва да се полее.



Едно малко момиченце отива в зоомагазина, усмихва се на продавача и му казва:
- Искам да си купя едно зайченце.
- Добре, кое зайче си избираш? Това сивичкото с бялата пухкава опашчица или това черничкото с големите тъжни очички?
Момиченцето се усмихнало и казало:
- Честно казано на моя питон му е все едно!



На вратата се звъни. Отварят - на прага стои съседът.
- Какво има?
- Комши, защо котката ти вие така?
- Къпя я - отговорил домакинът.
- Е, и аз къпя мойта, ама не вие така!
- А как я изстискваш?



Две кокошки разговарят:
- Скъпа, ти какви яйца снасяш?
- От 14 стотинки. А ти?
- Е, аз от 16, скъпа.
- Ти па скъпа, за 2 стотинки ще си скъсаш задника.



Бик върви по поляната и намира една ръкавица. Гневно се обръща към кравите и им крясва:
- Шшш, ало, коя тъпа крава си е загубила сутиена?



Квартална градинка, рано сутрин. Двама притежатели на кучета гордо гледат своите питомци, които радостно тичат по тревата.
- Моето куче може да чете, а също така може и да пее. - хвали се единият.
- Уф, да бе! Моят дог ми разправяше за това онзи ден... 



Вървят си две жаби:
- Знаеш ли, в съседното блато е пълен разврат. Оня ден минах от там и ме изнасилиха. Вчера минах и пак ме изнасилиха. Днес пак ще мина, може пак да ме изнасилят.



Един охлюв чете вестник и пита жена си:
-Абе скъпа, чудя се как може къщите да са недвижими имоти!



Две женски кенгура си говорят:
- Ооо, близнаци ли, ooo... не ми е по джоба!



Граничар с куче обикаля по полосата през нощта. От едни храсти се чува някакъв шум. Граничарят се обръща към кучето и казва:
- Бягай да видиш, какво има в храстите!
Кучето го поглежда и отговаря:
- Бягай ти! Аз и оттук мога да си лая....



Мъж се прибира вкъщи и носи папагал.
- Какъв е тоя папагал? - пита жена му.
- Купих го от един търг. Платих за него 200 лева. Представяш ли си, искаха да го купят още десет човека. Обаче аз дадох най-добрата цена. А най-интересното е, че дори не знам дали е говорящ или не...
- Как не знаеш дали съм говорящ, бе? - обажда се папагалът. - А кой според теб наддаваше на търга?



- Попълнихте ли вече формуляра?
- Ама аз съм неграмотен...
- Тогава така пишете там - "неграмотен".(Не е за животни, но е готин.)



Един пич отива при свой приятел на гости. Отваря вратата и що да види: той играе с кучето си на шах. Удивено пита:
- Ее, ти ме разби, страшно умно куче имаш.
Приятелят му отговаря безразлично:
- А, умно, бия го 3:2.



Пътуват в самолет един английски лъв и едно българско куче. Лъвът казал:
- I love you!
Кучето отговорило:
- I kuchu!



Собствениците на крайградска къща отиват на работа в града и поставят на вратата табела: "Внимание, зло куче!!"
Когато вечерта се връщат, виждат, че къщата име обрана, а на вратата виси нова табела: "Защо клеветите доброто куче?"



Цирков афиш: "Дресура на гигантски костенурки! Те излизат на арената на задни лапи и правят един кръг на целия манеж. След това се прибират!"
По-долу със съвсем малки букви пише: "Номерът продължава 8 часа."



Срещнали се два охлюва - единият гол, а другият с черупка на гърба.
- Как си? - пита охлювът с черупка.
Другият отвръща шепнешком:
- Не казвай на никого! Избягах от къщи!



Фермер си купил кобила от града, но наскоро след това се оплакал:
- Сбърках с тази градска кобила! Пред всяка локва спира да се оглежда!



Два лъва седят край една медицинска чанта и въздишат:
- Ех, добър ветеринар беше!
- Да... Най-добрият!
- Жалко, че не остана още малко от него!

 

 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15648889
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031